I love vampire..7.Část-Nečekané zklamání

I love vampire..7.Část-Nečekané zklamání

Anotace: ..

Ráno jsem vstala brzo.Nemohla jsem se dočkat Paula.Šla jsem se osprchnout a vymodit.Vypadala jsem skvěle.Že by se zase všechno vracelo k normálu? Třeba mě i máma bude chtít zpátky a vrátím se do Californie.Jela jsem do školy.Před školou na mě čekal Lukas.To mi tak scházelo.

Lukas: Ahoj Mell,ty ses mi snad včera vyhýbala?

Já: Ne,asi sme jen neměli na sebe štěstí,ted mě omluv musím na hodinu.

Rychle jsem se ho zbavila.Slizouna jednoho.

Sedla jsem si k Edwardovi.Edward se na mě usmál a řekl.

Edward: Včera smutná,dneska štastná copak?

Usmála jsem se na něj.

Já: No už je to tak.

Edward: A proč?

Já: No bývalý kluk se chce ke mě asi vrátit.

Edward: Aha.

Koukala jsem na Edwarda,koukali sme si do očí.Něco mě k němu táhlo.No tak Mell miluješ přece Paula.Odvrátila jsem oči a koukala na tabuli.Po hodině,jsem šla konečně domů.Přičinčala jsem se a šla do parku.Bylo za deset tři a já měla takovou trému ty jo.Čekala jsem na něj,ale on nikde.Bylo půl 4 on nikde.Rozhodla jsem se že mu zavolám.

Já: Kde jsi?

Paul: Promin Mell ale nemá to cenu není o čem se bavit.Nepojedu do Forks.

To mě tak moc bolelo.V pozadí začala mluvit nějaká holka.

Holka: Miláčku,co to má bejt s kým mluvíš?

Já: Kdo to je?

Paul: Moje nová holka.Mell ahoj.

Zavěsil.To je taková svině.Proč mi to udělal?Nenávidím ho,ale zároven miluju.Rozbrečela jsem se.Tak silně.Utíkala jsem.Život je tak těžkej proč.Už nechci žít už mě tu nic nedrží.Ten hajzl si ted užívá s jinou.Chci umřít.Rozběhla jsem se a chtěla skočit ze skály.Bylo mi tak všechno už jedno.Rozněhla jsem se a skočila.Padala jsem.Ztratila jsem velkou lásku,mámu.Celej můj život je v troskách.Padala jsem a čekala na smrt.Najednou ke mě přílitl Edward jako pták sletěl pro mě,a vylétl semnou nahoru.Když mě položil na zem,koukala jsem na něj vytřesená jako blázen.Zakoktala jsem..

Já: J-j-ak??Co to mělo bejt?

Pokračování příště...

Proč Edward Mellissu zachránil?

Jak to Edward udělal?

Co si bude o tom myslet Mellissa?

Vzpamatuje se z Paula?

TO VŠE A MNOHEM VÍCE ZJISTÍTE V DALŠÍ ČÁSTI.
Autor BaRbÍnkA, 21.07.2009
Přečteno 310x
Tipy 1
Poslední tipující: Coriwen
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Božee!Zapomněla jsi sem dát šestej díl! To už je moc.

21.07.2009 22:04:00 | ajamaja2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí