Společná pomsta 23

Společná pomsta 23

Anotace: Mno... Tak snad vám vynahradím ten minulý krátký díl... a anotace? Menší erotická scéna...

„Spi vílo moje. Zítra zase pojedeme dlouho.“ Řekl jí Max zamilovaně a mírně zasněně. Zoe se na něj trošku překvapeně podívala. Co nejvíc se k němu přitiskla, dala mu ruce na šíji a něžně ho políbila. Pak si položila hlavu na jeho prsa, ruce nechávala na stejném místě. Max slastně přivřel oči, když ho Zoe začala na hrudníku líbat. Rukama jí začal jezdit po zádech. Našel stuhu, která sloužila jako zapínání šatů a rozvázal jí. Obával se, jestli Zoe nebude protestovat, ale jako by vycítila jeho myšlenky ho lehce kousla do bradavky. Max vzdychl a začal ze Zoe stahovat šaty. Přemýšlel, jestli jí je má stáhnou úplně nebo jenom do pasu. *Moc přemýšlím. V takovouhle krásnou chvíli bych se na to měl vykašlat a prostě si to užít.* Stáhnul jí je jenom do pasu. *Nic mi nebrání je z ní potom sundat úplně.* Zjistil, že Zoe ještě nosí pruh látky přes prsa a rychle jí ho sundal. Překulil si ji opatrně pod sebe a začal jí líbat na krku. Zoe ho lehce škrábala na zádech a Max cítil, že se jí to líbí. Chvíli jí líbal a kousal ucho a potom se pomalu pusou přesunul přes krk k jejím prsům. Opatrně jí na ně líbal, ale jak narůstalo vzrušení, narůstala i vášeň, takže za chvíli jí střídavě líbal a jemně kousal. Zoe se škrábáním trochu přitlačila a Max cítil, jak mu dává koleno do rozkroku a po chvilce zatlačí. Pusou jí přejel po břiše a cestou jí líbal. Dostal se k hranici jejích šatů a pomalu se vracel zpátky nahoru. Přes prsa se dostal zpátky k její puse a vášnivě jí políbil. Zoe mu pomalu rozvázala a sundala kalhoty. Ležel na ní teď nahý a pomalu sunul ruce k šatům, které jí zůstávaly na bocích. Stáhnul jí je dolu a než stačil udělat něco jiného, překulila si ho Zoe pod sebe. Položil jí ruce na zadeček a vychutnával si, jak si s ním hraje. Líbala ho na krku a potom se přesunula na jeho vypracované svaly na hrudníku. *To je to místo, kam mě mlátila u její vesnice.* Jednou rukou jí vklouzl do rozkroku a ucítil, jak Zoe slastí zalapala po dechu. Nejdřív jí tam jen hladil, ale potom do ní opatrně jedním prstem vnikl. Potom už to nevydržel, překulil si ji zpět pod sebe a začal se jí třít penisem o rozkrok. Zoe se nadzvedávala v pánvi, takže pro něj nebylo těžké uhodnout, co chce. Max to chtěl taky, ale nechtěl Zoe nijak ublížit.
„Opravdu to chceš?“ zeptal se jí lehce zadýchaně mezi polibky, kterými zahrnoval její krk. Při očekávané odpovědi se jí ale podíval do očí. Zoe neznatelně kývla a políbila ho na ústa. Max jí tedy ještě chvilku líbal a pak do ní opatrně vnikl. Cítil, že Zoe lehce přivřela víčka bolestí, ale pak už si to jen užívala. Bylo to pro oba nádherné a Max se cítil jako v ráji. Ze Zoiiných pohybů vycítil, že ona taky. Miloval ji nade všechno na světě a tímto jí to chtěl dokázat. Vyvrcholili oba současně. Max si potom unaveně lehl vedle ní a přitiskl si ji k sobě. Neměl slov a poznal, že Zoe taky ne. Užíval si tu chvíli, kdy spokojeně leželi vedle sebe, ale pak se ozvalo něco, co ji rozbilo na tisíc kousků- bušení kopyt a varovné frkání jeho koně. Zoe to uslyšela taky a nespokojeně si povzdechla.
„To ani v takovéhle pustině nemůže mít člověk klid?!“ zeptala se.
„Očividně ne.“ Odpověděl Max s útrpným povzdechem a natáhl se po svém oblečení, „Jdu se tam podívat, ty klidně lež.“ Dodal ještě a políbil jí.
Autor KikMa, 30.01.2010
Přečteno 329x
Tipy 6
Poslední tipující: kuklicka, Coriwen, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí