Pro miláčka

Pro miláčka

Anotace: Je to pro všechni kdo má miláčka a neví jak víc mu dát najevo že ho šíleně miluje... psal jsem to já, a nejvvíc mě toho napadlo v noci.....

Když jsem tě poprvé spatřil nevěděl jsem co mám říct a málem se mi podlomily nohy, věděl jsem že jsi ta nejhezčí a nejúžasnější dušička na světě, ihned jsem chtěl být jenom s tebou a nikdy od tebe neodejít. Teď když se mi to krásné splnilo a jsem s tebou, tak jsem strašně šťastný, ten nejšťastnější. Jsi pro mě všechno, tvoříme pár. Jestli by jsi se mě zeptala, jestli jsi pěkná, odpověděl bych ze jsi nádherná. Jestli by jsi se mě zeptala, jestli s tebou chci byt navždy, odpověděl bych ze s tebou potřebuji byt navždy. Jestli by jsi se mě zeptala, jestli bych plakal, kdybys odešla,odpověď zni: ZEMREL bych
Jsem rad za každou vteřinu strávenou s tebou, jsem rad za každý polibek, který dostanu, za každý usměv. Miluji na tobě každou maličkost, která tě dělá v mých očích tak nádhernou.Dokázal bych se na tebe dívat pořád, když odcházím domu, myslím si že jsem ti dal málo s toho co k tobě cítím. Když jsem s tebou jsem ten nejšťastnější na světe. Každý nám říká jak nám to spolu sluší, nerad bych ztratil tvojí lásku kterou mi dáváš která mě drzí při životě. Potřebuji k tobě být blízko, tak blízko jak to jen jde, neumím si bez tebe představit můj život, jenom ty mě děláš Šťastným…… Potřebuji tvé teplo a lásku k životu.. Miluji ty chvíle strávené s tebou, dokázal bych si udělat čas na tebe v jakém koliv dni, hlavně že bych byl aspoň minutku s tebou. Být bez tebe je pro mě utrpení, je to pro mne trápení, není den abych na tebe nemyslel. Usínání bez tebe, bez tvého polibku a objeti, je pro mě strašně těžké, nemůžu usnout, pořád na tebe myslím, vše mi tě připomíná. Jsem rád že tě mám. Vím co pro mě znamenáš a co v tobě mám, můžu ti věřit a vše ti svěřit. Chci aby jsme spolu řešili vše co se Nám postaví do cesty a abychom mezi sebou neměli tajnosti. Máme svého společného andělíčka strážného který se snaží odstranit všechny překážky které na nás číhají, tak abychom měly klidnou a Šťastnou lásku.
Prožívám s tebou to nejkrásnější co jen jde. Chci s tebou být navždy, nechci ztratit to krásné co teď prožívám. Jsem do tebe šíleně zamilovaný,až po uši……
Jsem moc rááááááááááád že jsem tě poznal.
Snažím se abys byla taky tak šťastná jako jsem já, chci s tebou prožit vše co jen jde…………
Snad jsi tak šťastná jako já …………………………….?
Miláčku někdy se chovám divně ale to jen z lásky k tobě, snažím se tě chránit, bojím se toho že mě opustíš, že to nikdy neuděláš ?????????.....promiň za všechno co jsem kdy udělal špatně.
Když jsem bez tebe neumím žit, vše pro mě končí, do té chvíle než mi napíšeš že se uvidíme, najednou začínám žít a všechno dělám se strašnou radostí.
Jediného čeho se bojím je to že tě ztratím navždy, neumím si představit svůj život bez tebe.
Miluji tě strašně mooooooc, znamenáš pro mě všecičko na tomto světě. Ty jsi udělala můj život krásným a já se snažím abys ho měla taky tak krásný jako já, na ničem mi tak nezaleží jako na tobě. Doufám že mě neopustíš……………….
Autor March, 11.12.2006
Přečteno 963x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

pěkné

10.07.2007 23:00:00 | Aluna

Mno jasny ja vim, že dělám hrubky ale já jsem Dyslektik nebo jak se to pise... ale jinak dekuju ...

14.12.2006 20:45:00 | March

Určitě kdyby to někdo napsal mě, zbyly by ze mě loužička, jak bych roztála. Píšeš úžasně citově, ale ty hrubky jsou prostě hrozné. Opakuješ s v informacích a myšlenkách. LA edíky otbě sjem si něoc uvědomila děkuji.

14.12.2006 20:34:00 | Venite se stále směje

Co do obsahu je to moc krásný vyznání!....ale kdybych měla být kritikem, vytknu ti několik zásadních hrubek.
1)nevím, jestli by se to nemělo zařadit spíše do povídek
2)dávej si strašně velikej pozor na pravopis a interpunkci! To děsně kazí celkový dojem z díla!!
3) jak je tam ta věta.."Chci aby jsme...tohle byla hrubka při které mi vstaly chloupky na krku- má to přeci být Chci, abychom!
4) někde na začátku máš pasáž s těmi otázkami takový to, kdyby ses mě zeptala jestli.....někde jsem to už četla a myslím, že je to už maličko otřepané, byť v tomto použití výstižné.

Doufám, že jsem tu nezkazila den svou kritikou, ale věřím, že vezmeš-li si ji k srdci, bude tvůj výkon mnohem lepší.
Přeji úspěšné pokračování

11.12.2006 18:20:00 | Lisa Kloboučková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí