Život s fetákem 2

Život s fetákem 2

Anotace: POKRAČOVÁNÍ 1

Ptáte se co mi došlo a co bylo na videu?Byl tam David jak sprejuje společně se svymi kamarady vlak.Zaskočeně jsem mžikala očima a poprvé jsme se pohádali.Já to beru jako umění jsem pak spokojenej když jdu na nádraží a vidim ,,svůj vlak,,.Užasle jsem lapala po dechu a nevěřícně vydechovala.Potom když jsem se vzpamatovala totálně jsme to probrali.Jak je to možné kudy k tomu přišel a jaké mu to přináší uspokojení a co na to říkám já.Snažila jsem se mu to vymluvit kudy to šlo leč marně.Copak je to normální vždyt jsou i legály kde to jde provozovat i bez toho aby měli za prdelí policajty.No když to prej nejni to pravý vzrůšo.Když mě potom večer vyprovázel skoro jsme nepromluvili ani slovo rozhazeni každý reakcí druhého.Letmo jsme se rozloučili a ja se na intru začala svěřovat.Totiž na začátku by vás to ani nenapadlo sportovně založenej kluk se smyslem pro humor a pro rozumnost dělá takovýhle blbiny.Svěřila jsem se o několik let starší Evě která ho ještě k tomu znala protože spolu kdysi vařili v jednom hotelu.Eva mi řekla dej od něj ruce prič je vtipnej hezkej ale je to parchant.V duchu jsem se na ni rzzlobila.S Davidem jsme si zase k večeru psali jakoby se nic nestalo.Byl tak inteligentni dobře ho rodiče vychovali zdalo se mi že tamto byl jen nějaký omil.A dyt co přece to nedělá pořád.Vždycky když to ve škole stálo za prd tak jsem běžěla k nemu a ztracela jsem svoji nej kamaradku Míšu kterou jsem nechávala chodit na intr samotnou a vše mi bylo jedno kromě něj.Když jsem byla zase u nich leželi jsme spolu v posteli povidali si a nase ruce se spojili.Nezajmalo mě nic než on.Prospěch ve škole se mi rapidně horšil a touha pomahat mu mě hnala dopředu a zároven na okraj.Jeho doteky byli na vísost příjemné ikdyž mě štvalo že za nim vždycky musim já už nechodil k intru a ani mě vyprovázet spěchal vždy jen do baru.A přes den strašně kouřil.Nechápala jsem stavy kdy mu něco chybělo a ja nechápala co a on jakoby to hledal potřeboval a pořád kouřil nebo se třesl.Když jsem ho po dnešním dni byla zase vyprovodit odchazela jsem rozloučili jsme se a ja už několik metrů od něj jsem se vratila a lípla mu pusu.Do široka se na mě usmál a řekl dobrou noc.A ja s radostí utíkala na intr zde už semnou skoro nikdo kromě Evi nemluvil ani jitka ne kterou jsem měla moc rada a byla moje prava ruka.Ale co mam jeho a oni mi jen závidí.Eva mi pořád jakoby házela zachraný lano v podobě dohazovaní mi kluka z protějšího pokoje který se mi před ním líbil ale nic nepomohlo.Já videla jen jednoho.Ve škole i doma se mi to nějak začalo bortit každou chvilku se stalo že jsem pila vodku.Prostě jsem šla sama do hospody a kupovala si vodku dokud jsem ještě videla.Svět se mi zůžil jen na čekání na jeho smsku na zavolání.Dnes jsem se rohodla že mu to řeknu.Jako pokažde jsem vyjela vytahem do patrazase jsem se červenala po dlouhé době.Dveře už jsem měla dávno otevřený.Vešla jsem dovnitř opatrně zavřela a vklouzla k němu do pokoje.Stál opřený o topení.Po měsících trápení jsem mu položila rucee na břicho pomalu přejela na boky divala jsem se mu do oči a ty dvě slova ze mě vypadli jakoby se střílelo.Poprvé jsem to pomyslné miluji tě vyslovila nahlas polilo mě horko a bylo to venku.
Autor mexx, 27.02.2008
Přečteno 398x
Tipy 7
Poslední tipující: Lavinie, Aaadina, Sarazin Faestred, Princezna.Smutněnka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Uprava hroza,ale inak sa to číta dobre. A že to je podľa skutočnosti...no paráda.

28.02.2008 14:49:00 | Sarazin Faestred

Já nevím, je tam spousta pravopisných chyb, schází čárky ve větách a uvozovky v přímé řeči, takže se text stává nepřehledným. Občas jsem se ztrácela, něco je nejasné a některé věty zmatené.
Jinak se mi líbí, že píšeš podle pravdy, na druhou stranu je mi líto, že tě k sepsání tohoto románu "inspirovala" vlastní nepěkná zkušenost.
Každopádně vím zase ze své zkušenosti, že styl psaní se dá vypilovat.
Takže držím palečky v psaní i v životě!

27.02.2008 17:02:00 | Princezna.Smutněnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí