Prázdninová láska 4

Prázdninová láska 4

Anotace: Tak tady je pokračování.. Já vím trvalo mi to:) No a snažila jsem opravit svoje chyby:))

... Já snad nikdy nebudu šťastná. Proč s ním musí chodit Verča? A kdyby se rozešli tak stejně s ním nikdy nebudu moci nic mít, protože chodil s Verunkou. Proč se to muselo stát zrovna mě? Kdyby nebyl tak protivný tenkrát, tak jsme se mohli bavit už dříve. Děsně to bolí. Po chvíli však usnu i se slzami v očích. Ráno vstanu ne zrovna s nejlepší náladou. Na snídani se stále střetáváme očima, i když se snažím sebevíc stále se na něj musím dívat. Verča si sedla samozdřejmě hned k němu, taky bych to udělala kdyby byl můj. Achjo, musím na něj zapomenout, Verča je moje kámoška děsně dlouho a prostě nemůžu, nejde to. Abych se odreagovala zajdu si zaplavat do rybníka. Nemůžu se ani na Verču podívat jak se cítím děsně, vždyť já se líbala s jejím klukem! Prostě k zbláznění. U rybníku už několik děcek blbne a za mnou běží Domča, že se jde koupat se mnou, vlastně jsem ráda, alespoň nebudu sama. Nádherně jsme si pokecali a bylo mi alespoň na chvíli parádně:) Za chvíli jsme se ve vodě cákali i s Patrikem, několik holek se netvářilo přímo nadšeně. Jasný Patrik jeden z nejhezčích kluků v táboře a je s námi.. Asi je stále do mě zamilovaný, jeho letmý nenápadný dotyky jsou velmi časté. Za chvíli k nám dokobrtají i dvě naše hrdličky Míša s Lukášem, ty si ovšem lehnou na deku. Domča jako by dostala šok vzala kyblíček, nalila do něj vodu a už se rozeběhla na ně a celé je polila. Ty se mohli navztekat:D Krásně jsme se bavili, ale to nemůže vydržet dlouho, za chvíli k nám přibyla další dvojice, Verča s Tomášem. Zase ty jeho pronikavé oči.. Prostě mě uhranul. Ještě, že mě Patrik chytil a začali jsme se prát, nechtěla jsem se dívat jak s Verčou cukrujou a hlavně jsem nechtěla kazit Verče její románek. I když jsem se snažila stále jsem se na ně musela dívat, prostě mě to po chvíli stačilo a raději jsem se sbalila a šla na chatu, stejně jsem tam byla už dlouho.

Lehla jsem si na postel a přemýšlela o všem co se děje uvnitř mě. Za chvíli však někdo zaklepal. Naprosto se mi zastavil dech, třeba to bude..

Nebyl.. Byl to Patrik nikoliv Tomáš. Sednul si ke mně a povídali jsme si. Po chvíli však se ke mně nahnul a začal mě líbat. Nejdříve jsme se chtěla vyškubnout, ale nakonec jsem se to nechala být...
Autor Aninka7, 30.04.2007
Přečteno 512x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

prič???vždiť???to osu nějaký novinky v pravopise???

09.07.2007 21:22:00 | Malý šašek

ODSTAVCE ODSTAVCE ODSTAVCE!!! Prosím o odstavce a o trochu víc spisovnosti!!! Takhle to je moc v hromadě a těžko se v tom orientuje - jo a ještě tam je málo přímé řeči, na to, že se jedná o román...

10.05.2007 18:37:00 | Villonka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí