Je to na pořád ???

Je to na pořád ???

Anotace: Přišla mi myšlenka napsat jeden takový příběh, takže doufám, že se vám bude líbit a prosím o komentáře

,, Týno prosím tě zajdi s tímhle na poštu´´, podává mi ségra Aneta dopis. Co se dá dělat stejně jsem měla dost času. Po cestě nevnímám okolí a přemýšlím nad další zkouškou, která mě čeká už v pátek. Pošta, je naštěstí kousek od lékárny, kde moje ségra pracuje. Kladla mi na srdce, abych si dala pozor na schody u pošty, které bývají namrzlé. ,,Kecy´´ říkám si a pokračuju dál. Co se nestane, podklouzla mi noha a já padám, když v tom mě zachytí kluk může mu být tak přes 20, má modré oči a blond vlasy. Chvíli na sebe koukáme, je hezkej říkám si v duchu, ale proč to musím vždycky zrovna já takhle zkazit. ,,Děkuju´´ vyleze ze mě po chvíli ticha a tak raději rychle mizím dovnitř.
Je hezká kolik jí asi může být 20 ?? přemýšlí David a nedokáže se pohnout z místa, měl jsem jí říci alespoň o telefon. Jsem to, ale pitomec.
Tak dopis jsem poslala a teď hurá do lékárny, hlavně, ať už není venku ten hezkej kluk, byl to, ale trapas, co si o mě může myslet, ale ve skutečnosti doufám že ho potkám.
…,,Dobrý den´´ pozdraví muž ode dveří a někoho mi připomíná.
,,Týno, prosím tě zajdi tam, já teď nemůžu´´, volá na mě ségra. To snad ne, je to ten stejnej kluk, kterej mě zachránil před pádem.
,,Dobrý den, přejete si ? ´´ rozpačitě řeknu. Asi musím vypadat hrozně, protože mě pořád mě sleduje.
,,Hm, nemáte něco na bolení v krku ??´´ jak jí mám říct nebo alespoň dát najevo že se mi líbí a že od toho co mi spadla do náruče ji nemůžu pustit z hlavy ??
,,Já bych vám doporučila tento výrobek je opravdu spolehlivý a navíc se vám po něm brzy uleví.´´
,,Dobře já si ho vezmu.´´.
Máte ještě nějaké přání ??
,,Byla by to velká troufalost, kdybych vás dneska pozval na večeři ??´´ tak konečně jsem to se sebe dostal.
,,Když už jste mě dneska zachránil před tím pádem, půjdu ráda.´´ řekne usměvavá Týna.
,, Vyzvednu vás v 7 a ???´´
,, třeba tady , pokud vám to vyhovuje .´´ dopoví za něj.
,,Samozřejmě , tak nashledanou večer.´´

…,,Můžeme vyrazit ?? ´´ zeptal se David, když dorazil k lékárně. Dlouhou dobu mu zabírala příprava na večer, chtěl vypadat dobře.
,,Kam půjdeme na večeři ? ´´ zeptala se Kristýna, aby přerušila ticho.
,,Tak já bych šel do restaurace na hlavní třídě, znáte to tam ??´´
,, Samozřejmě, že to tam znám , ale tak, …nebude si tykat ?? já jsem Kristýna…
,,Já jsem David´´.
,,Máte objednáno ?´´
,,Ještě si ne,… ,,Co si ho dáme ??
,,Co třeba kuřecí kapsa se sýrem ??
,,Dobře, Můžu se tě na něco Týno zeptat ??´´
,,jj jasně můžeš .´´
,, Kolik ti je let ?´´
,, Copak tě doma maminka neučila, že ptát se ženy na věk je neslušné?:-) ne dělám si legraci , klidně se ptej je mi 23 a tobě ??´´
,, mě je 27 .´´
,, Takže už pracuješ ?? ´´
,,jj, už to tak je, jsem manažer v jedné firmě a předpokládám že ty studuješ farmacii nebo ne ??´´
,, Ne, já studuji pedagogiku, učitelka.
Celý večer se perfektně bavili, smáli se spolu jako by se znali celý život a ne pár hodin.

,, Ježda to už je tolik hodin, já už budu muset jít, jsem domluvená se ségrou, že přijdu do 11.´´
,,Můžu tě doprovodit ??´´
,,jasně že můžeš, budu ráda tohle město není večer zrovna bezpečné´´
Cestou k domu, kde Týna byla na několikadenní návštěvě, se oba dva dobře bavili, smáli se spolu, cítili se dobře ve společnosti jeden druhého.
,,Prosím tě dala by jsi mi tvoje telefonní číslo?? kdyby se mi po tobě stýskalo tak abych ti mohl zavolat a třeba se domluvit na další dobrý večer jako byl tenhle.´´
Dala mu její číslo, i když měla obavy, že to bude jen obyčejný flirt na několik dní. Nevědomky zjistila, že se přibližuje k Davidovi a on k ní. Dali si pusu, nejprve opatrně ale pak se jeho jazyk dral do jeho úst a ona do jeho.
,,už vážně budu muset jít :-) tak ahoj,´´ řekla Týna a dala mu ještě letmou pusu na tvář.

Je nádherná, nedělá ze sebe něco co není, je milá, veselá, chci s ní být… honilo se Davidovi hlavou cestou k hotelu kde se ubytoval, aniž by si toho byl vědom objevil se mu na tváři úsměv. Zamiloval se.

…´´Děje se něco ?? ´´ptal se Aneta.
,,Ne, nic všechno je v pořádku proč se ptáš ? ´´
,,Jen, že vypadáš divně.´´
Stejně jako David i ona měla na tváří úsměv a v břiše jí létalo snad tisíc motýlů. Rozloučili se před chvílí a už se mu po ní stýskalo. Když se chystala ke spánku zazvonil jí mobil.
,, Kdo ti může být ? ´´ unaveně si došla pro mobil.
,,Esemeska ??
,,AHOJ KRISTÝNKO, TAK JSEM TO NEVYDRŽEL A MUSEL JSEM TI NAPSAT, STÝSKÁ SE MI :-) JAK JSI NA TOM TY ?? Počáteční unavenost jako by z ní rázem opadla. David napsal, vzpomněl si na mě, její srdce jí plesalo radostí.

….,,Ahoj Radime, ty jsi mi dneska volal jestli nechci lístky do bazénu, máš je ještě ?? ´´
,,JJ mám Davide, copak ty někoho máš ??´´
,,Hej ty zvědavče, potkal jsem dneska fajn holku Kristýna se jmenuje a tak že by tam třeba se mnou ráda šla.´´
,, Jasně dám ti je, promiň ale já už musím končit ahoj´´
,,Ahoj´´ David ukončil hovor a ani si nevšiml, že mu přišla smska, psala mu Kristýna: AHOJ DAVIDE, MĚ SE TAKY MOOOOC STÝSKÁ :-), A JSEM RÁDA, ŽE JSI NAPSAL :-).

….,,Do háje!!!´´ nadávala Týna když se jí došla baterie v mobilu a nabíječku měla doma .
Autor juchalka, 22.02.2009
Přečteno 325x
Tipy 3
Poslední tipující: kourek, Radek.oslov.Šafárik
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc se mi to líbí, jen tak dál. Chtělo by to brzy pokračování :)

23.02.2009 21:24:00 | Losi

Hned večeře jo? Chm, jen taková připomínka. V prvním odstavci je ichforma a v dalším už je to psáno z pohledu vypravěče...

22.02.2009 20:39:00 | Mairin Furioso-Renoi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí