Laska až za hrob 2 díl..

Laska až za hrob 2 díl..

Anotace: 2 dil...

Sbírka: Laska až za hrob

1 den na chatě a už vím že mě můj přítel podvádí.Fajn dobře,druhá by hned vyváděla ale já byla na venek v klidu nebyla sem ani nervozní,ale unitř mi krev vařila jako magma v sopce která se chystá vybouchnout.Nevěděla jsem co mam dělat jestli mu to mam říci že už vše vím nebo dělat jakoby nic.Byla jsem tak zamyšlena že se mě zeptal co mi je a ja se na něho podívala a usmála se a řekla že nic že sem jen přemyšlela.Tím pádem si myslel že jsem ho přestala zpovídat a že jsem na vše zapomněla ale hodně se pletl! Ja nezapomínám.Hned na to jsem šla do kuchyně připravit večeři.Nechtělo se mi dělat nic složitého tak jsem jen uvařila špagety.Po večeři jsem si pustili film.Při filmu se po mě začal cápat a ja věděla že to zase chce! neměla jsem na to náladu ale abych nebyla nijak podezřivá tak jsem se nechala.Milování s ním je užasne sice vím že nejsem jediná která to sním děla,ale chtěla jsem si to aspon užit.Bylo to jako vždy dlouhe a unavujicí.Ale stálo to za to.Hned ráno když jsem se vzbudila tak tam zase nebyl!Už zase sem si pomyslela že šel za ní.Nevěděla jsem co mám dělat krev v těle mi vařila.Za 20 min byl zpátky a tvrdil mi že se šel proběhnout a ted si jde dát sprchu.Znechuceně jsem jen přikývla,jakmile zalezl do sprchy vrhla jsem se na jeho mobil položený na stole.Zajela jsem zase do přijatých hovoru a s dnešním datumem a časem tam byla zase ona.Jeji číslo jsem si přepsala do svého mobilu.Když vylezl z koupelny jen tak klidně jakoby nic se na mě usmál a sušil si sve vlasy.Víkend uběhl rychle.Když jsme přijely domu někdo mu začal volat.Při volání odešel vedle do místnosti abych neposlouchala hovor.Ale stejně jsem už věděla že to je zas ona.Když přišel řekl že mu volal kamarad a že si jde s ním zahrát basket jen jsem přikývla a řekla že jdu taky ven.Věděla jsem přesně co udělám budu ho sledovat.Srdce jsem měla strachem až v žaludku.Když nastoupil do auta a odjížděl udělala jsem to samé a jela nenapadně za ním.Jel asik 10 min z města pryč a najednou se objevila ulice s malyma baračkami.KDyž zastavil auto a vystoupil uviděla jsem že jde k směrem jednomu z nich.Zazvonil na zvonek a dveře otevřela vysoká blondýna měla na sobě mini sukni bile tilko a sitkované bolérko byla pěkně opálená a měla dlouhé štíhle nohy.Vzápěti se začali líbat a zavřeli dveře.Nemohla jsem uvěřit svým očím.Chtěla jsem se mu pomstit.Přece ho nepustím jen tak k vodě..Rozdhodla jsem se pár dní počkat a pak udělat jedinou věc aby to přestalo..Zabít jí!!
Autor klaudinecka, 09.04.2011
Přečteno 323x
Tipy 1
Poslední tipující: Bernadette
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

čárky a pravopis !!!:)

09.04.2011 20:32:00 | Bernadette

Anet :D Díkes... vis ze mi cestina dela problem

24.09.2012 09:40:52 | klaudinecka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí