Nina a Marek

Nina a Marek

Anotace: Nějak jsem zapoměla na přímou řeč, tak je z toho vyprávění, ale je to podle skutečnosti, tak si počtěte a těším se na Vaši kritiku.

Nina je holka, kterou má každý rád. Je trošku při těle, ale přátelé ji berou takovou jaká je. Je sice od ostatních o pár let starší, ale jí na věku nezáleží. Berou jí všude, na pivo, na zábavu. Může se pro své přátelé přetrhnout,ale je otázka, zda by i oni se pro ni tak obětovali. Ve svém soukromém životě je Nina nešťastná, zamiluje se vždy do toho nepravého, a když chce někdo být s ní, tak nechce ona. Každé zamilování odtrpí, nespí, nejí a má jednu zásadu. S bývalýma nedokáže být kamáradka, sebevíc by chtěla. A s těma co jen spala, to neřeší až na jednoho - na Marka...
Přípravy na prvním dovolenou byli v plném proudu. Nemohli se dočkat dne, kdy vyrazí na týden do hor, na krásnou chatu. Nina pořád něco z tašky vybalovala a zase zabalovala, nedokázala se rozhodnout, co si vzít, co si nevzít, co tam bude a nebude postrádat. Její nejlepší kamarádka ta to neřešila, zabalila si do tašky celou skříň, takže jí nechybělo vůbec nic. Kluci to neřešili, Petr s Romanem měli pouze batohy. A Marek si sebou bral auto, takže si mohl vzít co chtěl.
Láďa s Luckou se nám nabídli, že nás tam odvezou. Tak v sobotu dopoledne vyrazila první várka. Nina s Davidem měli spoustu času relaxovat. Marek měl poslední šichtu v práci,tak museli čekat na něj. Relaxovali u drinku. Nina měla cestovní horečku, osm hodin, Marek nikde, nebere telefony. Hypnotizovala telefon, kdy zazvoní. Nakonec to dopadlo tak, že vyjížděli o půl desáté večer a to měli před sebou asi dvě hodiny cesty. Cesta jim plynula v pohodě, dálnice prázdná. Cesta zpříjemněna jointem, prostě začala dovolená.
A najednou je tma. Marek nevěděl, jak má pokračovat dál, volalo se kámošovi, podle jeho navigace zahnul. Ocitli se všichni 3 v lese, tam to doopravdy nebylo. David svítil mobilem a navigoval Marka, kudy vyjet. Nina měla hrůzu v očích. Dojeli na nějaké rozcestí a teď kudy kam. V dálce nám svítili světla od auta, David vyskočí, že se jich zeptá. A kdo to pro ně nepřijel. Láďa s Lenkou to nemohli vydržet, protože hodinu měli zpoždění.
Marek přijížděl k chatě a Nina už za jízdy vyskakovala za zbytkem party.
Mejdan se rozjel do ranních hodin. Někteří šli spát až v sedm ráno. Nina a Marek spali vedle sebe. Nehledali žádnou záminku, byli v té době nejlepší kamarádi, na život a na smrt. Jenže to ráno se to odehrálo úplně jinak. Celá chata spala. Nina ulehala do postele a Marek vedle ní. Najednou se jejich oči střetnou, Marek ji pohladí a přitáhne si ji blíž. Neskutečně dlouho se líbali. Marek pomalu sundal Nině tričko, ona opakovala totéž. Nenasytně se hladili a nemohli se od sebe otočit. Marek se přetočil na Ninu a zhluboka se jí podíval do očí. Jemně kývla. Vstoupil do ní, projel jí mráz po zádech. Cítila se tak krásně, bezpečně a .... to co dlouho už necítila.......zamilovanost. Usli si v náručí. Chovali se k sobě pořád stejně, ale přitom nějak jinak. Druhou noc se opakovalo to samé. Nina se těšila na moment, kdy se jej dotkne.
Ráno s ní nemluvil ani se na ni nepodíval. Odpoledne jeli spolu nakupovat, tak se ho při zpáteční cestě zeptala, co mu udělala tak hrozného, že s ní nemluví.Marek odpověděl, že s tím milováním udělali hloupost. Chtělo se jí brečet, už věděla na čem je. Tak to spolu nějak tu dovolenou doklepali.
Po návratu domů nebyl den, kdy by si nenapsali nebo nezavolali nebo aby se neviděli. Nina zamilovaná po uši a on chce být pouze kamarád, který se chlubí všem kolem, že měl Ninu v posteli. Netuší, jak jí tím ubližuje. Nedávno spolu vedli rozhovor, Nina má podezření, že je těhotná, čeká pouze na testy. Nechtěl by jejich dítě, a pokud ano, tak bez Niny. A to byla poslední podpásovka, kterou jí udělal. Nemluví s ním, nechce, nemá chuť. A přitom ví, že ho miluje a nechce bez něj být. Chce zapomenout, proto se mu bude vyhýbat a on ji přitom tak moc chybí. Markovi to je líto, má ji rád, ale nemůže s ní být, protože co by na to řeklo okolí? Každou noc nad tím oba přemýšlí a přitom je to tak jednoduché.
Doufejme, že jejich Love story dopadne dobře a ti dva pochopí, že jen spolu budou šťastní. Hlavně ať už není pozdě, protože Nina nejlépe zapomíná v cizím náručí a nedokáže se vrátit k Markovi, sebevíc by ho milovala. Miluje Marka, miluje svou rodinu a miluje své přátelé, ale pokud jí někdo ublíží, musí uplynout spousty času, než dokáže odpustit.
A jak to bude dál?.....Dozvíte se
Autor jadie, 30.08.2006
Přečteno 622x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí