Hořká chuť bolesti 1.

Hořká chuť bolesti 1.

Anotace: První část románu o Karmen a Felixovi. O jejich přátelství, její lásce k němu a překážkách, které jim život připraví.

Byla dívka, která bydlela v malém městečku. Několik desítek kilometrů od ní bydlel její kamarád. Kamarád, kterého nadevše milovala. Karmen, jak se dívka jmenovala, nebyla sice kráska, ale byla hodná a Felixe opravdu milovala víc než svůj život. Felix však o ni zájem nejevil. Mrzelo jí to, bolelo to, měla deprese. Nikdy mu však nevyčítala, že on její lásku neopětuje. Chápala, že lásku si nemůže vynutit. Přišel však den, co jí zničil veškeré její sny. Felix jel za kamarádkou a kamarádem pryč. Bohužel Felix se do Eleny, té kamarádky, zamiloval. Ona o něj zájem neměla, měla přítele, jeho kamaráda. Karmen už od začátku tušila, že se něco zvrtlo, že není něco v pořádku. A pak se to stalo. Felix se přiznal, že to nezvládá, má strach a deprese. Karmen přepadla beznaděj. ,,Co budu dělat? Jak se mám chovat? Co mu mám říct? Mám se k němu obrátit zády a říct mu, že je to jeho problém?“ ptala se sama sebe. Sice těžce, ale přece jen mu napsala, že se to zlepší. Že musí doufat.
,,Jsem hloupá?“ znělo jí stále v hlavě. Přece nemůže tohle udělat. Nemůže mu pomáhat, sama tím trpí. Ona miluje jeho a on je zamilovaný do jiné. A ona se mu snaží pomoct. ,,Je to normální?“ nemohla přijít na odpověď. Cítí se tak zraněná, tak podvedená. Ani ne tolik Felixem, jako svými naivními představami. Zbývá jí něco jiného než mu pomoci? Ne. No možná, ale je to možnost, kterou Karmen hned vyloučila. Tou možností je otočit se k němu zády. Ale to by nemohla dopustit. Nejen, že je to chlapec, kterého beznadějně miluje, ale také je to její dobrý přítel. V poslední době to byl on, kdo jí tolik pomohl. On a Dita, její nejlepší kamarádka.
Karmen věděla, že Dita je jediný člověk, kterému se může svěřit se vším, co jí trápí. Tím spíše se vším, co se týkalo Felixe. Věděla, že Dita je v podstatě v té samé situaci a že ona je jediná, která jí dokáže podpořit. Obě trpěly, ani jedna si nevěděla rady.
,,Jak to dopadne? Opustí snad Elena svého přítele? Vzpamatuje se Felix a nebo bude trpět stejně jako trpím já?“ kladla si pořád ty samé otázky. Ale odpovědi neměla. Musí to nechat na osudu. Třeba Felix po téhle zkušenosti pochopí, že by za něj Karmen dala život. Že je schopná obětovat se jen, aby mu pomohla. Bude tak ničit sebe, jen aby její milovaný byl opravdu šťastný. Možná tohle jejich přátelství od základu změní. Třeba se Felix nebude chtít tolik vídat s Karmen. Možná nebude chtít její pomoc, možná se jí nebude chtít svěřovat. Nebo naopak. Možná bude vyžadovat její pozornost, bude s ní chtít být častěji a bude si chtít povídat. Možná pochopí, kolik úsilí jí to všechno stálo a pořád stojí. Nikdy si neuvědomil, kolik bolesti se v ní ukrývá. Jak se Karmen každodenně přetvařuje jen proto, aby na sebe neupoutávala pozornost. Jen proto, aby z toho nikdo neobviňoval jeho. Nikdy si nepřála, aby mu někdo křivdil, věděla, že se na něj může spolehnout. Vždy věděla, že on je pro ni dobrým přítelem. A teď jejich přátelství projde obrovskou zkouškou.
Autor Terror.Angel, 27.09.2011
Přečteno 422x
Tipy 1
Poslední tipující: Matty_D
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Po obsahové stránce nemám co vytknout! Slov je však chvílemi trochu horší, ale některé okamžiky jsou opravdu velmi zdařilé!! Jen si dej pozor na časté opakování některých slov a zkus je nahradit vhodnými synonymy tak, aby to lahodilo tvému uchu a pak mě trochu zarazilo, že jsi na začátku používala jména hrdinů velmi často a pak zase velmi málo! Ale to jsou jen maličkosti! :) Doporučoval bych "EDIT", přečíst si to a malinko poupravit! :)
S pozdravem Matt

28.09.2011 15:34:00 | Matty_D

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí