Přitančím za tebou, lásko! 1

Přitančím za tebou, lásko! 1

Anotace: Můj první pokus o román.Pište komentíky! Děkuju :)

Je pondělí ráno, pomalu se šoupu z postele a začínám si uvědomovat, co se dnešní noc vlastně stalo. Poprvé jsem se milovala s Ondrou, mým přítelem. Jsme spolu už rok a miluji ho čím dál tím víc. Po dlouhém přemýšlení se potichu sunu do koupelny.Dám si sprchu.Potom se rychle obleču,vrátím se do Ondrova pokoje,líbnu ho na pusu a on se krásně uměje.
„Už musím zlato, jede mi to za půl hodiny.Přijedu ve čtvrtek."
„Ok, až budeš v Praze zavolej"
Mezitím si mě k sobě přítáhne a dá mi krásný, dlouhý polibek.Pak se rozloučíme a já rychle běžím do pekárny koupit si kafe a něco k snědku..to jsem celá já, nikdy se ráno nestíhám nasnídat.
Nasednu do autobusu, nasedím mp3 a zavřu oči.Pořád přemýšlím nad včerejškem..byla to krásná noc...

„Ahojky Alí" přiběhne za mnou moje spolubydlící, když vstoupím do pokoje.
„Ahoj Markí" obejmu ji.
„ Tak jak bylo?"
„ Nádherně" odpovím.„ A u tebe?"
„ Ušlo to, ale vůbec se mi sem nechtělo. Ještě mi zbývájí čtyři zkoušky a tobě?"
„ Mně už jen dvě..a pokud je udělám, tak jsem tu tenhle týden naposledy a začínají mi prázky.A můžu si užívat krásný léto s Ondrou.
„ Tak to ti závidim...mno znáš mě, vždycky ty zkoušku oddálím, co nejdál můžu."
Obě se usmějeme a já vyčerpáním z cesty lehnu na postel,brnknu Ondrovi a na chvilinku usnu.Pak se vrhnu na učení. Zítra píšu zkoušku z psychologie. Je to moje nejdůležitější zkouška, protože se chci psychologií zabývat. Vlastně se divim, že vůbec existuje nějaký obor, kterému se chci věnovat, protože už od malička miluji tanec.Dokonce jsem chtěla jít na taneční konzervatoř, ale už bylo pozdě. Tenkrát mi bylo 14 let a na konzervatoř brali dívky a chlapce, kterým bylo 10 let.Potom, když jsem byla v dévaté třídě na gymnázium jsem se musela tance vzdát.Jenže nedalo se nic dělat, nezvládala jsem to. Po maturitě jsem začla znovu naplno, ale už jako trenérka.Trénuji už dva roky a baví mě to.Předat jiným svoje zkušenosti, naučit je něco nového.Tanec se stal nezbytnou částí mého života.

Celý den jsem se učila.Když jsem se chystala jít do sprchy,slyšela ja jsem, jak mě volá Markét.
„Alííí!"
„Co potřebuješ?" ptám se jí.
„Nechceš s náma zajít na pivko? Jdou holky ze třídy a vemou i nějaký kluky.
„Nene Markí..zítra mám tu zkoušku, tak půjdu brzy spát.Ale ty si to uží."
„Jo jo, dík. A hodně štěstí zítra při tý zkoušce..v tu dobu budu ještě asi spát.Tak pááá"
„Pááá"

Jen co Markét zabouchla dvěře,vlezla jsem do sprchy.Když jsem vylezla, cítila jsem najednou víc energie, ale stejně jsem si šla hned lehnout.Chvilku jsem čekala, jestli třeba Ondra nezavolá.A měla jsem pravdu..za 5 minutek volal.
„Ahoj Beruško"
„Ahojky lásko"
„Tak jak to jde? Jseš naučená?"
„ Mno jde to..i když se učim celej den, mám pocit, že nic neumim. Ale tak snad to nějak zvládnu. A co ty ve škole? Udělal jsi tu poslední zkoušku?"
„ Jojo, udělal.Takže krásko..čekám,že ve čtvrtek přijedeš a začnou nám prázdniny. A neboj se, to zvládneš.Držím palce!"
„Děkuju moc. Už radši půjdu spát. Zítra zavolám."
„JJ, pa.Miluju Tě!"
„ Já Tebe taky, dobrou noc."
„Dobrou beruško" řekne a pak zavěsí.

Nastavím si budíka na 6 a zachumlám se do peřiny.Chvilku si v hlavě ještě opakuju pár věcí z psychologie a pak usnu.
Autor Andííí, 05.06.2009
Přečteno 420x
Tipy 9
Poslední tipující: Aaadina, Lenullinka, Tempaire, Lavinie, kourek
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Proč není mi jako Tobě?!

09.06.2009 18:52:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí