I love vampire...1.Část-Hádka

I love vampire...1.Část-Hádka

Anotace: Přečtě te si, a pozná te.

Ahoj jmenuju se Melissa Morgenová je mi 16 let.Bydlím s mamkou v Californii.Tedkom jsem se rozešla s klukem s kterým sem byla přes rok.Je to čerstvé,tak jsem z toho ještě trošku na dně.Abych se vám trochu popsala,jsem modelka a fotím do pár časopisů.Jsem prý jedna z nejhezčích holek z Californie.Můj styl je barbie.Vypádám prý hodně povrchně,ale určitě nejsem hloupá a vím co od života chci.Zkuste přestat myslet jen očima a pokud někoho neznáte tak nesudte jen podle toho jak vypadá.Moje Matka se jmenuje Nancy Vytburková,jsme si hodně podobný.Skoro ve všem a proto jí mám moc ráda.S tátou se rozvedli, když mi bylo 5 let.Mamka si našla nového přítele a od té doby co jsi ho vzala tak mě nemá vůbec rád,jen před mamkou si hraje na velkýho tátu.Můj táta se jmenuje Robert Morgen bydlí až v Malém městečku Forks od Californie je to velmi daleko,takže mi občas zavolá nebo napíše meila.Tak to je zatím o mě a mé rodině tak všechno.

Ráno jsem se probudila a vykoukla z okna.Venku bylo zase krásně,jak jinak.Šla jsem do koupelny se osprchovat,převléct se a jako každý den se načančat.Po tom až jsem vypadala úžasně jsem šla na snídani dolů,kde už seděli mamka a Pablo( její přítel).

Já: Dobré ráno mami,copa je k snídani?
Mamka se jen na mě podívala,usmála se a řekla.

Nancy: Zlatíčko, dneska dělá snídani Pablo.

Já jen povzdychla.

Pablo: Doufám že ti to bude chutnat lásko,ale dělám jen dva chody.Melliska si dokáže udělat něco sama ne? Nebo si zajdi do bufetu.

Já: Jo jasně,nemusíš se obávat já se o sebe postarám.
V duchu sem si promítala všechno co bych mu nejradši udělala.

Nancy: Jo a slečno,dneska večer chceme být s Pablem sami,tak co kdyby jsi někam vyrazila?

Já: No jako mami vyhazuješ mě? Já dneska nic neplánovala,chtěla jsem být doma.Nemám na nic náladu ted.

Nancy: No..

Pablo jí ihned skočil do řeči.

Pablo: Vím že to ted máš těžké,jak se stebou rozešel,ale nic není navždy.A myslím, že tě už nemiloval bylo vidět jak ho nudíš.

Tak těmahle slovala mě hodně naštval až sem to nevydržela a vzteky vybuchla.

Já:Jak to ty můžeš vědět?Neopovažuj se vůbec míchat do mého života,nejsi pro mě nic neznamenáš pro mě vůbec nic.Si jenom frajírek,kterej si myslí že je něco víc.

Mamka jen zabijácky na mě koukala.

Pablo: Tak toho mám dost!Ty si o sobě moc myslíš.No jo californská bárbínka.Už tě tu mám akorát pokrk.Si jako tvůj fotr! Měla bys k němu vypadnout na čas.

Tyhle slova mě tak boleli a ještě víc bolelo,že mamka nic neřekla.Jindy by se mě zastala,ale poslední dobou je jí to uplně jedno.Jsem pro ní vzduch,všechno jen Pablo tady Pablo tam.

Já: Víš co jestli ti tu tak vadím tak Nazdar!

Odešla jsem z kuchyně nahoru a rozbrečela se.
Mám to ted v životě hodně těžký.Pořád na Paula musím myslet.Moc sem ho milovala a pořád miluju.Proč mi musel ublížit?.A ještě ted problémy doma.Občas si říkám,smrt je snadná a klidná,život je těžší.

Pokračování příště...

Umírní se Pablo nebo to dospěje k něčemu horšímu?

Změnila se Nancy nebo se to Mellise jen zdá?

TO VŠE A JEŠTĚ VÍCE SE DOZVÍTE V DALŠÍ ČÁSTI ...
Autor BaRbÍnkA, 16.07.2009
Přečteno 421x
Tipy 2
Poslední tipující: Coriwen
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ach jo. Teda holka, promiň, ale jdi psát někam jinam. Tohle nikam nevede. Netvrdím, že já píšu skvěle, ale tohle akorát dělá ostudu naší generace. Přijď, až budeš psát o něčem. A né jen napodobeninu našeho bestselleru.
Čekala jsem...něco trošku jiného.

07.09.2009 20:49:00 | Rychlý Tep

Moc jsi tomu nepomohla...

22.08.2009 15:55:00 | myší královna

Nechápu proč do románu cpeš: "Já: Dobré ráno mami,copa je k snídani?"
Stačí napsat uvozovky, tohle podle mě patří do scénáře filmu nebo do divadelní hry. Nelíbí se mi to tam.

19.07.2009 22:17:00 | Mairin Furioso-Renoi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí