Darling 9

Darling 9

Anotace: pokračování...

Francesco se mile usměje a už vidím jak poodstrkává na stranu ostatní chlapy. Prodere se ke mě a mile pozdraví. V očích má jiskru a já se snažim vykouzlit úsměv. Něco mi vygestikuluje a já v tom obřím baru a přítmý pochopím že si chce dát něco k pití. Vezme si nějakej gin a já si poručím kaliméro. Oboje pití vezme a nese ho kamsi dozadu. Přesně vím kam a tak jsem si to představovala. Najednou si připadám spíše jako na romantickém rande než v bordelu.
Dosedneme a já uvidím jak se za barem mihl šéf. Nádhernej chlap vyskočí mi na mysli. Pane jo kdyby alespoň nebyl takovej jakej je. Jenže to je samé kdyby.
Francesco položí drinky na stůl a posadí se na židli. Potom nějak plkáme o životě a on si asi trochu představuje že našel tu pravou. Občas mi při hovoru pohladí ruku a taky kouzlí svádivé pohledy. Nejhorší je že cítím že z jeho strany to není hra. Ikdyž v bandě chlapů se kterou chodí to vše hra je. Drinky,sex,peníze ale klapnou za nima dveře pokoje a na tyhle štětky už si ani nevzpomenou. Francesco je jinej. Když se bavíme dobrý dvě hodiny a já se i příjemně směju jeho pokusům o lámavou češtinu přijde šéf.
,,Co to má znamenat." Ušklíbne se.
,,co by mělo?" Usměju se velice provokativně abych ho naštvala ještě víc.
,,Jseš tu na rande nebo jako co? Věnuj se i ostatním." Dá si ruku v bok a ve vzteku svraští obočí.
,,Momento." Něco vypadne z Francesca. Zaloví hluboko v kalhotech až musí slézt ze židle.
Potom vytáhne balíček smuchlaných tisícovek. Musela jsem se rychle oklepat abych neměla otevřenou pusu v údivu.
Dvě z tisícovek položí na stůl a pošoupne je šéfoj.
Ten spokojeně mrkne tisícovky sbalí a jde pryč.
Nestačím se divit. Je to hajzl. Udiveně se za ním dívám a Francesco mě poprosí jestli bych sním šla na pokoj. Zase trochu znejistím ale on mi dává prostor. Sním se nebojím dává mi trochu jistotu. Poplašeně si lehnu k němu do postele. On si lehne na bok a já vidím jak se mu titěrný řetízek posune. Jednou rukou má podepřenou hlavu a druhou mi koumá obliny mého těla. Trochu přitlačím a chci se mu přesunout po břiše dolu. Prudce mě chytí a vysvětlí mi že nechce. Trochu nevím co si myslet. Že by se mu to posledně nelíbilo? Ptám se sama sebe. Vysvětlí mi že nechce protože je rád že je tu semnou sám. Potom se zvednu a řeknu že to nejde. Domluva mezi námi občas vázne. Potom mu to dojde a z kapsy jakoby vydrobí zbytek peněz. Potom ke mě přistoupí a pohladí mě po tváři. Začne mě líbat. Potom se svlíkneme a vlezeme si spolu do postele. Tam se jen tak hladíme a mě kouzlo okamžiku až dojímá. Nikdy by mě nenapadlo že to dopadne takhle. Jen těžko věřím že je mi takhle nádherně a u toho vydělávám peníze. Když už je hodně hodin vycházíme z pokoje. Držím peníze před sebou na dlani abych je mohla rovnou odevzdat do kasy. On mě zastaví pohladí po tváři potom se přisaje na mé rty a mě zalechtá v podbříšku. Pak mi vytáhne z peněz několik bankovek a nacpe mi je do druhé ruky stim že nechce abych je dala do kasy. Vysvětlí mi že je mu líto když takhle krásná holka vydělává takhle. Když vyjdeme přemýšlím nad tím. Mám já to zapotřebí zpytuju svědomí v duchu. Potom už mě odchytí ta bloncka vztekle mě chytíza ruku.
,,Můžeš mě říct kde se flákáš?Celou dobu jsem tu sama u tyče." Vztekle hází blond hřívou a strčí do mě abych ji šla vystřídat. Trochu je mi ztoho do breku. U tyče se nějak kroutím a spíše u toho přemýšlím. Francesco se semnou rozloučí pouhým mávnutím od dveří zatímco jeho banda už je značně podnapilá a spokojená.
Když dotančím je v baru pár lidí a já jsem totálně vyždímaná. Šéf vyhazuje poslední zákazníky a na to jak se k nim večer hezky chová a nakrucuje se, tak v noci se k nim chová přímo děsně. Chodí jako macho a jen ukazuje vyhazovačům aby vyhodil ty co tam pospávají nebo jsou opilí. Potom se odličuju když zamnou přijde dozadu.
,,Dobrej kšeft co? Takovej přizdisráč jistě moc nevydržel.Co?" Nakloní se ke mě aby zdůraznil svou přítomnost.
,,Dobrou noc." Usměju se nahraně a házím věci do kabelky.
Autor mexx, 13.10.2009
Přečteno 359x
Tipy 9
Poslední tipující: Sýkorka07, Alex Foster, kourek, Optimistick, Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí