Nový život 3

Nový život 3

Anotace: Za pravopis a čárky se omlouvám snad to někdy dopiluju.

Sluníčko svítí a já v rušných ulicích Prahy kličkuji zpět ke svému domovu.Ani vám nevím proč tak spěchám.Snad abych se mohla vzpamatovat ztoho že jsem přijatá?nebo ztoho chlapa?Ne.Určitě to je tím že se těším až tu hromadu věcí uprostřed mého bytu proměním v kultivované prostředí.Na schodech potkám souseda.V kabelce lovím klíče a cítím jeho pohled jak si mě prohlíží.No jen ať se podívá schválně se ještě malinko předkloním a sahám hloub do kabelky.
,,Vy jste tu no-vá?" Zakoktá se trochu soused.
,,Jo, jo." Odpovím a strkám klíče do zámku zatímco on předstírá že nemůže najít správný klíč.Musim se tomu smát.A ještě mi vyká.Má na sobě černou upnutou bundu džínové kalhoty a čepici hádám mu tak 25.
,,Tak nashledanou." Naposledy se zazubim a bouchnu dveřma. V malé chodbičce si zuju botky a v duchu se usměju sama sobě.Sakra holka kde se v tobě ta koketa bere?Ptám se sama sebe protože jsem nikdy taková nebyla.No a co změna je život.Z té kupy co uvidím uprostřed místnosti poleví mé nadšení.Jen si oddychnu a kabelku hodím na gauč.Jen co si převlíknu tepláky začnu s rovnáním.Celé to je hotové v jedenáct večer.Do křesla padnu jako mrtvola.Ruce mám vytahané jako opice co se celej den houpala na stromech.Sprcha krásně uvolní mé tělo a do postele jdu utahaná ale spokojená že jsem všechno zvládla.A Asi opravdu startuju nový život.
Autor mexx, 25.03.2009
Přečteno 420x
Tipy 7
Poslední tipující: Lavinie, Lenullinka, Optimistick, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí