I love vampire...5.Část-Nová škola

I love vampire...5.Část-Nová škola

Anotace: ..

Ráno jsem vstávala poměrně brzo v noci jsem skoro nespala.Vstala jsem a hned jsem šla do koupelny,a pořádně jsem se připravila,abych vypadalo co nejlíp.Když sem s přípravou skončila.Koukla jsem se do zrcadla a zase jsem vypadala jak barbie od matella.No jo je to můj styl,nebudu si hrát na něco jiného,tohle jsem prostě já.Šla jsem dolů,kde už na mě čekal táta se snídaní.

Já: No tati,co je k snídani?

Tatka se pousmál a odpověděl.

Robert: Tak tousty no,Nic extra.

Já:Ale ne tati je to milý.

Tatka je moc hodnej opravdu se snaží.Jde vidět,že mě má rád a snaží se mi pomoc a dělat pro mě jen to nejlepší.

Robert: Ty jo,Mell moc ti to sluší..Si vážně nejkrásnější stvořeníčko na světě.Jsem rád,že mám takovou dcerušku.

Já:Děkuju tati.Já už musím jet do školy tak ahoj.

Dala jsem tatkovi pusu,rozloučila se sním.Nastoupila do růžovoučkého autíčka a jela.Ach jo docela mám strach.Tady asi nejsou takovýhle holky jako já.Určitě jsou tu uplně normální obyčejný,a ne modelky z Californie,ale co udělám,nic tohle jsem já a nebudu si hrát na něco jiného.Přijela jsem ke škole,vystoupila z auta a všichni hned na mě vrhaly pohledy.Bylo mi uplně trapně,měla jsem knedlík v krku.Holky tam byly uplně obyčejný vrhaly na mě závistivý pohledy.Kluci po mě pískali a slíkali mě pohledem.Nevšímala jsem si toho a šla k budově.Slyšela jsem pár holek co se o mě už baví,prej co to přijelo za bárbínu??Je tohle možný.Šla jsem dál a kluci po mě pořvávali,kotě pojd sem,nebo to je teda kus to sem ještě neviděl,a různý keci.Kluci mě ted absolutně nezajímají.Vstoupila jsem do budovi,kde mě zastavil jedem kluk.Mrkl na mě, a začal na mě mluvit.

Lukas: Ahoj pusinko,no ty seš teda kus,ty jo já nikdy větší dokonalost neviděl.Jak se jmenuješ?Já jsem Lukas.

V duchu sem si říkala věci,které se mi zdáli být pravdou takový keci jako je,ježiš pusinko,takový keci,jen mě dostat do postele.O nic víc mu nejde,ale nemám náladu na hádání,takže nebudu upřímná.

Já: Ahoj,Jsem Melissa ale říkej mi Mell.

Lukas se na mě koukal,jak kdyby nic v životě takového neviděl.

Lukas: Nechceš si sednout ke mě při obědě?

Řekla bych nejradši ne! Nemám náladu ho poslouchat jeho sladký řečičky na který si myslí,že mě dostane do postele,ale bylo by celkem trapný kdybych seděla sama.Tak jsem nakonec souhlasila.

Já:Joo dobře,klidně můžu stebou sedět.

Lukas:No pusinko,já si tě tam najdu.Odkud si?

Já:Ted už odsud,ale byla jsem z Californie a ted mě omluv musím na hodinu ahoj.

Lukas:Fíha,Californie to je dálka,dobře tak pa kočko.

Mno zrovna jsme měli tělák,takže nudná hodina.Tělocvik mi nikdy nešel.Mívala jsem z něho dvojku.Hráli jsme přehazku,no skvělý.Sedla jsem si na lavičku,protože si mě vybrali jako náhradníka.Tělocvik jsme měli rozdělený,dívky a kluci.Holky pořád na mě koukali,a bylo vidět jak závistně pomlouvají,ale bylo mi to fuk.Najednou ke mě přišla nějaká holka.

Erin: Ahoj já jsem Erin,neposlouchej ty holky,jen ti závidí,protože ty si vážně něco extra.

Já: Ahojky,Já jsem Melissa,ale říkej mi Mell.

Erin se zdála bejt milá i docela v pohodě.

Erin: Seš opravdu moc krásná.Děláš určitě modelku vid?Odkud si?

Já: Ted už odsud,ale byla jsem z Californie dělala jsem tam modelku.Snad se mi to povede i tady.

Erin: Proč si odešla z Californie,musí to tam bejt přímo boží.

Já:Je to složitý.Rodiče se rozvedli a mamka si našla přítele s kterým si nerozumím tak jsem odešla k tátovi.

Erin: Aha,to mě mrzí.Já musím jít hrát tak pak pokecáme ahoj Mell.

Já: Ahoj Erin.

Celkem jsem zalhala o tom že jsem odešla k tátovi dobrovolně,ale nemusí hned vědět všichni všechno.Dalších pár hodin byli nudných,pak jsem šla konečně na oběd.Hledala jsem Erin,abych si k ní sedla,ale nikde nebyla.Pořád na mě pískali cizí kluci at si k nim sednu,ale já to slíbila Lukasovi tak když tu Erin není půjdu k němu.

Já:Ahoj Lukasi,můžu si přisednout?

Lukas: Juu určitě,kočičko moje.

Já:Dobře,díky že jsem si k tobě mohla sednout,nikoho tu neznám.

Lukas: To není problém,jsem rád že sedíš vedle mě.Všichni mi tě tu závidí víš.

Já: Hm.

Koukala jsem,že jeho oči mě směřují do mého výstřihu a pořád na mě kouká.Bože,těm klukům jde vážně jen o jedno.Paul byl jiný.Proč mě opustil.Erin na mě zdálky mávala at si jdu k ní sednout.Byla jsem ráda,že se toho slizouna jak mi furt kouká na zadek nebo do výstřihu zbavím.

Já: Lukasi,promin támhle na mě čeká kámoška chce něco probrat tak snad příště pa.

Lukas: Už jo? No zítra se uvidíme pa ty kočičko.

Zvedla sem se od stolu a odešla ke stolu Erin.Seděla tam sní ještě docela milá holka.

Teresa: Ahoj,já jsem Teresa Erin mi o tobě říkala.Si vážně dokonalá,taková bych taky chtěla být.

Já: Ahoj,Jsem Mell.Děkuju moc.

Teresa: Budu ráda,když budeme kamarádky.

Já:Jo to já taky,budu moc ráda.

Erin: Hej,to je jako hustý,jak na tebe všichni zírají hlavně Lukas.

Já: No to jo.Toho uchyla mám plný zuby.

Teresa s Erin se zasmáli.Byli to celkem pohodový holky.

Erin: Lukas je opravdu,děsnej.Myslí si jak sbalí každou.

Já:Jj to jsem poznala na první pohled.

Holky se pořád něčemu smály a já myslela na Californii,na Paula,na mámu.A bylo mi hrozně.Neměla jsem vůbec chut do řeči.Dívám se do oken.A najednou vidím,jak přichází nějaká fakt divná rodina.

Já:Holky? Kdo to je?

Erin: To jsou Callenovy.Nejdivnější rodina ve Forks.S nikým se tu moc nebaví.Támhleta zrzka je Peggy,ten kluk vedle ní je Mark jsou sourozenci,ale ustavičně se líbají a držejí za ruku.

Já:Cože? to je inces?

Erin:Asi ano.Jsou vážně divný.Mno dále ta černovláska je Beckye chodí pořád s tímhle klukem,ale on nemluví a je divnej a jmenuje se ben.

Dívala jsem se na ně.Byli jiní vyřařovalo z nich něco zvláštního.Nedokážu to popsat.Dívám se ke dveřím a najednou,výjde do jídelny opravdu úžasnej kluk.Byl krásný,tak jiný vypadal jak anděl,šarmantní.Koukala jsem na něj jak kdybych nikdy nic takového neviděla.

Já: A kdo je on?

Teresa: To je Edward Culen.Nejkrásnější syn,doktora Culena.Je úžasný,ale ze žádnou holkou tu nikdy nechodil.S nikým se moc nebaví a každou holku hned odpálkuje.

Neměla jsem slov otočila jsem se na něj a dívala se mu do očí.On se na mě taky díval,koukal na mě stejně jako já na něj.Najednou se,ale zvedl a naštvaně odešel.

Po obědě jsem šla domů,pořád jsem měla před očima toho Edwarda.Byl tak úžasný,tak jiný.Přišla jsem domů,kde táta ještě nebyl.Šla jsem do pokoje a lehla si na postel a přemýšlela.Koukala jsem na řetízek od Paula a rozbrečela se.Musím na něj zapomenout...Najednou v myšlenkách mě vyruší táta.Zezdola volá na mě že má pro mě malý překvapení.

Pokračování příště...

Jaký překvapení má Robert pro Melissu?

Proč Edward naštvaně odešel z místnosti?

Bude mít v hlavě Melissa jen Paula nebo i Edwarda?

Jaký bude další den ve škole?

TO VŠE A JEŠTĚ MNOHEM VÍCE SE DOZVÍTE V DALŠÍ ČÁSTI...
Autor BaRbÍnkA, 18.07.2009
Přečteno 314x
Tipy 2
Poslední tipující: Coriwen
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

promin ze to pisu ale není tu 6 kapitola

22.07.2009 23:30:00 | hinata

me se to líbi sice je to podobny zatim stmívaní ale zada si to prectu

22.07.2009 23:27:00 | hinata

Tak teda chudák Bella.takhle jí zmrvit.To vážně budeš psát přesně podle Stmívání?To je šéleně trapnýý

21.07.2009 14:18:00 | ajamaja2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí