Nový život 1

Nový život 1

Anotace: Začíná nový příběh plný lásky napětí emocí a pocitů.

Praha se teprve probouzela a sluníčko se pomalu pralo s mlhou.Lítala jsem po svém novém bytě.Věci na plovoucí podlaze v krabicích, oblečení na jedné hromadě a nábytek uprostřed místnosti.Prostě chaos.Právě jsem se nastěhovala a chystám se na pohovor do nové práce.Bylo na čase začít žít a osamostatnit se.Jediná koupelna je krásná a útulná.Tu jsem stihla zařídit a dodělat včera večer.Tam jsou věci krásně urovnané.Z bytu ve třetím patře vybíhám na půl osmou.Společenské kalhoty bílá košile drobný řetízek na krku.No snad udělám dojem.V ulici od baráku je mrtvo ale jen zahnu za dva rohy protějších paneláků ukáže se pravá Praha.Ruch ulice, auta jedoucí v několika pruzích a na ostrůvkach davy lidí.Sednu na tramvaj a začínám být trochu nervní.A to jsem si říkala večer jak musím být sebejistá.Bojím se že v dnešní ekonomické krizy nenajdu práci.Ve třičtvrtě na osum se dostanu do Vršovic.Prahu nemám moc ráda ale jsou tu větší možnosti.Všude změť paneláků spousty komunistických neudržovaných domů poničených sprejery.Z kabelky vytáhnu červený papírek na kterém mám adresu firmy.Dojdu před velký dům s novou oranžovou fasádou a naproti je parkoviště plné luxusních aut.Trošku se ve mě něco zaraduje.Dole zazvoním na bílý zvonek s pojmenováním firmy.Ohlásím se a dveře se rozbzučía já vstoupím do sytě žluté chodby.Vystoupám do patra a trošku začnu tápat.Najednou se otevřou dveře.
,,Pojďte dál." Otevře mi muž kolem třicítky.Podá mi ruku a vstoupíme do jeho kanceláře.Je útulná je vidět že tu tráví hodně času.Na stole mě zaujme svatební fotka.Opálená tmavovláska v bílých šatech a on ve světlém obleku.Chvilku sedím a on skládá papíry a omlouvá se za nepořádek.
,,Janecký promiňte." Lehce mi stiskne ruku.
Autor mexx, 16.03.2009
Přečteno 515x
Tipy 5
Poslední tipující: Lavinie, Anne Leyyd, Lenullinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsem zvědavá, co z toho bude. Začíná to docela slibně!

20.03.2009 19:31:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí