Hřebík III

Hřebík III

Anotace: Co jste schopni udělat, proto aby jste dopadli vraha své sestry?

Sbírka: Hřebík

Clair šla nakupovat, detektiv Johnson se rozhodl, že ji bude sledovat, pořád mu na ni totiž něco nesedělo a on nedokázal říci co. Vešli do velikého luxusního nákupního centra. Prošli pár obchodů s oblečením a z každého si odnesla pár hadříků. Pochvíli vstoupila do obchodu se spodním prádlem. Johnson se před obchodem nejdříve zarazil, ale pochvíli vešel dovnitř a začal pátrat po Clair. Když v tom mu někdo zaklepal na rameno. Johnson se otočil a spatřil Clair s pobaveným výrazem. „Na špehování musíte ještě zapracovat.“ „Jak dlouho víte, že vás sleduju?“ „Od té doby co sem vešla do prvního obchodu.“ „Jak to?“ „V kabinkách jsou zrcadla.“ „ A jo.“ „Když už máte takový zájem o mé nákupy tak mi toto podržte. A chvíli počkejte.“ Dala do ruky Johnsovi pár igelitek, které byly těžší, než se zdály. Vzala do ruky pár podprsenek a vyrazila do kabinky. Johnson se postavil ke kabince a pokoušel se nahlédnout dovnitř. Když se mu to konečně podařilo, uviděl Clair v černé podprsence, která zdůrazňovala velikost jejího poprsí. Tento pohled ho zaujal, tak až si ho všimla Clair. Ta se otočila, vystrčila Johnsonovu hlavu z kabinky a dotáhla závěs. Přestrojila se a beze slov vyrazila do dalšího obchodu. Tam si vyzvedla krabici s černými šaty, které si nejspíš dávala šít u tamního obchodníka na zakázku. U auta si Clair vzala od Johnse igelitky a odjela na hotel. Tam se převlékla a vydala se za Alexem tomu při přípravě večeře řekla vše, co se ten den odehrálo. Dohodli se, že Alex půjde do klubu také a pokud uvidí, že Zoe mluví až moc, tak zasáhne a odvede ji od tud. Nemohli nic riskovat, oba přeci chtěli dostat Mischeliny vrahy a za tím jim to vycházelo. Bylo jim to jasné už v okamžiku, když Riley nepoznala, že před ním místo detektiva stojí člověk, kterému zabila sestru. Největší strach měla ovšem Zoe ze svého prozrazení, bylo jí jasné, že má detektiv pochybnosti. Musela však jakkoliv zabránit tomu, aby na ni přišel dřív než se podaří sebrat ty dva. Věděla, že ji pak taky nejspíše čeká vězení, nebo alespoň ochranná vazba, ať už by to bylo za maření vyšetřování, nebo za to že opravdu obchodovala na černém trhu s uměním.
Věděla, že zabránit odhalení bude těžké, moc dobře věděla, že ji sledoval, až k Alexovi a teď nejspíš čeká před domem v autě. Jen co si to potvrdila, okamžitě to nahlásila Alexovi a ten se rozhodl pro změnu plánu. Dohodli že sehrají hádku a ona naštvaně odejde. Jediné co bude těžší a co zůstane jen na Zoe bude pobláznit Marka, tak aby ji nechal na pokoji. Zoe z toho měla obavy, ale Alex si byl jistý, že zblbnout ho nebude zas až tak těžké, moc dobře viděl jak se na Zoe Mark dívá. Dostat ho do spárů bude hračka.
Potom co se na všem dohodli se šli navečeřet, Alex zatím co chystal plán, jak zabránit prozrazení, totiž vařil špagety, aby se Zoe po dlouhé době zase pořádně najedla. Poté co se v klidu navečeřeli, mohli spustit akci postel, jak ji Zoe posměšně nazvala. Alex vstal s rozzuřeným výrazem z pohovky a začal na Zoe křičet, ta se naštvaně zvedla vlepila mu facku a odešla. Alex se ještě chvíli držel za tvář a pak odešel z dosahu oken. Musel se zasmát, tak skvěle zahranou facku už dlouho nedostal. Přeci jen musel uznat, že je Zoe mistrem ve svém oboru. Škoda jen, že se nechala zatáhnout do toho obchodu s kradeným uměním. Věděl, že ji do toho zatáhli pod výhružkami. Věděl, že na to přistoupila jen kvůli tomu, aby se nikomu nic nestalo, ačkoliv jak se zdá tak tomu stejně nezabránila, jako by nestačilo, že ji zavrhli přátelé, po tom co je bez vysvětlení opustila, oni ji ještě museli zabít sestru. Nevěděl jak daleko to může ještě dojít, ale bylo mu jasné, že toto byla pro Zoe poslední kapka a ona už to nehodlá nechat zajít dál. Moc dobře věděl, že se pokusila kontaktovat tajnou službu, aby ji pomohli a toto mělo být nejspíše varování. Znal ji, ale na tolik dobře že mu bylo jasné, že jen co skončí tady ten případ, tak se okamžitě ztratí z Glasgow a pomůže pochytat i ten zbytek, co ji tak zničili život. Jak moc mu chyběla Zoe, kterou znal před tím, než se to všechno stalo, byla tak milá a přátelská. Teď byla uzavřená do sebe a stále častěji využívala svého skvělého herectví, dokonce už se ani nestranila mužů, i když věděl, že jim po tom všem stejně nevěří a využívá je akorát jako hračky, které pochvíli odvrhne. Nemohl se divit, přeci jen si nedokázal představit jaké to je, když někdo drží jako rukojmé vaše dítě.
Autor lucišek98, 04.11.2016
Přečteno 366x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí