Střípky snů 14

Střípky snů 14

Anotace: pokračování...někdy je falešný přítel horší než nepřítel.

Večer když sestra odejde jsem znovu na nervy. V žaludku mi pořád leží Robin. Kdo to nezažil nepochopí. Tak krásný chlap stojí zrovna o mě. No jo hned za tím je také otázka proč? To je jasný protože, má rozum v kalhotách a myslí si že se sním fofrem vyspím. To už tady taky kdysi bylo. Ne tedy sním ale s jinym takovým mandantem. Vypadal jak s časopisu. Bylo mi tehdá asi šestnáct. S holkama jsme vyrazili na diskotéku. Možná to byla moje jedna ztěch prvních. Holky pořád jak si chtějí ten večer užít a že se opijou. Tak nějak jsem vyrazila. Sebevědomí jsem měla tradičně na bodě mrazu a vyrazila jsem z našeho domu. Sešla jsem schody na ulici trošku poprchávalo a bylo zataženo. Holky čekali na náměstí kam jsem spokojeně došla. Už jsem si tak nějak zvykla že jsem malinko odstrčenější v partě ale trochu mi to i vyhovovalo. Dalo by se říct že mě holky ani pořádně neznali. V baru za městem jsme došli v pohodové náladě. Holky se překřikovali a trumfovali se kdo sbalí většího machra. Mě to bylo vážně uplně volný. Vidím to jako dneska jak se táhnu jako smrad. Možná protože, jsem jediná od toho večera nic nečekala, to vyšlo. Sedla jsem si na bar zatímco holky šli na parket na , kterém nikdo nebyl. Kroutili bokama vrtěli zadkama a sem tam se uchichtli jako správný pipiny. V duchu jsem byla vždycky o maličko vyspělejší teda alespoň jsem si to myslela. Jako dneska vidím jak do baru vešla banda starších kluků. Možná chlapů řekla bych. Podle bagáže jsem poznala že jdou z nedalekých kurtů za městem. Na baru jsem cucala nějakej džus s vodkou když se ke mě tenisti nahrnuli. Jeden se usmál a cpal se vedle mě na židli.
,,Máte tu volno slečinko." Řekl laškovně. Ostatní se k němu přidali a posedali si různě okolo. Potom aniž bych cokoliv udělala nebo se nějako angažovala se mi jeden po druhem začali představovat. V hlavě mi nejvíc uvízl ten drzounek co se nacpal vedle mě. Když jsem si potom obědnávala další pití řekl.
,,To bude na mě." Usmál se a v očích mu zajiskřilo. Tehdy si vybavuju jak jsem ztoho pohledu byla vyplácaná. Ne, to není správné slovo. Spíše vyplašená. Ten pohled byl spalující nabitý erotikou a vzrušením. Tohle pro mě samozřejmně bylo ještě tak nějak tabu tou dobou. No ale asi jen do půlnoci. Holky si všimli mých nových kamarádů a neváhali se ke mě nacpat. Samozřejmně pánové měli z jejich společnosti radost. Tak nějak to volně probíhalo když jsme se přesunuli společně k velkemu stolu s gauči. To byl zlom ten drzounek co se představil jako David si sedl vedle mě. Trochu jsem na něm mohla oči nechat. Měl malou bradku široká ramena. Postavu přesně akorát ne nijak svalnatou ale ani nijak hubenou. Oblečení měl slazené do posledního detailu. Na opálené ruce měl bílé hodinky. Když jsem si je zrovna prohlížela a on si toho všiml poklepal si na ně a lehce hodil hlavou. Pochopila jsem to dobře abych šla ven, protože netrvalo ani minutu a zvednul se.
,,Kam jdeš?" optal se ho kolega. Tuším Standa se jmenoval. Asi nejlepší kamoši odhadju blonďáka.
,,Kam asi. Jdeš mi ho podržet." Zašklebil se na něj David. Standa na to jen kývnul hlavou a k David když odcházel významně se na mě podíval. V duchu se to ve mě zase pralo. Mám, nemám. Je to blbí ale tohle je šance. Po chvíli jsem se zvedla a snažila jsem se nenápadně odejít. Samozřejmně Standa byl jako ostříž. Z příma si mě změřil pohledem a pak pohled stočil zpět k ostatním. Prošla jsem kolem baru potom jsem minula hlouček lidí a chystám se vyjít ven.
,,No konečně. To byla doba." Mrkne na mě.
,,Co chceš dělat?" Optám se s ustrašeným pohledem.
,,Jdu si tě pomazlit kotě." Blikne očima a zajede mi rukou do vlasů. Přitáhne si moji hlavu k sobě a druhou ruku mi dá na zadek. Teď když na to vzpomínám z pohledu třetího musela jsem bejt vyjevená jako tele. No ještě že se učím tak rychle. Pohotově jsem mu dala jednu ruku kolem krku a druhou na záda. Jazykem mi projížděl pusu a já byla málem v sedmém nebi. Potom mi do toho něco šeptal. Měla jsem jeho líbáním totálně zastřené všechny smysly.
,,Pojď ke mě."
,,Vždyť jsem u tebe." Zašeptala jsem a podívala jsem se mu do očí které byli jako čokoláda ve které, jsem se plácala a nevěděla čí jsem.
,,Myslím semnou domů." Hladil mi naléhavě obličej a tiskl se ke mě.
,,Vždyť se ani neznáme." Pípnu.
,,Ššš." Přitiskl mi prst na pusu a líbnul mě na tvář.
,,Věříš v lásku na první pohled." Zašeptal a přímo se mi zase podíval do očí.
,,Ne." Zakoutím hlavou.
,,Tak jsi trdlo protože jsem se právě zabouchl tak pojď." Vzal mě za ruku dovedl nahoru a já se nechala. Byla jsem jako omámená možná kdybych si někde šlehla nedalo by mi to ani poloviční radost a pocit štěstí.
,,Půjdem domu." Oznámil všem.
,,Počkat počkat." Zarazil se Standa.
,,Jdu ji jenom vyprovodit vole." Ohradí se na Standu. Já na sebe hodím mikinu a spolkečně jdeme.
,,Bydlím tady kousek." Řekne mi. Po cestě napíšu smsku že spím u kamarádky a naši to s přehledem spolknou. Dojdeme na mě známé sídliště a vystoupáme do nějakého paneláku.
,,Bydlim tu s pár kámošema.Moc se tu nerozhlížej." Podotkne u dveří. Než se stihnu rozhlédnout něžně ke mě přistoupí a namáčkne mě na kožené dveře bytu. Chytne mě za ruku a zašeptá.
,,Jsi nádherná." Znělo to jako rajská hudba. Rukama mi zajel pod tričko a potom jsem se ocitala jako zdrogovaná. Nikdy jsem nic tak pěknýho nezažila. To jsem si tehdy myslela. Pověsila jsem se mu kolem krku a pak už to byla jen spalujhící vášeň. Každý jeho dotyk jsem si vychutnávala a když mi konečně přetáhl mikinu přes hlavu nedočkavostí jsem ho tlačila bytem kamsi...
,,Do prava, ještě pořád do prava. Přihořívá, Hoří." Když jsme oba rázem přistáli na obrovském letišti. Obavy co naši nebo jak půjdu zítra do školy mě teď zajmalo ze všeho nejmíň. Nechala jsem se unášet pěkně jeho rukama. Potom ani nevím kde se to ve mě vzalo sundala jsem mu kalhoty i zbytek. A oba jsme společně zajeli do peřin. Bylo mi tak krásně pohodlně a příjemně. Potom si na mě nalehl a já zažila něco dosud ne tak uplné prozkoumaného. Od té chvíle jsem se učila všem jeho choutkám a praktikám. Byl úžasnej a fantastickej ráno když jsem se vzbudila civěla jsem jako tele. Nohy jsem nemohla dát k sobě a po dvou hodinách co jsem spala jsem si připadala děsně. Všechny svaly mě boleli a z postele jsem se více méně vymátožila. Ploužila jsem se cizím bytem než mě napadlo ho vzbudit.
,,Musím do školy. Tak já jdu jo." Líbla jsem ho na tvář a pohladila ho po vlasech.
,,Odvezu tě zašátral po mě rukou vedle sebe." Potom jsem se osprchovala a šla jsem ho definitivně budit. Když jsem se k němu připlížila že ho políbím skočil po mě nacpal mě pod sebe a řekl.
,,Nikam tě nepustím. Budeš tu semnou." Pohladil mě po vlasech potom prstem sjel kamsi do výstřihu a tím to celé začalo na novo. Líbal mě, hladil a já jsem zase mizela kamsi na jinou planetu. Další dávka sexu trvala snad hodinu. Potom jsme oba vyčerpaní usnuli a vzbudili se až ve tři odpoledne. Na průšvih bylo dokonale zaděláno. Až přijdou naši na to že jsem nebyla ve škoile tak to bude jistě průšvih. Domu jsem mazala rychlostí blesku. To jsem tehgdy ještě nevěděla co mě čeká za divadlo. Celou cestu domu ikdyž mě čekal průser jsem se usmívala jako sluníčko a tak nějak utrhla každou kytku co mi přišla pod ruku a div jsem to domu nedotančila. Doma jsem opatrně vzala za kliku. Odemkla byt zakřičela klasické.
,,Mami?" Nikde nikdo nakouknu do pokoje. Doma jsem čekala jako hromadka neštěstí. Bylo mi veselo ale hodina H kdy naši přijdou z práce se blížila. Když přišla mamka optala se.
,,Jak bylo ve škole?" Vykulila jsem oči a tiše pípla.
,,V pohodě." Na to se na mě mamka otočila.
,,Ráno jsem ti ani nestihla udělat svačinu jela jsem už v pět. Dělali jsme inventuru tak aby jsme tam nemuseli bejt přes noc." Oddychla si a pověsila tašku na věšák. Mám co dělat abych nevybuchla smíchy. To byl zase jednou pán bůh doma. Štěstí mě polévalo od hlavy až k patě. Na další den jsem si připravila do školy naložila tašku na záda a obeznámila naši že jdu zase k Iloně.
,,Už zase?" Podiila se mamka u televize. Podívala se na mě tázavým pohledem a potom si posunula brýle na nose.
,,No musíme se učit." Vymluvila jsem se tehdy. Makala jsem přes celé město až k Davidovi. Otevřel mi jen v trenkách a celé to jelo na novo stím že do té školy mě ráno odvezl. Potom pro mě zase přijel zase jsem napsala domu zase se spustili celonoční doslova orgie. Ve škole jsem neviděla ani na tabuli. Potom jsem dva dny doma dospávala. Mamka si myslela chudák že jsem nemocná. Za týden jsem zhubla pomalu dvě kila a zesláblá jsem byla jako moucha. Když jsem se konečně zmátožila a vydala se k tomu baráku čekalo mě nemilé překvapení. Otevřela mi sympatická blondýnka. Hádala jsem ji asi tak 28.
,,Dobrý den můžu mluvit s Davidem?Vy budete jeho kamarádka." Nasadila jsem tomu korunu.
,,Co prosim?" Ušklíbla se a potom křikla.
,,Davide? Máš tu návštěvu." Blondýnka odejde a přijde David. Nejistě se podrbe ve vlasech a pohled stočí kamsi za mě na chodbu.
,,čáu." Ušklíbne se.
,,Ahoj." Chci se na něj vrhnout a dát mu pusu. Jeho reakce mě zaskočí přivře dveře a vyleze semnou na chodbu.
,,Hele kotě jsem ženatej. Nezlob se ale zapomeň na tenhle byt i to co se v něm stalo Jasný?" Optá se a na mě to působí jako ledová sprcha. Dveře mi potom prásknou před nosem a já uteču domu brečet. Na konec jsem zjistiloa že jsem stejně hloupá jako ty pipiny ze třídy co jim zobali z ruky ne-li možná horší. Nicméně do tajů sexu mě bezpochyby nejvíc zasvětil on. Postupem času toho nelituju ale z prvu to překousnout chtělo ještě několik uplakaných nocí.
Slzy už mi zase kapou na polštář a je tma. Kouknu na hodiny. Deset. Vykotrmelcuju se z postele a jdu na sesternu. Došel mi čaj a potom věčném pláči mám sucho v puse.
,,co tu děláš?" Zeptá se mě sestřička převlečená v civili."
,,Jdu si pro čaj mám sucho v puse a motá se mi hlava." Řeknu ji.
,,No já jdu akorát domů." Vynutí usměv a nechápu to. Záhy vše pochopím když si otevře dveře a já za nimi zahlédnu uniformu. Potom mě první napadne. Třeba jde zamnou. Hned mě ta myšlenka přejde když ztěžka dosedne západka dveří odělení do futer. Je to jako by vám dal někdo cihlou po hlavě.
,,Tak pojď už mám plnou konvici." Ozve se zamnou hlas starší sestry okolo čtyřicítky.
,,Jo." Hýknu pláčem sevřeným hlasem a pajdám se do pokoje. Té mladé sestřičce v duchu nadávám jak můžu. Vztekla bych se ztoho. V puse mám hořko v nose mě štípe a slzy se mi valí jako hrachy. Sestra si toho všimne.
,,Copak je?" Optá se mile.
,,Ale nic." Popotáhnu a slzy otřu z rány na tváři neboť to štípe.
,,Pojď si lehnout všechno mi to povíš ano?" Řekne klidným hlasem. Nejdřív si zarputile myslím že ji neřeknu ani píp ale sdělená bolest je prý menší. Mezi vzlykáním ji odvyprávím příběh s Romanem.
,,Dám ti prášek na uklidnění a na ni se vykašli je to koza." Řekne soucitně sestra a odejde. Po několika minutách se vrací i s práškem. Poslušně ho spolknu a netrvá to ani deset minut a už se odebírám do říše snů.
Autor mexx, 18.08.2009
Přečteno 336x
Tipy 12
Poslední tipující: Aaadina, Optimistick, Lavinie, Tasha101, SharonCM, Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí