Darling 13

Darling 13

Anotace: Jak to bude dál s Terezou?

Domů dojdu v podivném rozpoložení. Všechno je takové podivné a najednou si přijdu jako kdybych byla v cizím bytě. Zasteskne se mi po domově a svém bývalém pokoji. Peníze co mám z dnešního večera zasunu do hrníčku v obýváku a jdu do vany. Potom si před zrcadlem čístím zuby a prohlížím si svou odlíčenou tvář. Už to není takové jako to bylo kdysi. Dokonce bych řekla že se mi i dělají vrásky.
Myslím na jednu jedinou věc. Až se vyspím tak půjdu na jogu. Tam uvidím toho dredaře a třeba se mi i uleví.
Odpoledne se zvednu z postele a nikam se mi nechce. Mám tři hodiny na přípravu. Ze skříně se snažím nahrabat tepláky. Otočím skoro celkou skříň na ruby abych je našla. Povedlo se. Vezmu tepláky a najdu batikované tričko co jsme dělali na střední. Doma si to zkušebně vezmu na sebe. Ujde to řeknu si. Sundám to a věci hodím do tašky přes rameno. Vlasy si vyčešu do hladkého culiku skoro až na temeno hlavy. Vypadá to dobře uznám.

Potom mířím ulicí pod ponurou oblohou. Je mi fajn. Jsem i trochu hrdá na to jak se stavím na vlastní nohy. Konečně dojdu pod střechu divného domu se šedou fasádou. Vypadá to spíše jako feťácký doupě. Neváhám vyndat letáček s adresou a překontrolovat ji. Kupodivu je v pořádku. Rozhodnu se tedy projím malou zahrádkou a opatrně vzít za kliku dveřím.
,,Tak Vás vítám právě včas." Rozlítnou se druhé dveře a v nich stojí ten dredař z obchodu. Má na sobě červené tepláky se širokýma nohavicema bílím nápisem na zadku a černé tílko. Sluší mu to. Já vejdu a pozdravím.
,,Dobrý den." Rozhlídnu se a v malé tělocvičně kam vejdu záhy se připravuje asi deset lidí. Jsou to převážně holky. Kluci jsou tam jen dva a jedna důchodkyně. Sestava mě velice překvapí.
Potom nás dredař uvítá a já dělám to co ostatní. Vypujčím si podložku pod stolem skočím se převlíknout a potom začne hrát hudba. V klidu každý dojdeme na své místo a když už konečně jsme všichni na svých místech začneme. Hudba se tiše line v silných tonech a když sedíme se zavřenýma očima v tureckém sedu přemýšlím.
Chvilkama si připadám unášena silnou hudbou na tolik že si připadám jako ve svěžím deštném pralese. Když otevřu oči a zjistím že se na mě ten dredař dívá překvapeně zablikám očima.
Když končíme připadám si uvolněná ale vysílená za to ta babča kterou jsem na záčtku podcenila je čilá.
Když se převléknu dojdu zaplatit hodinu.
,,Jak se vám tu libilo?" Optá se dredař s usměvem.
,,Jo bylo to moc fajn." Řeknu nadšeně.
,,Kdyžtak já jsem Bob." Podá mi ruku.
,,Tereza." Řeknu a mrknu na něj.
Potom se rozloučím a vyrážím domů.

Doma potom jsem vysílená. Představa že mám jít do práce mě trochu zlobí. Potom se i přesto že se mi nechce vykopu. Po cestě si koupím pomerančový džus. Snad mi to pomůže mě to trochu nakopnout. Povedlo se....


A takhle jsem to praktikovala další půl rok. Okolo šéfa jsem skákala jak pískal. Pořád mi nešlo na rozum jeho chování. Na jogu jsem chodím pravidelně a Bob se kolem mě pořád točí ale asi se mě bojí oslovit - to typuju. Kluci z jogy jsou oba homosexuálové. Jeden se jmenuje Ondra a druhý Kuba. Jsou to fantastický kluci. Je snima legrace.

Jenže.....Na to jenže se počkejte v dalším díle.
Autor mexx, 10.12.2009
Přečteno 387x
Tipy 13
Poslední tipující: Sýkorka07, Aaadina, Alex Foster, Lenullinka, Optimistick, Lavinie, kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí