Darling 1

Darling 1

Anotace: Zpověď jedné začínající....a víte co přečtěte si to sami.

Ahoj jmenuji se Tereza. Je mi 25 let a jsem z Prahy. Myslím si že víc vědět nepotřebujete. Stejně každý z vás si udělá svůj úsudek. Dneska jsem byla poprvé v práci a teď se ztoho vzpamatovávám. Jo jak že se vzpamatovávám? Sedím v Praze v jednom baru. V kapse mě hřeje několik tísícovek a skrz okno sleduji jak lidi běhají do práce. Přijde mi to směšné. Všichni spěchají tu a tam do sebe někdo narazí. Je přeci tolika povolání a já si vybrala zrovna tohle. Ikdyž jaképak povolání. Je to jen dočasný přivýdělek. Tak abych vám to povyprávěla. Před časem jsem měla přítele. Jmenoval se Standa. Byl hodnej ale stačí to? Byl prostě takový trdlo. Z kraje jsem ho milovala. Byl sladký, hodný a snesl by mi modré z nebe. možná tohle mi po čase začalo vadit.
,,Ještě jednoho." Usměju se na barmanku a kopnu do sebe třetího panáka vodky. Když jsem se sním rozešla nastalo peklo. Pořád mi volal lezl mi do bytu kytky mi dodával v obrovském množství a tu a tam poslal nějaké luxusní víno či prádlo. Když jsem jednou spěchala na metro někdo na mě zakřičel.
,,Terezko stůj." Doběhl mě a svýma šedýma očima a psím pohledem prosil.
,,Terezko vrať se ke mě. Nemůžu bez tebe být. Patříme k sobě." Tuhle histerickou scénku slyšelo nejméně dalších deset lidí okolo čekajících na metro.
,,Tak pojď alespoň ke mě promluvíme si." Hladil mě po ruce a tvářil se jakoby mu vymřela minimálně celá rodina.
,,Tak jo." Povolila jsem jen aby dal pokoj a mi zmizeli z metra kde mi udělal ostudu. U něj doma bylo jako vždy precizně uklizeno. Nikde se nesměla válet ani nitka.
,,Terezko pojď se semnou pomilovat." Žadonil Standa.
,,ne tohle nejde. Mám toho dost." Chtěla jsem odejít když z bundy na věšáku vytáhl peněženku.
,,Miláčku pěkně ti za to zaplatím a pak půjdeš."
,,Ts." Usmála jsem se a ve mě se něco začalo prát. Potom bylo jasno. Prostě ne. Ani kdyby mi dal milion je to hnus. Tohle se nedělá a je to nemorální. Ne že bych někdy byla nějak extra morální ale tohle ne.
,,Koukej se kočičko co pro tebe mám." Vytáhl z peněženky tisícovku.
,,Stando nemá to smysl já teď odejdu jo." Řekla jsem a při tom jsem neměla sílu vzít za kliku těch kožených dveří.
,,Kočičko dívej jedna, druhá třetí..." Vytahoval tisícovky až byl na pěti. Ono když vám to někdo nabízí a když ty peníze vidíte před sebou je to jiný. Mám je na dosah. Stačí udělat jen to co jsem z donucení dělala poslední měsíc sním. Potom mi peníze zmačkal do ruky a začal mi líbat krk a zajíždět pod tričko. Na konec jsem povolila. Tak to tehdy začalo. Za ani ne 15minut jsem vydělala 5000korun. Bylo to skoro neuvěřitelné. V tu chvíli jsem pořádně ani nevěděla co snima ale pocit to byl krásný. Tedy do té doby než se dostavili výčitky svědomí.
Autor mexx, 02.09.2009
Přečteno 385x
Tipy 15
Poslední tipující: Sýkorka07, sendy19, Alex Foster, Egretta, Aaadina, Lenullinka, kourek, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí