Princezna od Spencera

Princezna od Spencera

Anotace: už fakt nevím, co do tý anotace furt psát..budu konvenční, takže- pokračování :-D

Druhý den ráno bez ohlášení přijel Shawn. Lucy ho pustila dovnitř přestože věděla, že Aisha ještě spí.
Shawn tiše vstoupil do jejího pokoje. Černovláska ležela schoulená do klubíčka na kraji letiště a kousek peřiny měla smotaný pod hlavou.
Shawn si ji chvíli s úsměvem prohlížel a pak k ní přiklekl.
,,Aisho?‘‘
Otevřela oči a vzápětí je rozšířila úžasem.
,,Co tady děláš, Lucy tě pustila dovnitř?‘‘
Shawn se zasmál. ,,A já myslel, že mě uvidíš ráda…‘‘
Aisha se posadila a přitáhla si peřinu ke krku, jak ji roztřásla zima. ,,Jistě že tě vidím ráda…vidím ráda, že sis na mě vzpomněl.‘‘
Zamračil se. ,,To neříkej. Mám teď spoustu práce, ale pak se budu snažit ti to vynahradit.‘‘
Dovolená!
,,Shawne?‘‘
Vzal ji za ruku. ,,Hm?‘
,,Pojedeme spolu někam? Mám volno až do konce srpna.‘‘
Shawn mlčel.
,,Promiň, ale já teď nemůžu odjet. Téměř každý den mám řízení po soudech kvůli dědictví a nemůžu se nechat zastupovat právníky- a taky mám narozeniny, na které bych tě rád pozval.‘‘
Aishu prostoupilo zklamání.
,,Netvař se tak,‘‘ požádal ji Shawn a vtiskl polibek na její bledou ruku.
,,Není mi dobře,‘‘ odsekla a zvrátila se zpátky do polštáře.
Shawn hlasitě povzdechl a vstal. ,,Ještě za tebou přijedu nebo nanejhůř zavolám,‘‘ řekl a sklonil se k ní.
Aisha zatvrzele zavřela oči a tak dostala pusu na čelo.
Když Shawn odešel a burácení motoru jeho auta zaniklo v dešti, vstala a oblékla se do kraťasů, trička a mikiny. Domácím telefonem oznámila Lucy, že je už vzhůru, požádala ji o konvici čaje a zavřela se k počítači.

Skywalker byl u Osamělých duší sám.
Haydée: Ahoj.
Skywalker: Dobré ráno, Haydée. Bylo dobré?
Haydée: Ne. Promiň mi, kdybych byla protivná, dneska mám špatnou náladu.
Skywalker: Kdo ti ublížil?
Haydée: On mi neublížil. Jen zklamal. Už jsem si představovala kdoví co- že konečně nebudu sama, rozumíš?
Skywalker: Rozumím ti velice dobře. Máš ho ráda?
Aisha spustila ruce. Měla pocit, že Skywalker jí vidí do karet.
Haydée: Je přitažlivý. Není vyloženě hezoun, ale když se ti dostane pod kůži a ty jemu….
Skywalker: :-) Milá Haydée, to přece není všechno…
Haydée: Ale je to většina. Když jsem s ním, tak se cítím bezpečně a jistě. A teď na mě nemá čas.
Skywalker: Pokud mu na tobě nezáleží, tak takový vztah nemá cenu, nemyslíš?

Lucy zaklepala a postavila konvici na stůl.
,,Dík,‘‘ broukla Aisha.
Lucy za sebou tiše zavřela dveře.

Skywalker: Haydée?
Haydée: Promiň, pila jsem čaj a úspěšně našla kapesník. Jsem trochu nachlazená :-)
Skywalker: Jako ona…. Přeji ti brzké uzdravení :-)
Haydée: Dík. A jí ho nepopřeješ? :-)
Skywalker: Kdybych řekl, že její uzdravení je to jediné, co si teď přeji, tak lžu. Protože až se uzdraví, bude pro mě stále stejně nedostižná.
Haydée: Bydlí daleko?
Skywalker: Ne, bydlí ve stejném městě jako já. Ale její svět je jiný. Ona je krásná, chytrá, bohatá, milovaná… a když jde kolem tak mě většinou nevidí.
Haydée: Tvůj popis se mi nelíbí :-) protože podle něj by byla dokonalá a to nikdo není. A když si tě nevšímá, tak musí být slepá.
Skywalker: Proč myslíš? :-)
Aisha se s úsměvem napila čaje.
Haydée: Myslím to tak, jak jsem to řekla.
Skywalker: Díky, Haydée. Kéž bys měla pravdu :-)

Na chatu se Skywalkerem strávila celý den. Rozloučila se až k večeru, kdy konečně přestalo pršet a zpoza mraků nesměle
vykoukly slabé sluneční paprsky.
Na hodinku si vyjela s Peterem.
,,Zítra bych ráda jela na pláž,‘‘ svěřila se mu.
,,Nemyslím, že je to dobrý nápad,‘‘ namítl. ,,Nejste ještě úplně zdravá a mohla byste se nachladit ještě víc.‘‘
,,Jsem v pořádku,‘‘ řekla vzdorovitě.
Jeli opatrně, protože tráva byla mokrá a koně by mohli snadno uklouznout.
,,Mořská voda by udělala dobře koním na kopyta,‘‘ hlasitě přemýšlel Peter a také tím částečně s Aishou souhlasil.
Aisha povytáhla obočí a když se jejich pohledy setkaly, oba se rozesmáli.
,,Pojďte, vrátíme se,‘‘ řekl pak Peter a obrátil Spikeho. Aisha ho napodobila.
Lehce klusali, když se ozvalo temné zadunění.
Peter zvedl oči k nebi, ale Aishe se to nezdálo a tak duchapřítomně sevřela otěže pevněji. Byli téměř u začátku ulice a zpoza keřového plotu vylétla silná motorka.
,,Pozor!‘‘ křikl Peter a strhl Spikeho z cesty.
Aisha to už nestačila udělat. Takirrah velkým obloukem skočil do strany, vzepjal se a vycválal dopředu. Ještě než ho stihla Aisha uklidnit, mokrá tráva mu podklouzla pod kopyty a kůň spadl na bok, přičemž jí zalehl pravou nohu.
Přes koňovo obrovské tělo viděla Petera, který seskočil ze Spikeho spěchal k ní.
Takirrah zafrkal a neohrabaně se postavil na nohy. Jak se zvedal, Aishe kotníkem projela prudká bolest.
,,Jste v pořádku?‘‘
,,Ne, asi mi zlomil kotník,‘‘ zasténala a posadila se.
,,Mám zavolat sanitku?‘‘
Lekla se. ,,Ne, v žádném případě! Zavolej Nicovi nebo Lucy, radši Nicovi,‘‘ opravila se a Peter se mírně pousmál, ,,ať přijedou autem.‘‘
Peter jí pomohl, aby si sedla na jeho bundu, zavolal Nicovi a uvázal oba koně k živému plotu. Pak přidřepl k ní.
,,Tak zítra nepojedete na pláž,‘‘ nadhodil.
Aisha se na něj přísně podívala a oba vybuchli smíchy.

Přesně v tom rozpoložení je zastihl Nico s Barrym.
,,Ježíšikriste, slečno!‘‘ spráskl ruce Barry a hrnul se k ní s Nicem v závěsu.
,,Nic mi není, Barry,‘‘ uklidnila ho Aisha s úsměvem. ,,Prosím vás, odveďte koně do stáje a důkladně se podívejte na Takirraha, jestli si neublížil.‘‘
,,Neodvedu oba koně sám,‘‘ namítl Barry. ,,Jestli by se ten motorkář vracel…‘‘
Nemusel to dokončovat. V Aishe zatrnulo hrůzou, když si představila, že by se její miláčci splašili na ulici.
Peter se podíval na Nica, který zavrtěl hlavou. Aisha a Barry se na ně tázavě podívali.
,,Nico vás odveze,‘‘ obrátil se Peter k Aishe.
Pokrčila ramena.
,,Můžete vstát?‘‘ podal jí Nico ruku. Aisha se ho chytla a pokusila se přitáhnout, ale jakmile zraněnou nohou zaškobrtla zem, kotníkem jí znovu projela bolest a ona spadla zpátky, tak tak, že Nica nestrhla sebou.
Nico poklekl k ní a pokusil se ji podepřít. Opět jak Aisha pohnula pravou nohou, tiše zaúpěla a Nico sebou trhl.
Ohlédl se. Barry s Peterem už zmizeli.
Aisha si všimla jeho pohledu. ,,Zvedni mě.‘‘
Nico se jí podíval do očí. Byly vážné, bez těch veselých ohníčků, které znal a které v nich tak rád hledal.
Přidřepl k ní, jednu ruku jí položil na záda a druhou opatrně pod kolena. Byla lehounká. Narovnal se a nesl ji k autu.

Aisha držela jednou rukou Peterovu bundu, ale tu druhou přehodila Nicovi kolem krku, aby ho netlačila na hrudi.
Líbilo se jí, jak ji nesl. Líbily se jí jeho svalnaté paži, které ji opatrně svíraly v náruči.
Mimovolně si představila Shawna na Nicově místě a zaplavil ji vztek. Shawn má být na Nicově místě!

Nico ji posadil na místo spolujezdce, kde bylo víc místa pro nohy než vzadu. Aisha se otočila, hodila Peterovu bundu na zadní sedadlo a zapnula si pás.
Za deset minut byli u nemocnice.
Nico ji odnesl do prázdné čekárny na ambulanci.
,,Počkej tady,‘‘ poprosila ho a ukázala pohledem na malou kamerku v rohu. Posadil se na koženkovou sedačku vedle ní.
,,Bolí to?‘‘ zeptal se tiše.
Aisha se shýbla k noze a přejela prstem od kolena ke kotníku. Přesně jak čekala, ozvala se bolest.
,,Trochu.‘‘
Nico sklonil hlavu.
,,Doufám, že si Takirrah neublížil,‘‘ dodala potom.
Málem ji přerušila sestřička v perfektně padnoucí uniformě, vysoko odhalující nohy. ,,Tak pojďte,‘‘ kývla na ni.
Aisha zvedla oči k Nicovi, který ji beze slova vzal do náruče a v malé místnosti pod dohledem mladého doktora posadil na vysoké lehátko.
,,Počkej v čekárně,‘‘ řekla mu, když odcházel a doufala, že ji slyšel.
Sestřička si odfrkla a zmizela.
Lékař si do počítače zaznamenal její jméno, rodné číslo a pozorně si vyslechl, jak ke zranění přišla.
,,Vyhrňte si nohavici,‘‘ poručil a sklonil se k ní.
Aishiny myšlenky opět zalétly ke Shawnovi.
,,Tady to bolí?‘‘ zeptal se a stiskl jí kost poblíž kotníku.
Vykřikla.
Lékař se usmál. ,,Ani vás nebudu posílat na rentgen a rovnou vám to zabalíme do sádry.‘‘
Aisha vytřeštila oči, ale to se už sháněl po sestřičce. ,,Lydie, Lydie! Krucinál!‘‘ zaklel zlostně zručně jí zasádroval kotník sám.
Potom jí pomohl seskočit dolů.
,,Děkuju,‘‘ usmála se Aisha, když zjistila, že ji zafixovaná noha vůbec nebolí.
,,Za autogram,‘‘ oplatil jí úsměv a bleskově přihrál kus papíru s tužkou.

Mladá sestřička stála v čekárně vedle Nica a něco mu právě říkala. Jakmile vyšla Aisha ven, Nico se od ní nezdvořile odvrátil a mlčky doprovodil Aishu k autu.
Autor Alex Foster, 26.10.2008
Přečteno 411x
Tipy 15
Poslední tipující: Tempaire, Aki, Veronikass, Bíša, Nienna, Elesari Zareth Dënean, odettka, Kes, Ulri, rry-cussete
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to moc krásné... :-)

25.01.2009 09:24:00 | Veronikass

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí