Princezna od Spencera

Princezna od Spencera

Anotace: :-)

Posedmé stála před zrcadlem. První pokus zkazila ona, jednodušše zakopla o lem šatů. V dalších pěti pokusech se Shawn přeřekl.
Přihladila si šaty na prsou a zálibně se dívala do zrcadla. Počítala do pěti a poté jí bylo ,,dovoleno‘‘ spatřit v zrcadle Shawna, který stál kousek za ní a s úsměvem přihlížel.
Vyjekla a uskočila.
,,Dobrý den,‘‘ řekl vlídně. ,,Omlouvám se, ale mám tady objednaný oblek a nestihl jsem si pro něj zajít odpoledne. Doufal jsem, že tady ještě budete,‘‘ dodal a v úsměvu odhalil bílé zuby.
Aishina Donna zacouvala k pokladně. ,,Já… ano,‘‘ zrudla a zmizela ve dveřích, kde byl sklad. Kamera teď snímala Shawnova Derricka, který s úsměvem hleděl před sebe.
Donna se vrátila s oblekem, který před Derrickem skládala do tašky s logem Armaniho. Stále měla na sobě červené šaty.
,,Děkuji,‘‘ vzal si od ní tašku, ale stále se neměl k odchodu, zatímco na Donně bylo vidět, že by odešla co nejdříve.
,,Ty šaty vám sluší,‘‘ řekl Derrick.
,,Dík,‘‘ zrudla ještě víc.
Derrick si ji stále prohlížel a déle spočinul na umělohmotné visačce u výstřihu. Donna si toho všimla.
,,Koupím vám je,‘‘ řekl a začal znovu vytahovat peněženku.
,,Cože? Ne, to není tak, jak si-‚‘‘
Derrick se znovu usmál a přerušil ji: ,,Koupím vám je, když mě v nich doprovodíte na večírek.‘‘

,,Stop!‘‘
Kamera byla zastavena a v hale se rozsvítil i zbytek osvětlení.
,,Tohle bylo výborné,‘‘ rozplýval se Osman Cherensky, zatímco Shawn přešel ke kameře, aby se podíval na záběr.

,,Aisho?‘‘ zavolal na ni, když po konci natáčení a odlíčení odcházeli ke svým autům.
Podívala se na něj.
,,Můžu tě pozvat někam na jídlo?‘‘
Může? Nemůže? Proč nemůže?
S úsměvem pokrčila rameny. ,,Fajn,‘‘ vzal to Shawn jako souhlas a s rukou kolem jejích ramen ji vedl k černému Aston Martin.
,,Počkej chvilku,‘‘ vyvlékla se mu. ,,Nico?‘‘
Bodyguard s culíkem se otočil. Na očích měl černé brýle.
,,Pojedu se Shawnem Smithem. Dnes už vás nebudu potřebovat, máte volno.‘‘
Peter jí poděkoval za Nica, který stál beze slova.

Shawn se stylem uragánu vyřítil z pozemku natáčecího studia.
,,Máš docela dobrý auto,‘‘ pochválila Aisha.
,,Jsem s ním spokojený,‘‘ přikývl. ,,A čím jezdí Aisha Lewis?‘‘
Rozesmála se. ,,Obyčejně Audi Allroad a v garáži stojí ještě Ferrari.‘‘
,,Proč stojí v garáži?‘‘ zajímalo Shawna, zatímco Aishu to trochu zchladilo. Pečlivě volila odpověď.
,,No… je to sporťák a já většinou nejezdím bez bodyguardů.‘‘
Shawn se soustředil na jízdu. ,,Ani se ti nedivím, po tom incidentu…‘‘
Zachmuřila se. Ano, po tom incidentu… po té nešťastné ,,náhodě‘‘, ve které ji samotnou potkaly tři dívky, stejně staré jako ona a zkusily jí dát na pamětnou za to, že se ve filmu ,,Poslední láska‘‘ líbala s jejich idolem.
,,Bojím se davů,‘‘ zamumlala. ,,Bojím se většího množství neznámých lidí, bojím se úchylů, bojím se každého, kdo se na mě dlouho dívá.‘‘
Shawn pevně stiskl rty, tohle téma nevybral dobře. Na okamžik přestal sledovat silnici a otočil se dozadu. ,,A kde máš bodyguardy teď?‘‘ pokusil situaci zahladit vtipem.
Aishina zachmuřená tvář se vyjasnila. ,,Nemám, poslala jsem je domů.‘‘
,,A nebojíš se mě?‘‘
Zasmála se. ,,To je zvláštní,‘‘ řekla, ,,ale s tebou se nebojím.‘‘

Shawn vybral okázalou restauraci na periferii.
,,Dej si co chceš,‘‘ podal Aishe jídelní lístek, který mu podal číšník.
Rozpustile se na něj podívala. ,,Co třeba hranolky s marmeládou a na to sýr?‘‘
,,To zní pěkně,‘‘ pochválil ji a oba se rozesmáli.
Nakonec si vybrala jednu z mnoha čín, které restaurace nabízela a Shawn si dal totéž. Během jídla měl neutuchající potřebu stále mluvit a dával si záležet, aby se Aishe představil v tom nejlepším světle.
Když dojedli, chtěl objednat láhev vína.
,,Dáš si bílé, nebo raději červené?‘‘
Aisha se podívala na displej svého mobilu a pak na Shawna. ,,Omlouvám se ti, ale měla bych jet domů.‘‘
,,Proč?‘‘ nechápal.
Aisha pracně hledala výmluvu. Bylo jí se Shawnem dobře, ale přesto nechtěla, aby se k ní dostal příliš blízko.
,,Když natáčím, bývám hodně unavená,‘‘ zastrčila si neposlušný pramen vlasů za ucho.
Shawn se neurazil. ,,Dobrá, ale mám to u tebe schované,‘‘ usmál se, zaplatil a vedl ji ven z restaurace.

Následující den po natáčení Shawnova pozvání na večeři odmítla.
,,Proč?‘‘ nechápal a zlehčil situaci: ,,Potom bys u mě měla už dva vroubky.‘‘
Aisha se rozesmála: ,,Budu se snažit ti je odčinit.‘‘
,,Vážně?‘‘ chytl ji kolem pasu a zadíval se do očí. ,,To zní slibně.‘‘
Vyvlékla se mu a když nastupovala do svého auta, zamávala.

Domů dorazila ve výborné náladě.
,,Bergamo! Maio!‘‘ zavolala, ještě napůl v autě a její miláčci přiběhli na uvítanou.
Nico a Peter s kamennými tvářemi přihlíželi. Z domu vyběhla Lucy.
,,Slečno Aisho? Odpoledne přivezli ta nová sedla. Barry je uklidil.‘‘
Aisha se narovnala. Díky tomu, že po natáčení jela hned domů, měla volný čas.
,,Tak za hodinu se půjdu projet,‘‘ obrátila se k bodyguardům. Přikývli.

V šatně se převlékla do černých rajtek a volnějšího černého trička. Na nohy si obula úzké černé boty a přes ně si přetáhla ještě kožené chapsy. Dovnitř vběhl Maio.
,,Co to máš?‘‘ zpozorněla, když si pes lehl vedle taburetky a začal trhat něco, co si přinesl.
,,Dej mi to!‘‘ postavila se před něj. Labrador se na ni podíval, jako by zvažoval, co se stane, když neuposlechne. Aisha mu vytrhla věc z huby.
Byla to dopisní obálka, už napůl rozkousaná a rozžvýkaná.
,,Lucy!‘‘

Lucy stála u sporáku a tvářila se provinile. ,,Položila jsem je do obývacího pokoje na stolek. Nenapadlo mě, že tam psi dosáhnou…‘‘
Aisha měla co dělat, aby neobrátila oči v sloup. Konferenční stolek z borovicového dřeva byl vysoký tak labradorům pod břicho. Byla naivita si myslet, že tam nedosáhnou.
,,No dobrá. A co to bylo za dopisy?‘‘
Lucy si oddechla. ,,Od fanoušků.‘‘
Aisha se nepatrně mračila, když přes terasu zamířila ke stáji. To, že další lidé zjistili její adresu, se jí vůbec nelíbilo.

Nico si právě přetahoval přes hlavu tričko, když někdo zaklepal na dveře jeho pokoje.
,,Dále,‘‘ zahuhlal, protože měl právě hlavu schovanou uvnitř. Kdo jiný to mohl být než Peter nebo Barry?
Peter. ,,Sorry, že tě ruším,‘‘ omluvil se, ,,ale něco bych potřeboval.‘‘
Nicův výraz byl jeden velký otazník.
,,Mám jednu schůzku,‘‘ zazubil se Peter, ,,dneska večer.‘‘
Nico to nepotřeboval dál vysvětlovat. ,,Dobrá, pojedu s Aishou,‘‘ řekl neochotně a začal ve skříni hledat jiné džíny.
,,Fajn, dík,‘‘ řekl Peter, ale neměl se k odchodu.
,,Ještě něco?‘‘
Peter si Nica pečlivě změřil. Obvykle spolu velmi dobře vycházeli. Peter míval občas navrch, vzhledem k tomu, že byl starší o pět let a vzhledem ke své flegmatické a klidnější povaze.
,,Jsi poslední dobou nějakej protivnej,‘‘ řekl Nicovi bez obalu.
Nico vztekle hodil tričko přes židli. ,,No a?‘‘
,,Nech toho,‘‘ podíval se na něj Peter mrazivě. ,,Nech toho a zachovej si odstup. Máš ji chránit a ne…‘‘
Nedořekl, pokrčil rameny a zmizel.
Nico drtil kletby mezi zuby.

Když přicházel, Aisha už stála venku a na uzdě držela Takirraha.
,,Nechala jsem ti Spikeho,‘‘ řekla se zářivým úsměvem. Něco zavrčel a zmizel ve stáji. Aisha cítila, jak jí úsměv mizí ze tváře.
Vedli koně směrem k Wilshire. Aisha nerada jezdila na koni po ulici, ale jinak to nešlo, ten kousek musela přežít. Za posledním domem pobídla koně do klusu. Nico se držel půl délky za ní.
Milovala ten pocit, prohánět se Wilshire. Byl to lesík a velká louka, celkově ostrůvek v záplavě civilizace Beverly Hills. Někdy jezdívala na pláž vzdálenou asi dva kilometry po silnici.
Pobídla Takirraha do cvalu a nastavila tvář větru, který se jí snažil uvolnit vlasy z culíku. Nico vyrovnal na její délku. Podívali se na sebe, Aisha se usmála a oba začali divoce pobízet svoje koně, aby byli na vršku kopce první.
Spike doběhl o hlavu dřív než Takirrah.
,,Musím víc trénovat,‘‘ řekla Aisha zamyšleně, když zvolnili. Doufala, že se Nico chytí, ale bodyguard mlčel jako zařezaný. U lesa se objevilo několik dětí v doprovodu rodičů a začalo na ně ukazovat prstem. Aisha zvedla ruku na pozdrav a stočila koně do lesa.

Obklopilo je ticho. Skrze větve se draly slábnoucí sluneční paprsky. Aisha věděla, že za ohbím zatáčky je padlý kmen a znovu pobídla koně. Ráda skákala, stejně tak Takirrah. Nad kmenem smrku vzorce složil nohy pod sebe a přenesl se přes. Nico kmen objel.
Vycválali ven. Byli opět na vršku kopce a před nimi právě zapadalo slunce. Obloha byla zbarvená do oranžova. Mlčky zarazili koně a dívali se na tu krásu tak dlouho, než zmizela.
Spike zafrkal a přešlápl. Nico mu přitáhl uzdu.
Aisha se otočila k němu. ,,Nico? Co se stalo?‘‘
Nepodíval se na ni. ,,Co by se mělo stát?‘‘
Pokrčila rameny. ,,Nevím. Chováš se nějak divně.‘‘
Jako by ho najednou začala zajímat Spikeho hříva. ,,Chovám se normálně.‘‘
,,Ne nechováš,‘‘ řekla a nasměrovala koně domů. Nico jel za ní. Aisha najednou prudce zastavila Takirraha, přitočila ho ke Spikemu a ramenem se snažila Nica vytlačit ze sedla.
,,Hej!‘‘ neodolal a rozesmál se. Chvilku se přetahovali, než se opět objevily děti. Aisha pobídla koně do cvalu. Nico ji napodobil, ale v duchu měl na děti vztek.
Autor Alex Foster, 05.10.2008
Přečteno 388x
Tipy 17
Poslední tipující: Tempaire, Aki, Veronikass, Lavinie, Bíša, Kes, Elesari Zareth Dënean, Tasha101, Nienna, rry-cussete, ...
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí