Nový život 17

Nový život 17

Anotace: Ták jak to bude s uhlíkem?Co Marek?

V posteli jsem se dobu převalovala.Ne a ne usnout.Na konec vyčerpáním usnu.Ráno se vzbudím uplně zatuhlá a mimo.Přemýšlím sakra zdálo se mi to nebo ne.No asi jo.Tohle bych já přece nikdy neudělala.Byl to krásný sen.Ale sakra co jsem na té akci teda dělala když se mi tohle zdálo.Vstávám náladu mám celkem dobrou.Venku hezky svítí sluníčko a já ne a ne na uhlíka zapomenout.Po kuchyni se promenáduji v kalhotkách a pustím si rádio.Je mi potom snu krásně.Usmažím krásně voňavá vajíčka na cibulce.Vůně se line celým bytem.Vajíčka rozdělím na dva talíře a proběhnu koupelnou.V zrcadle vidím mé kruhy pod očima ale usměju se na sebe.Potom si opláchnu obličej a do ruky dám trošku vody a snažím se pokrotit vlny na vlasech.Celkem to ujde mrknu na sebe a dobu si zkouším sexy xichty na zrcadlo.Potom natáhnu tepláky vezmu talířek a vyrazím k Markoj.Do zvonku se z vesela opřu.Dobu nic ale potom slyším jak se courá ke dveřím.Otevře v trenkách a zívá na plnou pusu.Vlasy má legračně rozhrabané.
,,Dobré ráno snídaně." Vhrnu se mu do bytu a nohou zabouchnu.On jen stojí a zívne znovu.
,,Dík." Vezme mi talířek jakoby mi to chtěl ulehčit.
,,Mňam." Olízne se.Potom talířek dá na linku a já se usadím v obyváku.
,,Vydrž jdu se umejt." Řekne a přehodí si ručník přes rameno.Po chvilce mizí v koupelně.Kouknu do vedlejšího křesla kde spí Max.Zdá se že ho zvonek absolutně nevzbudil.Prohlížím si jeho balkon na které uvidím zvláštní kytky.Na muj vkus je jich tam hodně.Nedá mi to a zvednu se a jdu se podívat.MAriuhana.Zůstanu tupě civět na balkon a sousto vajíček mi podivně zhořkne na jazyku.Když slyším jak cvaknou dveře koupelny jdu se usadit zpátky.Najednou se mi v hlavě chce rozbouřit moře myšlenek ale nějak to nejde.Mozek je ještě po ránu dost línej.Možná to bude trochu ještě alkoholem.
,,Jsem tady jako novej." Přijde a legračně se otočí.
,,Nooo." Protáhnu uznale.
,,Co si to tu měla ráno za vystoupení." Usměje se na mě jakoby se mi poškleboval.
,,Ale ta bába vedle." Řeknu aniž by se mi o tom chtělo mluvit.Zmlknu a teď mi to šrotuje.Tak sakra existuje ten uhlík nebo ne.Sedím zamyšleně a až po chvilce mě Marek vyruší z mého civění.
,,Co je?Jseš nějaká přejetá." Usměje se a pohodlně se usadí se svým talířkem.Neobtěžuje se s oblíkáním trička a tak mám oči pro jistotu píchlé v talíři.Začnu s vyprávěním o uhlíkoj.A tak pořád nahlas přemítám situaci.
,,Tak uvidíš třeba se ozve a poznáš že existuje."
,,Nevim kdybych se aspoň tak neopila." Řeknu lítostivě.
,,No s nějakým chlapem jsi přišla." Řekne neutrálně a podivně klopí oči.Až po chvilce mi dojde proč to dělá.On nás musel vidět.A vždyť to je fuk asi jsme ho taky tím rámusem vzbudili.
,,No jenže to byl Ondra." Podám mu vysvětlení.
,,Ondra?" Optá se a zamrká.
,,Kolega z práce." Vysvětlím posmutněle.On se zvedne vezme oba talířky a dojde je dát do dřezu.Po chvilce slyším jak pustí vodu.To mám zase guláš v hlavě.Když se vrátí znovu mu to celé odvyprávím.To se mi ještě nestalo že nevím jestli to bylo opravdu nebo to byl sen.
,,Sakra proč třeba jen neprozvonil jestli to bylo opravdu." Přemýšlím nahlas a kousnu se do rtu.
,,Tak jestli si mu řekla že ten telefon je pracovní tak já bych se logicky ozval až v pondělí." Vykoukne marek z kuchyně.
,,Taky fakt." Dám mu za pravdu.Potom se otočím protože zasebou cítím pohyb.Max se vzbudil a líně se protáhne a zívne.
,,Za dvě hoďky musim ještě do práce." Upozorní mě Marek.
,,O víkendu do práce?" Podivím se.
,,No jasně pojďte pane budeme se hrát." Zašišlá a předvádí dva malé medvídky a já se neubráním usměvu.
,,A na co?" Zaparoduje druheho medvídka.
,,Na kokoty vememe si firemní trička a pujdem v sobotu do práce." Zašišlá dovětek a já už musim vyprsknout smíchy.
,,Ty si pako." Počastuji ho.Nachytám se že je mi sním náramně fajn.Po asi pul hodině povídání se potom vrátím do svého bytu.Jakobych se zamkla do komnaty kde jsem nucena přemýšlet.Moře myšlenek se přímo rozbouří a moje duše pod tlakem myšlenek se kolíbá na tom moři jako vratká kocábka.Že by Marek hulil.Nebo co když to prodává.A zdálo se mi o uhlíkoj nebo ne.Přece kdyby se mi o něm jen nezdálo určitě bych se ho zeptala na jméno.A já bych tohle neudělala.Ještě jít za ním první.Jediný kdo to může rozlousknout je Ondra.Nervozně si pohrávám s prsty.Jenže sním se do pondělí nijak spojit nemůžu.Odpoledne zavolám mamce a rozhodnu se vydat domů.Snad přijdu na jiné myšlenky.Na nádraží panuje chaos a mě se zdárně podaří utopit některé myšlenky.Vlak se kolíbá a do obličeje mi svítí sluníčko.Děsně mě to uspává.Až když po dlouhé době zastavíme probere mě pohyb okolo.Na vedlejší sedačku si přisedne krásný chlap.Na sobě má trošku napasovanou bílou košili.Je hubený a opálený.Vytáhne luxusní mobil a volá.Mluví plynule anglicky asi to bude cizinec.Dál si ho moc nevšímám ikdyž má teda krásný usměv a vypadá na úrovni.Takovýho chlapa bych chtěla jednou mít pomyslím si.Takový elegantní akorát ničeho moc a inteligence z něj sálá a mísí se s takovým kouzlem sexu.Z vlaku vystoupíme až v Pardubicích oba.Schválně mě napadlo sledovat ho.Schválně se lajdám a čekám kam půjde.Se svým kufříkem čeká na nádraží.Pořád na tom samém nástupišti.Ani nevím co mě to napadne.Zůstanu tam sním a suveréně předstírám že čekám na vlak.
Autor mexx, 20.04.2009
Přečteno 389x
Tipy 6
Poslední tipující: Lenullinka, kourek, Optimistick
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí