Martina VI.

Martina VI.

Anotace: fakticky hrooozně moooc díky za ty milý komentáře..strašně potěšej :o)A tady je další pokráčko..

,,Jdeš do tý školní Miss?Co bude na plese?“Vyhrkne na mě hlouček spolužaček jen, co vstoupím do třídy.Jejich zájem mě překvapí, normálně nejsem až moc příliš oblíbená.,,Já?!“Povytáhnu zděšeně obočí.,,No ty.Když teď chodíš s Kryštofem.“Ušklíbne se Zuzka.,,Cože chodím?!“Chci něco namítnout, ale holky se vrhnou na novou přicházející Marcelu, která jim s radostí oznámí, že přihlášku ,o titul královny krásy našeho ústavu, už vyplnila.Načež s ní začnou holky rozebírat make-up, šaty apod.Chytnu Lindu za loket a odtáhnu ji stranou.,,Tys jim něco řekla??“Změřím si ji podezíravě.,,Jako o čem?“Nechápe.,,O mě a Kryštofovi.“Vysvětlím.,,Jo táák.No to je přece všem jasný ne?“Usměje se.,,Co??Vždyť to je nejvetší kec, co jsme slyšela.“Řeknu naprosto rozzuřeně.Ale Linda se tváří jako by nepochopila nic z toho, co jsme jí právě sdělila.,,Ale já s nim fakt nechodim.“Zkusím naprosto zoufale.,,Jasně.Chápu.“Mrkne na mě a zmizí za holkama.Nic nechápeš!Chce se mi na ni vykřičet.Pokusím se uklidnit a sednu si do lavice.Uvědomím si, že to možná z mojí strany byla trochu přehnaná reakce.Když ale vedle mě usedne tělo Kryštofa, mám největší chuť ho zaškrtit.,,Ahoj,“pozdraví mile jako vždy.,,Nazdar,“zabručím.,,Ale,dneska nějaká vražedná?“Baví se.,,Určitě by přešla, kdybys přestal okupovat mojí lavici.“Kryštof pokrčí rameny, odejde, ale batoh si neodstěhuje.Moje přání nebylo vyslyšeno.Během dne se už spolu nebavíme.

CHRISTHOPER:Můžu vědět, co jsme ti proved?
Vybafne na mě zpráva jen, co zapnu ICQ.
MaRtInA: V podstatě nic.
CHRISTHOPER: V podstatě??
MaRtInA: Zapomeň na to jo??
CHRISTHOPER: To ale nebude tak lehký.
MaRtInA: Tak se snaž..
CHRISTHOPER: hele ale já fakt nemám nejmenšího tucha vo co go
MaRtInA: Tak na to kašli ti řikám
CHRISTHOPER: když se na to vykašlu bude zas všechno ok??
MaRtInA: hm
CHRISTHOPER: to je jo?
MaRtInA: jo
LINDÍSEK: ahoooj..hele zejtra to vidim na nákupy..potřebuju boty a šaty na ten ples a přijel
papísek takže i finance se zatřpytily v mé kapse :-D
MaRtInA-LINDÍSEK: okej, přemluvim mátinku aby mě taky sponzorovala
LINDÍSEK: takže po škole??
MaRtInA-LINDÍSEK: po škole
LINDÍSEK: ;-)

,,Tyhlééééééé,“ukáže Linda na celý černý šaty s perličkami.,,Ty jsou bájinko,“zasní se.Vlezeme společně do obchodu.Prodavačka sundá kámošce šaty z ramínka a Linda se do nich převlíkne.Když vyleze je to úžasná změna.Šaty jí padnou jak ulité.Zaplatí poměrně nehoráznou sumičku a opustíme krámek.V druhým pořídí boty a má vystaráno.Pro mě ideální šaty objevíme až po dvouch hodinách.Oblíknu si korzet.K němu dlouho sukni a rukavičky.Když se pak vydím v zrcadle, připadám si jak nějaká princezna.,,Paráda,“zhodnotí můj vzhled Linda.,,Ty ber.“,,Tak jo.“Řeknu a kamarádka si jen oddychne.Asi v půl pátý se odpojím od Lindy. Na protější straně chodníku kráčí jistý klu ze čtvrťáku.Myslím, že mě vůbec neregistruje.Taky jak by moh, když se známe jen z jedné malé příhody ze schodů, která pro mě znamenala ,,životní“ zlom, za to na něm nezanechala nijaké následky.Hypnotizuji ho vší silou pohledem, aby se na mě podíval.Začne zvedat hlavu, ale né kvůli mně, jak bych si naivně mohla myslet, ale kvůli brunetce, která na něj zavolá.,,Aleši!Počkej.“Začne se otáčet, ale to já už dál nesleduji, na to fakt nemám nervy.
Autor Princesse, 26.08.2006
Přečteno 628x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Čau, píšeš docela dobře...=)

28.08.2006 13:59:00 | Monali

jeeee, Aleš....takový frekventovaný jméno....homen piš dál, se nemůžu dočkat pokráčka...

27.08.2006 10:37:00 | Lisa Kloboučková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí