Nový život 27

Nový život 27

Anotace: pokračování...

Dívám se na něj jak se nervozně ošívá.Chvilkama se podrbe na hlavě potom se kouše do prstu.
,,Napadá tě něco?" Optá se a přestane se kousat do kloubu na ukazováčku.
,,Ježiš jde ji řict cokoliv." Orvu se na něj.
,,Co se vztekáš vztekat bych se měl snad já ne?" Otočí se na mě už docela v klidu.
,,No dyť jistě za všechno můžu já.Měl bys pochopit že byses měl vrátit domů a začít zpátky žít se svou ženou."
Vychrlim to ze sebe a on v úžasu jen zakroutí hlavou a začne se oblíkat.
,,Ty vůbec ničemu nerozumíš." Lape po dechu a sjíždí mě ostrým pohledem ze kterého mě až mrazí.Poznám že je vytočenej na maximum trochu se i bojim aby mě neuhodil.
,,Ty seš tady ta coura co mě svedla.Nejhorší na tom je že tě mám rád a tobě je to u prdele." Vyjíkáva a křičí v návalu zoufalství.
,,Prosim ztiš se." Krotim ho.
,,Zametáš semnou jak s kusem hadru teď jsi tu semnou odpoledne půjdeš za tím vedle a večer s Alešem a ráno?No jistě on ten blbeček v práci na mě počká." Stále křičí jakobych nic neřekla a já se bojim cokoliv říct.Ani jsem si nevšimla ale slzy se mi po tváři valí jako hrachy.No bodejť bych si toho všimla v hlavě mi to šrotuje na plné obrátky a trochu se bojim co bude dál.
,,Běž pryč." Zasyčim mezi zaťatýmy zuby.Nejsem schopná pohybu jen se v křeči schoulím na posteli a usedavě brečím a když za ním zaklapnou dveře vše mi přijde ještě horší.Na jednu stranu přeci bez něj nechci bejt.Po chvili z posteele vystartuju jako střela a letím po schodech a snažím se ho dohnat.Zkouším mu volat a nic telefon má vypnutý.Když seběhnu schody a kouknu na parkoviště auto tam je a nezdá se že by se chystal k odjezdu.Zpomalím krok musím vypadat hrozně uvědomím si.Kouknu do auta a Ondra má položenou hlavu na volantě.Zaklepu na sklo a beze slova stáhne okynko.
Čeká co mu řeknu a při tom ja ani nevim proč sem se za ním rozběhla.
,,Pojď." Podám mu ruku.Vezme mi ji do obou rukou pohladi mi ji a dá mi na ni pusu.Potom mě pustí vyleze zamkne auto a bezeslova se vracíme.Aniž bysme si něco řekli začneme se líbat a hladit.Docouráme se k posteli a dlouze se milujeme.Na tomhle vztahu mam nejradsi to že už je zajetý.Nemusíme se poznávat víme o sobě hodně věcí a jsme si blízcí.Ovšem jak to bude dál nedokážu ani pomyslet.

Večer když Ondra odjede se mám připravit na Aleše.To bude dost obtížný.Je to težký přehrabovat skříň.Nikam se mi ani nechce a při představě že mě zase bude bolet žaludek a bude se mi z něj všechno točit.
Autor mexx, 19.05.2009
Přečteno 366x
Tipy 6
Poslední tipující: Optimistick, kourek, Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí