Život s Dannym - seznámení, 2. část

Život s Dannym - seznámení, 2. část

Anotace: První tajemství

Sbírka: Život s Dannym

Část druhá
Hned na druhé schůzce se Danny Sáře svěřil snad se svým největším tajemstvím. První moment tomu nemohla uvěřit, ale na druhou stranu se jí ulevilo. „Proto tě neplánuju sbalit, ani nic podobného víš? Protože jsem jednoduše na kluky.“ řekl Danny. Sára se mu se svým největším tajemstvím taky svěřila. Chtěla být herečkou. Věděla, že je její přání nesplnitelné, ale ráda o tom snila. Ráda si představovala, jak hraje záporáka, nebo hlavní hrdinku, jak hraje v akčním filmu, nebo romantické komedii. Konečně měla pocit, že se někomu může se vším svěřit. Svět bez pravých přátel není to pravé ořechové. A Sára moc kamarádů nepoznala. Ve škole zažívala od první třídy šikanu, na druhém stupni, ji sice spolužáci přestali otravovat, ale kamarády si nenašla. Byla proto spíše uzavřená do sebe a nejraději byla sama. S Dannym se ale začala měnit k nepoznání. Začala více komunikovat s okolím, ve škole se tak nebála prosadit svou a žádnou novinku si nenechávala pro sebe. Danny byl pravý opak Sáry. Byl otevřený, nebál se mluvit, dokonce se mu i ve škole lépe vedlo. Sára zjistila, že je o dva ročníky výš, než by měl původně být. To ale jejich vztahu nijak nebránilo. Trávili spolu každou chvilku, kterou mohli, dokonce za ní i jezdil, ale vše bylo tajně, před Sářinými rodiči. Byl mezi nimi přece jen větší věkový rozdíl. Sáře bylo sotva 14 let a Dannymu táhlo na dvacet. Nevadilo jim to ale, neřešili, co by na to řekli jejich rodiče. Danny s rodiči nežil ode dne, co jim oznámil svoji orientaci. Jak sám říkal: „Fotr je hajzl a matka mu podléhá víc, než je zdravé. Vlastně se jí divím, že s ním ještě je, když jí dělá to, co dělá…“ Sára pochopila, že to nemá v životě nejlehčí a také to, že od svých patnácti se musí živit sám. Bylo jí ho líto, ale nedávala to najevo. Myslela si, že kluci nesnáší, když je někdo lituje.
Časem se ze Sáry a Dannyho stali ti nejlepší přátelé. Neměli před sebou žádné tajnosti, navzájem se drželi, když měli trable, dokázali hodiny debatovat o klucích. Jako v každém přátelství se neobešli ani bez hádek a vzájemných nadávek. Vždy to ale skončilo udobřením. Po nějaké době spolu trávili každý víkend, vždy ze soboty na neděli. Sářiny rodiče si vždy mysleli, že je u Lenky. Mezitím si ale každou sobotu večer pustili nějaký film, ze všeho nejraději měli horory a pohádky, jako je Doba ledová nebo Shrek. Tak to trvalo asi čtyři roky. Po té, co Danny skončil svoje studium na vysoké škole, a Sára začala jezdit po základní škole na internát, nevídali se tak často. Danny musel odjet za prací a Sáry si chtěli užít rodiče, když na víkend dojela. Měli ale na sebe kontakt známé sociální komunikace ICQ a hodiny si dokázali psát až do posledního dne, kdy to přestalo být možné.
Toto je jejich příběh vepsaný, do několika zážitků.
Autor Beruška, 10.08.2011
Přečteno 271x
Tipy 2
Poslední tipující: Lenullinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí