Nový život 2

Nový život 2

Anotace: Pokračování do hloubky...

Poté mi začne vysvětlovat mou náplň práce.
Klasika objednání klientů, vedení kanceláře, zjišťování údajů a úklid obou kanceláří.Potom si nasadí brýle a zkoumá mé maturitní vysvědčení a osvědčení z kurzů.
,,V pořádku" mile se usměje a podá mi desky.
,,děkuji"
,,Jestli chcete ukážu Vám to tu a můžeme hned sepsat smlouvu."
Když se nad tím zamyslím tak plat 15000 čistýho vypadá na začátek slušně.A teoreticky by to mělo stačit.Z mého pohledu nejspíš vycítí na co myslím a tak mi řekne.
,,Doufám že se Vám tu bude líbit." Otevře dveře a pokyne mi.Projdu a rozhlídnu se.
,,Tohle by byla vaše pracovna." Doplní.
Pohladím rukou desku stolu a užasnu.
,,To je paráda." Sytě žlutou místnost doplňují zelené květiny.Nábytek je světle hnědý.Na stole počítač a za koženou židlí se skví obrovské okno.
,,Tak jdem na tu smlouvu?"
,,Ano." přikývnu snad abych přitvrdila své rozhodnutí.
Vrátíme se do jeho kanceláře a já si znovu všimnu té fotky.Zatímco on z šuplíku vytáhne list předtištěného papíru.Vyplním položku po položce a když mu to vracím stačím si všimnout kontur těch jeho rtů.Jsou tak plné světloučké a působí v několikadením strništi roztomile a sexy.
,,Tak zítra v sedum tady."
,,Dobře děkuji." Podám mu ruku a domů se vracím spokojenější.Jen mám pocit že ten chlap mi bude asi kamenem úrazu.Konečně se venku pořádně probralo sluníčko.Sluníčko svítí ale vzduch je studený.
Autor mexx, 21.03.2009
Přečteno 471x
Tipy 7
Poslední tipující: Lavinie, Optimistick, Lenullinka, kourek
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezké.. jenom je škoda, že nepíšeš čárky ve větách.

24.03.2009 18:24:00 | Ivkaaaa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí