Prázdninová láska 3

Prázdninová láska 3

Anotace: Tábor s nejlepšíma kamoškama, jak jsem se na to těšila..A nakonec...

Tentokrát vešel Patrik,kouknul do vnitř a zeptal se mě na jak dlouho to ještě vidím. Nějak se mi s ním ani nic podnikat nechtělo, ale co mu říct? ,,No mě je nějak špatně asi si raději půjdu lehnout promiň.." Vzal to v pohodě, raději jsem se zvedla a šla k chatě, kde se holky povalovaly a bavily se o co budou dělat během dalších dnů o prázdninách. Cítila jsem se najednou nějak divně.. ,,No nic holky ja běžím za Tomáškem tak mi držte palečky, zatím pa" řekla Veru a byla pryč. No fajn a je mi hůř než mi bylo. Nechápu se diť mi tolik ublížil, tak proč mi najednou tolik vadí, že má rande s Verčou? Rozhodly jsme se tedy s holkama, že se zajdem vykoupat do rybníka. Převlíkly jsme se a za rozhovoru jsme se blížili k rybníku. Když jsme tam došli málem jsem myslela že upadnu.. Na dece se bláznivě líbali Verča s Tomášem! Nějak sem to nevydržela a řekla jsem holkám, že se mi udělalo zase špatně. Útíkala jsem do chatky a tam jsem to pustila.. Začala jsem brečet a uvědomila si, že ve skutečnosti nemám ráda Patrika nýbrž Tomáše. Ale co se teď dalo dělat? Zdá se že chodí s mojí nejlepší kamoškou..

Večer se měla konat stezka odvahy, jak jsme se na večeři dozvěděli. No skvělý to mi tak scházelo... Běhat někde po lese a ještě po tmě, fakt super! Fakt mám dost.. A ještě koukat na to jak Verča básní o tom jak Tomáš krásně líbe.. Nějak mi to začalo lézt na mozek:o(Ale co mi zbývá? ,,Takto jsem vás rozdělil do dvojic" najednou začne mluvit vedoucí. Začne diktovat jména a málem spadnu ze židle, když slyším své jméno a k němu...Tomáš Hájek. Tomáš se na mě nevěříčně podívá, ale zase se začne plně věnovat své večeři. No super nejen že se budu plachtit po lese jak šílená, ale ještě s klukem mojí nejlepší kamošky, který se mi ještě děsně líbi…

Večír už stojíme nastartovaní na svých místech. Stojím tedy bedle Tomáše a ani nedutám, koukám do pitoma jako nějaka slepice...Ach jo. Když najednou uslyšíme číslo 8. To jsme my. Tomáš tedy vystartuje na startovací čáru a já vlaju za ním. Co mi taky zbývá...?? Tři, dva, jedna, start! Zařve jeden z dozorců a nás pohltí tma... Tomáš vyjde rychlím krokem a já pluju za ním. Po pravdě mám děsně nahnáno. Tomáš si toho asi všiml, zastavil a zeptal se mě jestli se bojím. ,, No po pravdě... Mám celkem velkej strach". A stalo se co jsem nečekala.. Nezačal se mi posmívat, naopak. Najednou se ke mně nahnul a jemně mě políbil. Měl ty nejjemnější rty jaký jsem kdy viděla. Jen malý polibek a co se mnou udělal. Šmankote.. Ale diť chodí s mojí nejlepší kamoškou! Stojíme tam a koukáme na sebe. Myslím že si vzpomněl na to samé co já. Nevím, co nás to vůbec napadlo! Začalo mě hryzat svědomí a tak jsem přidala. Strach. Nestrach. Za chvíli mě Tomáš dohnal chytil mě za ruku a přitáhl si mě k sobě. Nevím jak dlouho jsme tam jen stáli a líbali se, ale za chvíli jsme slyšeli jít další zavodníky. Raději jsme se odtrhli. V tichosti došli na konec a každý šli svou cestou. Šla jsem si hned lehnout, ale stejně jsme nemohla usnout.. Prostě mě hryzalo svědomí:o(..
Autor Aninka7, 27.03.2007
Přečteno 512x
Tipy 2
Poslední tipující: kucky
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"prič" mě fakt pobavilo, a originalita taky, ale celkem číst se to dá, tak kde je pokračování??

19.04.2007 15:10:00 | Villonka

No, na mě je to moc rychlé a i vidím nějaké ty hrubky, které třeští do očí! Ale jinak se ráda přečtu pokračování, ktereé doufám, že bude a i s méně chybami.

05.04.2007 19:44:00 | Akia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí