ZÁLEŽITOSTI SRDCE - 0

ZÁLEŽITOSTI SRDCE - 0

Anotace: On je řidič kamionu, ona asistentka jeho otce v rodinné přepravní firmě. Oba jsou dvěma polovinami jednoho celku, ale ještě o tom neví ...

Introduction

 

DANIEL ČERMÁK

O rok dříve

            Daniel celou situaci nechápal, … Kvůli Zoe zakotvil ve Španělsku a ona ho teď takhle vykopne ze svého života jen kvůli tomu, že našla někoho, kdo má více peněz než on, ale je o třicet let starší. Prostě tomu nerozuměl …

            Jeho přítelkyně Zoe ale neměla potřebu cokoliv mu vysvětlovat, a tak mu prostě jen oznámila, že od něj odchází. Po pěti letech soužití, kdy už málem chystali svatbu a začali mluvit i o dětech. Najednou přišlo Danielovi všechno naprosto zbytečné a marné. Na co nějaká snaha, když to stejně nikdo neocení…

            Byl si jistý, že hned tak si k sobě žádnou ženu nepustí. A aby toho nebylo málo, velmi často mezi turnusy jízd po Španělsku nebo i Evropě se začal dívat na dno láhve.

Došlo to tak daleko, že pro něj musela přijet jeho matka a odvézt ho do Čech. Tady se do něj pak opřel i jeho vlastní otec, Václav Čermák. Společně s jeho matkou ho donutili něco dělat, a tak si Daniel pořídil starou polorozpadlou ruinu, které se kdysi možná říkalo rodinný domek, a pustil se do renovací. Pravda je, že domek byl v takovém stavu, že jednodušší a snad i levnější by bylo ho zbourat, ale to Daniel nedopustil, protože si někde přečetl historii, která se k tomu domu vázala.

Začal tedy, doslova cihlu po cihle, renovovat rodinný domek, i když vlastně nevěděl pro koho … Nicméně díky tvrdé práci se dostal naprosto ze závislosti na láhvi, takže to svým způsobem mělo smysl.

 

PATRICIE WAGNEROVÁ

O rok dříve

            Patricie, poté, co ukončila studia a nastoupila do přepravní společnosti „Čermák a syn“ prošla různými pozicemi, až se před třemi léty stala asistentkou ředitele. Ten poslední rok byl pro ni vyčerpávající, hlavně z pohledu pracovního života. Ten soukromý už totiž asi tři roky neměla. A nehodlala na tom nic měnit.

            Těch několik let po škole, kdy žila s Markem Soukenickým, do kterého se bláznivě zamilovala a myslela, že to bude napořád, by teď nejraději vymazala ze svého života. Doba jejich soužití byla jedním slovem horor, hlavně pro ni. Když zjistila, že Marek z ní chtěl mít prvotřídní prostitutku, velmi rychle se probudila ze sna o šťastném životě po boku milovaného muže. Zároveň pak zjistila, že její bratr propadl alkoholu, a to takovým způsobem, že se sama sebe ptala, jak to, že to předtím neviděla.

            Když si uvědomila, jak špatně na tom její bratr je, domluvila se s rodiči, kteří žili ve Spojených státech, a poslala ho za nimi. Jak se později ukázalo, bylo to to nejlepší, co mohla pro bratra udělat. Právě ve Spojených státech Patrik prošel odvykací kúrou a uvědomil si, co ho vždycky bavilo. Byly to IT-technologie a jim se začal opět se vší vervou věnovat. Úspěch se dostavil vzápětí. Poté, co založil svou první firmu, byl do roka, jak se říká, za vodou. Jenže i tak se na něm minulý život podepsal, a to hlavně v tom smyslu, že měl strach zůstávat na jednom místě dlouho. Stal se z něj harcovník, a střídavě žil ve Spojených státech a Austrálii.

            Patricie veškeré své síly zaměřila na práci a soukromí pro ni přestalo existovat. Domů se chodila pouze vyspat. To byl na ženu v jejím věku dost zoufalý životní styl. Toho si samozřejmě nemohlo nevšimnout její okolí. Zejména pak její šéf, kterého brala jako otce.

           

            No a právě Václav Čermák se rozhodl zahrát si na osud …

Autor Kleo37, 23.04.2019
Přečteno 374x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Waw, to zní dobře...

23.04.2019 13:51:18 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

To je jen intro, zítra první díl ...

23.04.2019 13:52:56 | Kleo37

velmi se těším,milá KLeo :-)HIhi :)

23.04.2019 13:53:28 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí