Lásce zvoní na poplach3

Lásce zvoní na poplach3

Anotace: Omlöuvám se za chyby.

ráno jdu do školy a cestu si krátím hudbou.Přemýšlím jako snad každé ráno proč tu školu tak nesnáším.
,,Sakra sundejte si t čepice z těch tupejch hlav."
,,Tupí jste paříte si mozky a v neposlední řadě do společnosti se to nehodí." To nic to jsem ve škole a učitel se rozčiluje jako každej den při příchodu do školy. ,,Plaček kde máš přezůvky." Učitel angličtiny dělá pravidelně takový cavyky no děsný.Prní hodinu máme ekonomii jak zjištuju z rozvrhu.
,,Třídnice služba a jaktože není smazaná tabule."Křičí moje nejoblíbenější učitelka na celou třídu.Líně si stoupnu.A ona rázem soucitně ztichne.,,Na." Podá mi obálku. ,,Stímhle se stav v ředitelně že to posílám já." Zaklepala jsem na tělocvičnu a vstoupila.Třídnici jsem předala učiteli a šla jsem k ředitelně.
,,Jo já to zařídím a co ty přihlášky podepíšete to dnes?" Zaslechnu mladší mužský hlas.
,,Jo já to pak dám do archívu."
Oba hlasy vycházejí z otevřených dvří ředitelny.Zaklepu na otevřené dveře a ředitel mi pokyne rukou abych šla dál.
,,Dobrý den tohle posílá pani učitelka Cidlinová." Zacvrdlikám slušně.
,,Položte to tady děkuji."Všimla jsem si vedle byl zástupce.Odcházela jsem dlouhou chodbou když jsem ucitila něč kroky za zády.Nedalo mi to a otočila jsem se. ,,Ahoj." řekl mi. ,,Dobrý den." vykoktala jsem ze sebe a rychle zajela do třídy.Okamžitou reakcí jsem zrudla jako rajče.
,,Sis byla šlehnout na hajzlu ne?." Okomentoval muj příchod do třídy spolužák.Celá třída pokukovala proč sem tak červená a já sama ani newím proč.Asi jsem se jenom lekla.,,Notak Buřile kroť se."S nadhledem se posadím a učitelka dál pokračuje.
,,Přišli ty černé učebnice na chemii."Oznamuje a při tom vytrhává stránku ze svého sešitu.
,,Tady vám pošlu papírna který se podepíšou případní zájemci.Podotýkám je to dobrovolné." Tvářim se asi dost otráveně nicméně já podotýkám že co je tu dobrovolné je spíše povinné.Takže není divu když ten papír doputuje ke mě že se napsali skoro všichni.
,,Dále bych vám chtěla říct že newm jestli tady v úterý budu.pro vás to znamená že si pro ty učebnice skočíte do ředitelny tam vám je dají."Učitelka pomalu balí sešity a skládá učebnice zatímco Buřil otravuje Marcelu.,,Macku máš cígo?"Šeptá třídou tak že to slyšíme všichni.
,,Buřile kde máš přezůvky?"ptá se nakvašeně učitelka.
,,Jsem si je ještě nestihl koupit."Válí se po židli a evidentně dělá naschváli.
,,Jak je to možný?"
,,To máte tak tady kupuju spoustu učebnic a tak mi na ně nezbylo."
,,Buřile přestaň mě oblbovat támhle je maj za 40korun kdybys nekouřil." Učitelka vítězoslavně skládá věci do ruky a je na odchodu ze třídy.
,,Takže v to uterý víte co a jak má ještě někdo nějaký dotaz?" Buřil se líně zvedá z židličky a přihlásí se.
,,Kde maji ty přezuvky za 40korun?" Celá třída bublá smíchy.Ovšem atak který zasadí učitelka Buřiloj je ještě lepší.
,,Mají jë na každym rohu tak si je jdi koupit ať seš aspoň přezutej když už seš dutej." A zaklapla dveře třídy.Na intru jsem si četla časopis když se rozletěli dveře.,, Čus." pozdravím Álu. ,,Dneska mi dal normálně Tomáš první pusu."
,,No nekecej." Pronesla jsem hltavě.
,,Kde ste byli co a jak povídej." Dožadovala jsem e vyprávění.
,,No nejdřív jsme byli na jizdárně a pak mě pozval do Montány." Seděli jsme na posteli a Ála u toho psala esemesku.
,,No a co ty ve škole?"ptala se starostlivě.
Autor mexx, 07.10.2008
Přečteno 485x
Tipy 7
Poslední tipující: Kes, Aaadina, Lenullinka, Lavinie, River
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí