Nový život 14

Nový život 14

Anotace: pokračování za tipy dekuji

,,Nechci aby nás spolu někdo viděl." Na tohle nic neříkám a nenamítám.Tvářím se najednou jako když jdu opravdu s kolegou na oběd.Obrním se zamračeným obličejem a Ondrovi se to evidentně nelíbí.Po chvilce co v restauraci sedíme bych řekla že osazenstvo zde ví jaký máme vztah.Možná za to může Ondrova ruka kterou mi v průběhu hovoru položí na stehno pod stolem.
,,Tak já pro Tebe budu každé ráno jezdit." Nabídne velkoryse a rukou se mi chlácholivě otře o stehno.Z toho doteku cítím takovou divnotu.Je to něco mezi povzbudivým dotekem a pohlazením.Trochu nad tím zapřemýšlím.
,,Co ty na to?" Usměje se až se blýsknou jeho krásné zuby.Jsou opravdu jako perličky.
,,Jo to bude moc fajn." Kývu a přitom mi dojde že se musím tvářit jako smyslů zbavená.Má tak krásnou snědou pleť a vůbec tolik závidím jeho ženě.Kdykoliv když si ho takhle prohlížím zasype mě divný pocit.Chtěla bych ho mít celého pro sebe chránit ho a milovat každou chvílí.Potom když odcházíme probíráme Wiewegha oba ho milujeme a povídáme si příjemně až k práci.Ne nadarmo se říká láska prochází žaludkem.Stova zjistí že náš kolega se vypařil přiběhne ke mě.
,,No pojď maličká." Směje se trošku přitrouble a přitom tak roztomile.
,,Co blbneš?" Vyhrknu na něj ikdyž přesně vím co chce.
,,Právě že tady jo." Pohladí mě po vlasech jako malou holčičku.Cítím jak se mi jeho parfém vtírá pod nos a do toho s každým dotek vždycky uvízne na konečkách mích prstů.Než mi vůbec dojde že už zase nemám vršky.
Po chvilce ustrnu.
,,Nechceš raději večer přijít ke mě?" Opovážím se.
On mi zůstane někde u pupíku.Pomocí polibků se po břiše vysune ke rtům.Dlouze mě políbí a pak přijde ta ledová sprcha a stačí na to jediná věta.
,,Co je tady je tady."
,,Tím chceš říct?" Ohnu se k podlaze pro jeden z vršků.Když se vracím chytne mi bradu.
,,Pochop vylezu odsud a ty neexistuješ jasný?" Málem vztekle se rozlobí.Takhle ho vidím poprvé.Nicméně něco mě napadne.Tuším proč mi říká tyhle ošklivosti.Měli by být pravdou ale nejde mu to opak je pravdou.Z daleka to nejsou jen knížky a filmy v čem si rozumíme.Ač trochu vytočená políbím ho a obejmu kolem krku.Začneme jinou taktiku kde poznáme zda to myslí vážně.Do ucha mu pošeptám.
,,Já vím ale.." Větu nedokončím protože do pusi se mi vdere jeho jazyk.Zase se mi totálně podlamují kolena.Znovu mě strhne závrať a proběhne krátké milování.Co to kecám jaké milování.Sex.Zatím jen sex.Na koberci zůstaneme ležet.Ondra mi vezme do ruky mou dlaň a bezvládně ležíme.
Autor mexx, 18.04.2009
Přečteno 334x
Tipy 6
Poslední tipující: Rosalind, Lenullinka, Optimistick
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí