Lásce zvoní na poplach4

Lásce zvoní na poplach4

Anotace: teď už se to rozjíždí.

,,celkem nic." Vstala jsem a šla jsem se přečesat do koupelny. ,,Počkej ják nic?"Dojde zamnou Ála do koupelny. ,,To jste nic nedělali?"Ptá se nedůvěřivě mezi dveřma koupelny.Večer strávíme koukáním na nějaký film a Ála jde k večeru za Tomášem který čeká před intrem.
Ráno si maluju oči a když kouknu na hodinky zjistim že nestíhám.Zběsile házím věci do batohu.Ála se vzbudí a sedne si na postel.
,,Kdybys vstávala dřív..." Ani to nedopoví když po ni hodim polštář.
,,a zastel mi postel dík." tlemim se na ni a házim batoh na záda a mizim u dveří.
,,po-počkééj"Slyšim když prásknu dveřma.Sotva se svalim na židli přijde učitel.
,,Sit down." Pokyne nám rukou a já se neobtěžuju ani vstát.Všichni nechápavě listujem a čumíme do učebnic a já se za tu učebnici snažím co nejlíp schovat.Boužel je to asi hodně nenápadné protože učitel mě vyvolá.
,,Dál čte Katka." Nepřítomně koktám nějakej článek o kterým nemám ani potuchu co znamená v překladu.Když řekne: ,,Marci pokračuj.".Tak si oddychnu.Hodina uteče celkem rychle.Chodba se plní studenty stěhujících se do jiných tříd.
,,Počkej." Křičí na mě někdo za zády.
,, Hej seš hluchá." Když se konečně otočím.
,,Ahoj" zatrne mi.Po dlouhé době vidím Pavlínu.
,,Kam tak letíš?"
,,Máme matiku." Řeknu znechuceně.
,,Hele objednáváš si tu chemii?"
,,Jo proč?"
,,No jestli bys mi ji potom nepujčila okopírovala bych si ji."
,,Jo jasně." Ani nestihne nic říct a mizí v davu.Více méně stím počítala.No jo další člověk cio rád využívá mé dobročinnosti a blbosti.Jen kroutím hlavou když se mi v kapse rozvrčí mobil.
,,Nechceš dneska přijít?"
,,newim možná dorazim uvidim."
,,Tak počkej ve 4na náměstí." Ozve se z telefonu.
Dnešní odpoledne jsme strávili na koních ač jsem měla jet domu tak jsem zůstala.Ála mě představila Tomášoj a ten nás pak večer odvezl na intr.
Doma se to všechno celkem vaří.Cítím tu těžkou atmosféru domova kdy se mezi tátou a mámou něco vznáší.Sama si připadám opuštěná a cítí že to tady bude zase pěkně velkej kolotoč.
Autor mexx, 07.10.2008
Přečteno 454x
Tipy 6
Poslední tipující: Aaadina, Lenullinka, Lavinie, River
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí