Dohodnutý sňatek 30

Dohodnutý sňatek 30

Anotace: ....

Hned v pondělí ráno, jsem se rozhodla dozvědět víc. Nevydala jsem se do školy, před kterou mě Marek ráno nechal, ale vydala jsem se na gynekologii ke své doktorce, která byla hned kousek za školou.
„Dobrý den“pozdravím všechny v čekárně a posadím se na jedinou volnou židly v rohu. Hned si vytáhnu průkazku a zároveň s ní i sešit literatury, ze které se píše dneska písemka a zahledím se do ní.
Nevím, jak dlouho tam jsem, nevnímám čas ani nově příchozí maminy s tatínky, nevnímám nic, jen hlas sestřičky, když se ozve:
„Paní Hanychová, pojďte“ a já hned zaklapnu sešit a za pohledu všech vejdu do ordinace k paní doktorce, která má už mou složku v ruce a jen čeká jen na mě.
„Tak povídejte paní Hanychová, co vás trápí?“zeptá se mě.
„Dobrý den paní doktorko.“pozdravím ji a posadím se do křesílka, které mi rukou nabídne. „paní doktorko, já jsem asi těhotná a potřebovala bych to potvrdit“ řeknu hned.
„Opravdu? Tak si vyskočte nahoru a já vás prohlídnu“usměje se na mě a já ji poslechnu.
„Opravdu jste těhotná. Tak na začátku 3 měsíce. Moc gratuluju maminko a běžte se mi obléct aby jste neonemocněla.“vyzve mě a já ji ráda poslechnu, protože je mi docela zima...
„Takže máte čas si to rozmyslet, ale předpokládám dobře, že si dítě necháte?“ zeptá se mě.
„Nechám si ho, na potrat by mě nikdo nedostal“přikývnu a doktorce se hned objeví na tváři úsměv.
„Takže vám vypíšeme průkazku, dostanete letáčky a přijdete se mi ukázat tak za 4 týdny.“ řekne a hned se natáhne k oknu, kde má na parapetě všechno položené.
„Děkuju“poděkuju.
„Tak tady to je“řekne a podá mi snad tucet letáku, které hned dám do tašky a ještě si počkám na průkazku, kterou mi začne pečlivě vypisovat.
„A jak to snášíte?“zeptá se mezitím.
„Zvracím hned po ránu, dělají mi zle některé vůně a pachy a jídla. Někdy se cítím slabá, ale to bude všechno dohromady, protože za pár měsíců dělám maturitu, takže se to všechno smíchalo dohromady,“pokrčím rameny.
„Ještě nemáte vyjitou školu? Já myslela, že jo“užasne.
„Ne teď mám před celou poslední půl rok“vysvětlím ji.
„Pěkně jste si naplánovali s přítelem miminko“zakroutí hlavou a podá mi vypsanou průkazku.
„My jsme to neplánovali, prostě se to stalo, ale ani jeden toho nelituje. A není to můj přítel, ale manžel“vyvedu ji z dalšího omylu „na shledanou a děkuju“ řeknu a odejdu z její ordinace.
Takže je to pravda. Doteď jsem si to neuvědomovala, ale teď, když mi to řekla i doktorka, která se v tom vyzná, je mi jasné, že je to pravda. Takže..budu máma, budu mít za půl roku dítě, svoje dítě...
„Dobrý den pane učiteli, moc se omlouvám, že jdu pozdě, ale byla jsem u doktorky“ omluvím se třídní učitelce, jen co vpadnu do třídy.
„Dobrý den, paní Hanychová, tak se posaďte“kývne směrem k mé lavici „a dávejte pozor ať si alespoň něco z téhle hodiny odnesete“
„Děkuju“řeknu a posadím se dozadu za Terčou která sedí v lavici jako myška.
„Kde jsi prosím tě? Jsem měla strach, že jsi nemocná!“vyčte mi hned.
„Neboj se, jsem zdravá“usměju se na ni a hned vytáhnu z tašky ekonomiku.
„Jen aby“pohrozí mi a začne psát zápis, protože učitelka začne diktovat.
„Pak ti to řeknu“usměju se na ni a do konce hodiny mám klid. Terča píše zápis, který si mám v plná hned o přestávce dopsat a ostatní si mě nevšímají. Takže pohoda.
„Tak povídej“vyzve mě hned jen co zazvoní a učitelka odejde ze třídy.
„Půjčíš mi sešit? Potřebuju si to dopsat“řeknu a ignoruju její otázku. Jen stáhne obočí a podá mi ho.
„Tery, co by jsi řekla tomu, kdyby semnou za půl roku vozila v kočáře miminko?“zeptám se jen tak a pustím se do opisování.
„Kdo čeká dítě?“zeptá se a když se na ni podívám a usměju se, hned se plácne do čela a obejme mě.
„Panebože, takže ty jsi v tom? Ty budeš mít mimčo?“zajásá hned.
„Jsem ve 3 měsíci, vlastně na začátku“ usměju se na ni a odložím propisku, protože je mi jasné, že teď už si zápis neopíšu.
„Panebože co říkal Marek?“zeptá se a já se opřu o opěradlo židle.
„Byl nadšenej, strašně rád“
„Taky aby nebyl, když bude táta“
„A ty budeš teta“sdělím ji novinku.
„Teta, panebože...“vykřikne znovu až se po nás pár mých spolužáků podívá, ale nic asi nepochopí, takže je to v pohodě. Pak začne druhá hodina, třetí, čtvrtá, pátá, šestá a konečně domů!!!
Autor Veručka, 29.05.2009
Přečteno 619x
Tipy 24
Poslední tipující: Coriwen, Ulri, Princezna.Smutněnka, hermiona_black, Optimistick, kourek, SharonCM, Bernadette, Aaadina, dablice, ...
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Další krásný dílek

29.05.2009 15:42:00 | ChrisTea

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí