Darling 7

Darling 7

Anotace: Tak jakže to ta Terezka nese??

No když dojdu domů jse unavená. Sex sním nebyl špatnej a spíše než že jsem přišla z práce si připadám že jsem byla na mega dobrý kalbě. Jo takhle bych to asi řekla kdybych byla v pubertě. Ale teď jsem přeci jen už dáma takže bylo to fajn. Dobu se dívám do stropu a tak nějak mi přijde děsně poťouchlé být okouzlená povoláním prostitutky. Ráno si vstanu asi kolem desátý. Jsem taková příjemně naladěná. Když projdu prázdným bytem napadne mě vyjít si trochu do města. Okouknout krámky a ták. Po Praze je v tuhle dobu řekla bych asi nejmíň lidí. Sem tam se potuluje pár turistů a ostatní jsou v práci. A mě to vlastně čeká taky. Další večer. Trochu se těším ale následně si vybavím ten pocit když dojdu na místo. Jsem pak taková rozpačitá a prostě trochu připosraná. Tak doufám že dneska budu odcházet stejně spokojená jako včera. Ikdyž tentokrát si té vodky dám o poznání méně. po městě zahlédnu pár známých. Kývnu na pozdrav a dál se patlám sama v sobě. Stejně mi chybí partner. Uměla bych si ho přesně představit. Klidně by mohl vypadat přesně jako můj nadřízený. Samozřejmně by to nemusel bejt ředitel bordelu. Teda takhle tomu řikám já jinak se tomu říká nějak mnohem vznešeněji. Jako by to snad byla nějaká jo supr pozice vojíždět děvky na potkání. No vlastně vždyť jsem jednou z nich. Někde uvnitř mě se to stále velice pere. Prostě dělám neslušnou věc. Dělám něco proti svým zásadám zásadám mé rodiny dělám něco za co by mě měla hanba fackovat jak by řekla mamka. Jenže. Právě je tu to jenže. Zatím to má samá pozitiva. Tak proč ne. Zkoumavě prohlížím výkladní skříně obchodů se vším možným. Vždyť já si díky tomu neslušnému budu tohle všechno smět dovolit.
Autor mexx, 17.09.2009
Přečteno 324x
Tipy 12
Poslední tipující: Sýkorka07, Alex Foster, Optimistick, sendy19, Aaadina, Lenullinka, Egretta
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí