Osud a nebo pomsta ,láska a nebo nenávist 2

Osud a nebo pomsta ,láska a nebo nenávist 2

Anotace: Pokračování předchozího díla jen trocha magie.doufam že se bude líbit .. :)

Malé dítko leželo na podlaze krví zalité ,v krvi své matky která hleděla do obličeje svého milovaného který jí zabil protože jí tak bylo určeno osudem ... Devil pohlédl na dítko které bylo stvořene jeho zásluho byl to malí klouček ,tak krásný ,měl modrá očka a pár černých vlásku ..Tak roztomilý ,on neveděl co má s ním dělat najednou ho přepadla vina ,začalo ho hlodat svědomí a tak se rozhodl že mu najde matku která by byla pro něj vhodná ..Aby se podobala jeho matce nechtěl aby veděl že otec je vrach jeho matky ..On vlastně vubec nechtěl aby znal svého otce ..On si nempohl dovolit mít dítě co kdyby se někdo dozveděl že on jako anděl vydávajcí se za mága smilnil a dokonce že má dítě,byl by s ním konec určitě by ho dali do očistce a nebo do chaosu ....Ale nechtěl syna nechat na pospas osudu jen tak a tak procházel města a hledal ideální ženu matku které by dal svého syna ...Procházel vesnice celé týdny než jí našel v jedné vesničce ,bylo to přesně to pravé vypadala jako jeho láska .Měla slouhé černé vlasy a modré oči a zorvna se jí narodilo dítě ale byla chudá a neměla dost syl protože neměla peníze na jídlo a tak jí dítko umřelo ..On vzal svého syna a dal jí ho do kolébky místo jejího dítěte a přiložil k němu i peníze vzkaz ...To je tvá odmněna za utrpení ,vaš si jí ....Nebot ty co trpí i milují ..

Políbil svého syna na čelo a odešel na věky věnovat se svím povinostem hledat lidi co prosí o pomoc .


Žena u které nechal dítě se jmeneovala Fay byla ještě hodně mladá ale hodná a hezká ..Fay seděla celá uplakaná na posteli a vyčerpaná ,bylo jí tak líto osudu jejího dítátka .ona si ho tak přála bylo její vysněné dítě ..Koukla se na dítko v kolébce a pak vzala mrtvé tělíčko svého dítěte a zakopala jej na zahrádce za domem aby se nikdo nedozveděl o jeho umrtí a obzvláště né její přítel on by jí zabil ..Pak se umyla a oblékla malé dítě a šla si odpočnout a počkat na svého milého který měl přijít s práce ...Její pítel byl mág ale musel své řemeslo skrívat takže přez den pracoval jako farmář na poli aby měli vubec nějaké peníze kterých bylo čim dál méně ..

Bey přišel domu celí ustaraný a první co bylo spustil na Fey ..Kde je naše děcko """"!!!!
Fey ukázala na kolíbku s malím klučinou ..
Bey si ho prohlédl ..krásné dítě usoudil ...bude se menovat Wenyr ..
Pak políbil Fey na čelo ...

Měli se rádi i když Bey nebyl moc hodný a měl zlé nálady ..Bey chodil každý den do práce a tak Fey zustávala sama doma s Wenyrem ,byl strašné dítě pořát jenom plakal a skoro nejedl ,byl bledý jako stěna ..Fey si myslela že je nemocný ,dokonce vyhledala lékaře ale ten řekl že je zdraví že je to normální ,ale ona nvěřila svému osudu ..Wenyr byl krásné dítě které jí celá vesnice záviděla ,ale od té doby co byl v jejich vesnici ,tedy co se narodil se vesnci dařilo ještě méně obilí nerostlo a děti umírali ,jako by to bylo nějaké prokletí ..
Jednou Bey přišel domu z práce brzy protože ho vyhodili a tak to s lítostí obeznámil Fey ale on pracovat nemusel měli pěnz dost od té doby co je dostali k dítěti ..
Bey byl naštvaný na celí svět ,už ho nebavilo nic předstírat a pak se stalo něco divného ..
Bey povídá ..Fey tys mi byla nevěrná ,Wenyr neni moje dítě slyšela jsem to od naší sousedky ona tě v den porodu vyděla jak zakopáváš tělíčko naší holčičiky na zahradě ..Lhala jsi mi a za to zaplatíš ...
Pak jí políbil ..
Fey..jenom stála a hleděla do neznáma ..
Bey na ní pohlédl ..víš že tě miluji ale měla jsi mi to říct ,facka a pak další až měla Fey záda samou modřinu ..
Fey ležela na zemi a skučela bolestí ,au au !!!!
A pak začal Wenyr prečet ,,,, Vé Vé !!!

Bey ..neřvi ty spratku jeden !!!Vzal žhavej pohrabáč ve vzteku neveděl co dělá a vypálil dítěti na bříško ránu ..
Dítě začalo brečet ještě víc ..
Fey ..jenom bezvládně ležela neveděla co má dělat ..

Bey na ní jenom hleděl ..Ted je to splaceno ale budeš litovat ženo !!polibek na tvář..
Fey už toho litovala šla do své komurky a brečela neveděla co má dělat ...pokračování přště
Autor Kadaj, 11.09.2010
Přečteno 308x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Stačili první slova a už mi je špatně. určitě si děláš srandu. a rozhodně nepokračovat

06.01.2011 20:26:00 | nikoletka

Připadá mi, že si z nás děláš legraci. Tohle opravdu opravovat nebudu, a doufám, že nepřibyde další takové povedené dílko.

15.09.2010 20:00:00 | Princezna.Smutněnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí