Na konci světa 3.díl-jen blázni dokáží létat

Na konci světa 3.díl-jen blázni dokáží létat

Anotace: životní příběh dvou lidí..pokračování

Sbírka: na konci světa

Natálka zjistila že ten kdo tam stojí je Julie, odtrhne se od Alexe a on se nechápavě podívá na ní a když spatří kterým směrem kouká, otočí se a vidí Julii taky. Každej si teď myslí své.. a Natálka se zamyslí jak tenkrát spal Alex u ní..

Vytáhla jsem ho na střechu našeho domu, moc lidí tam netahám,ale potřebovala jsem si něco ujasnit. Kývla jsem na něj aby si přisednul a zeptala jsem se ho,jestli mě vidí na obloze.. ukázal na tu nejkrásnější hvězdu, nezáleželo na tom že byla ze všech nejmenší..ale byla nejkrásnější, zjistila jsem koho ve mě vidí a zvedla jsem se a beze slova odešla.. v tu chvíli mě asi nechápal, ale to sem neřešila. jen sem došla za Alanem, podrbala ho za ouškem a zeptala se ho co na něj říká, on se na mě podíval, jak kdyby mi říkal , holka blázníš? tenhle?" ,,zdá se mi fajn, má uplně užasný kouzlo" ,,ano, kouzlo má, ale nebudeš s nim, štastná" Tehdy sem řekla Alanovi, že nemá pravdu a řikala jsi, jak to bude fajn..

...

Ted tam stáli zase tři.. a Natálce začaly stékat ještě více slzy po tvářích.. ale i přes to řekla ,,ahoj" Julie se na ní podivně koukne a odpoví ,,čau" ,,Co tu děláš?" zeptá se udiveně Naty ,,Chtěla jsem ti jenom říct, nech mě bejt a dělej že mě neznáš, já tě nenávidim a nechci tě znát, už nikdy víc" .. Naty jen koukala, na nic víc se nezmohla.. Julie se podívala na Alexe a Alex na ní a prohlásil ,,Když nechceš znát jí, neznáš i mě, shohem".. Julie zdřejmě takovou reakci nečekala, a hodně jí to zaskočilo... hodila poslední zlý pohled a odcházela... Naty se choulila k Alexovi, celá se chvěla a on jí jen opatrně objímal a hladil...

...

Ten večer už sem šla spát aniž bych mu popřála na dobrou noc, nevím jak dlouho tam seděl, každopádně ráno už zas ležel na svém místě.

Po tom co jsme všichni vstali a udělali si snídani, sem šla vyprovodit Julii a Alexe společně na autobus.Poděkovali mi za pěkný večer a oba odešli...

Po zbytek dne sem přemýšlela o Alexovi, nemohla jsem ho vyhnat z hlavy, když v tom mi zapípá mobil... Juile mi psala ,,NATY,ON ME V NOCI HLADIL,JA HO MILUJU,ZITRA S NIM JDEM ZAS VEN,DOUFAM ZE BUDES MIT CAS" koukala sem na smsku a rikala si.. ano musim tam jit,ale nevsimat si ho a nebavit se s nim, to nejak zvladnu..hlavne aby s nim byla Julie stastna..

Dalsi den se schazime s Julcou a uz cekame jen na nej, ..po chvilce pridje s napadem ze si pujdem nekam sednout..obe souhlasime, ..tak koupime lahev alkoholu a jdem do parciku.. Julie se tam hrozne opila, takze jediny co nam pak zbyva je, odvest ji domu, načež se s námi začne prát že nejde.. necháme ji teda být a sami odchazíme po svém, jen s rozloučením a obejmutím..

Druhy den ve skole se bavim s Julií, ona se mi omlouvá a říká, že se omlouvla i Alexovi za včerejšek, já to beru, .. ..

Celý den probíhá docela v pohodě, jediné co mě štve je, že jsem si doma zapoměla mobil... takže po škole utíkám hned domu, kdbyby mi volala mamka, abych ji to vysvetlila..

Na mobilu mam akorat smsku od neznameho cisla.. a nakonci jedno pismeno s teckou... po chvilce premyslení mi dojde, ze to psal Alex, psal docela osklive veci o Julii a vubec, kde vzal moje cislo... .. ale v tu chvilku mi je to nejak jedno, odepisu mu a píšem si pak celý večer, kdy se domlouvame, ze pujdem spolecne ven, jenom my dva.. a nikdo jiny, ..ano je mi to trochu blbé vůči Julče..ale co človek nadělá..

...

Alex nabídnul Natálce že pujdou k němu a že jí udělá čaj... bydlel kousek tam odsud, takže to nebyl problém.. Naty jen tiše souhlasila a pomaloučku šli...

Po tom co se Naty trochu vzapamtovala jen podekovala, .. a poprosila jestli u nej muze prespat, ze v tomhle stavu nehcce domu, on jen souhlasil... a prisel s napadem, ze si daji maleho panáka pro zahřátí.. Naty neodmítala, potrebovala to...

,,Achjo,ona mě nesnáší, vždyť, vždyť jsem jí přec nic neudělala" Naty začíná smutnit..z panáku se vylíhla lahvinka a Naty začne stoupat alkohol do hlavy a začne znovu plakat..,copak ti je?" zeptá se Alex ,,Ale víš, vzpoměla jsem si na naše první rande,pamatuješ?" Alex jen tak zvláštně kouká a Julie zase upadá do myšlenkového kolotoče.

Tenkrát jsem se na ten den hrozně těšila už od rána, ani jsem nešla do školy a byla s kamarádkama, bohužel i s Julií a poté co se dozvěděla že jdu s Alexem ven byla na mě zbytečně protivná..Trochu jsme se spolu pohádaly a já se vydala o kousek dál na moje oblíbené místo, je to romantické místo kde je spoustu pískovcových skal na kterých sou vyrytá jména. Pamatuju si jak sem asi pred rokem vyrývala moje jméno na ten nejkrásnější kámen který byl pod stromem.Cupitala jsem se tam podívat abych si ho obtáhla. Jen co jsem začala obtahovat malinkým kamínkem najednou mě praští do očí Tvoje jméno přímo vedle mého.. usměju se a myslím na Tebe a v tu chvíli mi začal zvonit telefon, volal jsi mi a já Ti vyprávěla o tom jestli jsi tu byl a Ty jsi říkal že ne.. moc zvláštní..

Jakmile jsem ukončila hovor s Alexem a chystala jsem se zpátky stála za mnou Julie a koukala, ten její pohled si dodnes pamatuju- bezmocnost, zlost, hněv a smutek.. ,,Volal mi Alex" prohlásila sem tiše ,,Hm, a co říkal" ,,že se sejdeme o trochu pozdějc, že to nestíhá" ,,Hm" a pak sme šly obě mlčky za ostatními.

Zbývalo 10 min do naší schůzky a já se holek pořád nemohla zbavit, měly trochu napito a dělaly akorát ostudu. A pak jsi přišel s pohledem drsnýho frajírka. Julii se začaly klepat kolena a já jen přemýšlela co mám dělat. Nakonec sme jim utekly, byla to švanda a pak jsem se mohli věnovat už jen sami sobě.

Seděli sme na lavičce a Ty jsi povídal o všem možném a mě si čím dál tím víc získával. A pamatuješ potom se anše pohledy střetly a jen se k sobě přibližovaly, v tu chvílí sem měla tisíce motýlků v břiše,celá sem se chvěla a myslela se že když mě nechytíš tak snad spadnu. Začali sme se líbat a já byla v sedmém nebi a bylo mi nejlíp v životě, a naše hláška ,,když skočíš, skočím s Tebou" tu jsem si pamatovala ještě hodně dlouho...
Autor Phoe.be, 02.12.2008
Přečteno 259x
Tipy 2
Poslední tipující: Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí