Lásce zvoní na poplach23

Lásce zvoní na poplach23

Anotace: Snad se Vám to bude líbit.Děkuji za každé přečtení. Tak co jak to bude dál?

Ztoho co mi řekl Milan jsem přešlá.Ačkliv jsem si to předtim moc nebrala teďka mi to celé nějak dochází.A na Michala mi vůbec nejde zapomenout.Asi to bude těžší než jsem si myslela.Když ho potkám ve škole dělám jakože ho nevidím.Ve škole mi zapípá esemeska.
,,Potřebuju pomoct přál bych si jestli bys teda prozatím nemohla hrát moji přitelkyni hlavně před tátou." V duchu se usměju.
,,Neboj vždycky ti pomůžu." Vycvakám zprávu.Když koukám na suplování zatrne mi.Základy přírodních věd-Janda.Sedím ve třídě a čekám na tu pohromu.Suveréně vejde do třídy.
,,Takže mám tady vzkaz že Komárková Ivana má být zkoušená." Rozhlédne se po třídě.
,,Která to je?" Optá se a posadí se za katedru.Iva se tedy přihlásí.
,,Tak pojď ať to máme zasebou." Iva jen vystrašeně kouká a je vidět že evidentně předpokladala že díky suplování se zkoušení vyhne.Blbě se tváří a neochotně jde před tabuli.
,,Tak Komárková jak si představuješ rozmnožování hub?"
,,Tak to si radši nepředstavuju." Celá třída prská smíchy.
,,Tohle komentovat nebudu snad jen pomohlo by ti zapnout mozek."
,,Hm." Pokrčí rameny.
,,Druhá otázka.K čemu slouží v přírodě hřiby?"
Iva bliká očima po třídě.Hledá nápovědu která nepřichází.
,,Na smažení viď běž si radši sednout." Třída bublá smíchy.Všimla jsem si že Marcela dělá oči na Michala.Michal ji její svůdné pohledy opětuje a mě to příšerně bolí.

Teda ještě že nejsem učitel tohle by na moji nervovou soustavu nebylo.Pomyslím si jen co vymáznu ze třídy.Ty kočičky v lavicích a jejich hloupoučký rozumy by mě uváděli v pokušení každou chvilkou.Hned jak jsem viděl Bejbinu dostal jsem chuť.Snažím se pracovat ale nemůžu se ani soustředit.Potřebuju sex.Nejde to vydržet.
,,Olgo nechceš se stavit?" Napíšu zprávu.Přiběhne snad do minuty.
,,Copak koukal jsi na ty papíry?"
,,Jistě." Přistoupím k ní a pohladím ji po krku.

Asi na něj papíry zapůsobily pomyslím si.Líbá mě a hladí na krk.Sahá mi pod sukni a hladí mi nohy.
,,Miluju tě Míšo." Pošeptám mu a poprvé to vyslovím.Copak vyslovím cítím to tak.Sundává si kalhoty a snaží se mě povalit na koberec.
,,Co když někdo přijde?" Optám se.A on otočí klíčem.
,,Nepřijde." Řekne klidně a ja ten jeho úsměv prostě miluju.Všechno se seběhlo hrozně rychle.Rychlí sex se mu asi líbíl.Pochválí mě.Odcházím šťastná jako blecha.Štěstím bych skákala do stropu.

Před školou čeká Milan s růží.Jen s úsměvem kroutím hlavou.Možná jako scéna z Pretty woman to vypadá.Milan stojí opřený o své černé auto a růži v ruce.
,,Co tu blbneš?" Optám se.
,,Chtěl jsem ti poděkovat."
,,Trdlo."
,,Hele jako teď seš moje." Střihne mi z legracee lepáka.
,,A ta mi nebude řikat trdlo." Nasedáme do auta a já mám pusu od ucha k uchu.
,,Tak co?na intr madam?" Optá se když si sednu do auta.
,,Hele zas to nepřeháněj." Krotím ho.
,,Však ja vím snažím se to jen zlehčit." Řekne mi s lehkým usměvem.Chvilkama si připadám že je jako můj bratr.

Zase ten hajzl pomyslím si když uvidím Bejbinu stím klukem.Sakra jak žárlím tak v tom pěkně lítám.Chci ji zpátky.Míša doma sedí u počítače.
,,Vstávat jdeme." Křiknu na ni.
,,Kam jdem?"
,,Pojedeme do Prahy."
,,Jupí." Křičí Míša.V bankomatu vyberu 6tisíc a sednu zpět do auta.Peněženku hodim Míše na klín.
,,Užijeme si."
,,Si ten nejlepší táta." Tohle ocenění je pro mě to nejcenější.Zaparkujeme na čerňáku.
,,Tati já bych chtěla novej batoh."
,,Po něčem se podíváme." Chlácholim ji.
,,Mám hlad." Řekne když procházíme kolem restaurací.
,,Tak se půjdeme najíst."
,,A do kina." vykřikne nadšeně.
,,Myško tak pojedeme na Anděl do kina jo?"
,,Ale hned."
,,Míšo nemůžeš si pořád takhle vyskakovat."
,,Proč?" Zamračí se.
,,Protože v životě vždycky nebude po tvém." Zmlkne našpulí pusu a courá se zamnou.Zalezu do obchodu Swarovsky.Kouknu na skleněný leknín.Byl tam menší za 2500Kč.
,,Dobrý den chtěl bych zabalit tenhle." Ukážu na droboučkej leknín.
,,Na co to máš?" Dožaduje se Míša."
,,To je pro kamarádku."
,,Já chci taky." Umane si vztekle.
,,Ne a přestaň." Okřiknu ji.Povaluje se po pultu a dělá naštvanou.Prodavačka leknín pokládá do sytě modré krabičky.
,,Měla bych tu prstýnky 120korun za jeden a je v něm zasazený pravý olovnatý křišťál." Předvádí plát s prstýnky.
,,Tak kterej se ti líbí?" Optám se ji ikdyž mě štve jak je rozmazlená a umanutá.Přesně jako její matka.
,,Červenej." Vykřikne nadšeně.Krabičku s leknínem strčím do kapsy a Míšu vezmu za ruku.Musím ji táhnout protože na druhé ruce si pořád prohlíží blýskavý prtýnek.
,,Tak co řikáš Madagaskaru?"
,,Tak jo."
,,Dávaj ho za hodinu tak jestě skočíme do vedlejší restaurace."
,,Co si dáš?" Optám se.
,,Smažáka." Odpoví a já se musim smát protože nic jiného si v restauraci snad nikdy nedává.Batoh potom koupíme v prvním sportu.Domu se vracíme už po tmě.Madagaskar jsem skoro celej prospal.Ale Míše se to líbilo.Doma Míša usne v obýváku ještě dřív než se stihnu osprchovat.Přikryju se dekou a s notebookem lezu do postele.Kouknu na mobil obálka.
,,Míšo miluju Tě." Hm supr pomyslim si.Výsměšně se zasměju.A hned odepíšu.
,,Olgo nezlob se chci být sám." Záhy odepíše.
,,Proč mi ubližuješ."
,,Nechci ti ubližovat proto to končím včas." Už neodepíše.
Autor mexx, 10.11.2008
Přečteno 384x
Tipy 5
Poslední tipující: Aaadina, angel_s.r.o, Lenullinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

wooow to jsou mixy....zvraty a čachry:) jen tak dál...

11.11.2008 09:22:00 | pohodářka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí