Zemřu,když mě nepolíbíš 2.Díl

Zemřu,když mě nepolíbíš 2.Díl

Anotace: Newím..další pokračowání...

Sbírka: Zemřu,když mě nepolíbíš

Když přístáli a Rachel prošla odbavovací halou,mávla na taxi a řekla řidiči adresu."Ale,Kainovo kasino!Vy se teda v Las Vegas vyznáte,jak vidím,"prohlásil taxikář uznale."Ano,"zamumlala Rachel.Když dojeli před hotel,zaplatila a sluha jí odnesl zavazadla do vstupní haly.
Jak je to už dlouho,kdy tu stála naposledy!Mladá,nevinná a nesmírně naivní.Rachel sebou trhla.Ne,teď není čas na vzpomínání,pokárala se v duchu.Když se přihlásila,byla ráda,že si objednala pokoj na své dívčí jméno Woodová.Třebaže by bylo dost divné,kdyby ji někdo ze zaměstnanců po takové době poznal.
Rachel se totiž v posledních letech hodně změnila.Krásné dlouhé černě vlasy jí sahaly až k pasu,a protože se starala o nemocnou matku a maličkého syna,byla skoro až vyzáblá.
Po vydatné sprše vklouzla do měkkého županu,uvelebila se v křesle a vychutnávala výhled z okna na Las Vegas.V mírně tonovaném skle se odrážel její obličej.Byl to obličej mladé,ale vyčerpané ženy,kolem jindy zářivých zelených očí měla temné kruhy.Rachel se v duchu ptala,jestli vůbec vydrží všechno to,co ji čeká.Musí Richarda o něco poprosit,a přitom neví,zda se mu vůbec dokáže podívat do očí.Nehledě na to,že mu bude muset říct,že je otcem jejího tříletého syna.
Nic jiného jí však nezbývalo.Čím dříve to bude mít za sebou,tím lépe.Rachel se rychle oblékla.Teď nesmí myslet na sebe.Nicholas se musí uzdravit.
Rachel znala svého muže natolik dobře,aby věděla,že jí to nijak neusnadní.Možná se ale mnohé změnilo od té doby,co ho opustila....
Autor PaJull3, 11.11.2009
Přečteno 312x
Tipy 1
Poslední tipující: Egretta
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí