Beautiful,Sweet,Sexy blonde-4.část

Beautiful,Sweet,Sexy blonde-4.část

Anotace: ..

Ráno jsem vstala zase vymodila.Když jsem vypadala úžasně vyrazila sem do školy.V autě jsem přemýšlela.Všechno se rozbilo.Co ta soutěž? Nechám tu nejlepší kámošku.Ach jo je to tak těžký,ale tady je plno vzpomínek a jinde zapomenu doufám,že tam mě vemou do týmu,snad se tam zůčastníme i tý soutěže.Přijela sem do školy.Šla jsem za Jess.


Já: Jess mi se budeme stěhovat za týden.


Jess vypadala hrozně smutně,když sem jí to řekla.


Jess: Cože? Bree kam?


Já: New York.


Jess: To je celkem daleko.


Já: Mrzí mě to,ale je to kvůli tátovi a kvůli tomu hajzlovi Erikovi.


Jess: Tak když vám to pomůže tak oki.Co ti udělal Erik.


Tak se mi zase chtělo brečet,když sem jí to vyprávěla.


Já: Spal s Jennou načapala jsem je u něho doma.


Jess uplně koukala jak blázen.


Jess: To je hajzl a ona děvka jak ti to mohli udělat?


Já: To newím..


Najednou vidím Erika.


Já: Ježiiš je támhle a jde sem.


Jess: Neboj já mu dám.


Erik: Lásko moc mě to všechno mrzí miluju tě.


Já: Jdi někam Eriku.Tohle ti prostě neodpustím chápeš? Nenávidím tě.Navíc se stěhuju už o mě ani neuslyšíš.


Jess: Jak si jí to moh udělat seš tupej? Ještě s její kámoškou!


Erik: Ty se do tho neplet děvko!


Jess: Já sem děvka??


Já: Nehádejte se! Jdeme Jess.Jdeme se naposledy zatancovat?


Jess se chtělo brečet.


Jess: Budeš mi hrozně moc chybět..Nevydržím to tu.Přijedu za tebou někdy ..A budem si volat.


Já: Jasně.


Začali sme blbnout zpívat tancovat.


Já: Jess a dávám tě jako novou kapitánku týmu.


Jess: Ježiiš opravdu? Já moc děkuju Bree.


Najednou tam přijde Jenna.


Jenna: Slyšela jsem dobře? Nová kapitánka týmu?


Já: Co ti je do toho když se ted stěhuju tak Jess je z vás nejlepší a chci jí dát to místo!


Jenna uplně zuřila a řekla.


Jenna: To je super.Mám tvýho bejvalýho a konečně vypadneš pa.


Já: Nazdar děvko.


Šla jsem se ještě rozloučit s holkama a jela domů...




O TÝDEN POZDĚJI..............




Brzo jsem vstávala.Dneska se stěhujem do New yorku.Všechno je sbaleno.Uplně nádherně jsem vymodila.Vypadala jsem úžasně a šla za tatkou dolů.


Tatka: Tak jedeme at sme tam za sest hodin je pohřeb a ještě musíme vybalit a prohlídnout barák.


Já: Jak je to daleko odtud.


Tatka: 300km tak jedem.


Vyjeli sme přijeli po čtyr hodinách sme přijeli do new yorku.Bylo to nádherný velký město.Přijeli sme k vile.Byla nádherná ještě hezčí než v Californii a to nám jí všichni záviděli.Vybalili a převlíkli a jeli na pohřeb.Pohřeb byl hroznej všichni sme brečeli všichni sme uplně v háji.Klečela jsem nad mamin hrobem a povídala si sní.Dali sme jí poslední sbohem a jeli s tátou domů.


Tatka: Zejtra nastupuješ do školy a já do práce.


Já: Oukej.Stýská se mi tati.


Tatkovi slzeli oči.


Tatka: Mě taky Bree..


Šla jsem spát protože ráno jsem vstávala brzo..Sem celkem dost zvědavá na novou školu a lidi.Doufám že udělám dojem a nepomyslí si o mě všichni njn Barbína z Californie.


Pokračování příště..
Autor BaRbÍnkA, 30.09.2009
Přečteno 254x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Promiň, ale je to hrozný. Neoriginální..Jen jsi se inspirovala filmem Bravo girl. Tohle moc s románem společného nemá a styl i téma? Nic

22.07.2012 09:29:08 | Vicky.D.Gree

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí