Roura (II.)

Roura (II.)

Anotace: /III. - Masakr/

„Vidíme poklop! Roura je na dohled!“ řekl hlavní navigátor. „Můžeme začít s výsadkem malých lodí. Otevřete poklop, u uschlého chapadla!“

„Ano, pane!“ ozval se operátor. „Roura číslo A19378912 se otevírá pane! Přeji dobrý lov!“

„Navigátor volá Admirála Buraka! Invaze může začít!“

„Je mi to jasné, nejsem idiot s chapadly!“ rozčílil se Admirál.

Ale i tak se při vstupu do Roury srazilo několik lodí. Jejich kryty kokpitů se rozbily a voda v nich okamžitě zmrzla i s piloty a vojáky uvnitř. Lodě světa Khar se jedna za druhou nořily do tři a půl kilometrů dlouhé Roury. Nikoho netrápila otázka, je-li pozemský konec roury průchodný, či nikoliv. Pokud by nebyl, byl by to masakr, ale ne pozemský! Naštěstí lidé ještě nezačali stavět na prázdném výkopu po starém hotelu a tak se z Roury na straně lidí začaly vynořovat cizí lodi.

Moment překvapení zahrál hlavní roli v tomto dramatu. Lidská rasa měla být navždy vymazána z mapy Vesmíru. Proč? Protože se cizí Roury zásadně neotevírají! Několik dní po tom, co první loď světa Khar vyplula z Roury, bylo lidstvo zdecimováno. Admirál měl jen jedinou otázku! Co se světem lidí? Polovina zemského povrchu zaplňovala souš a oceány nebyly dostatečně hluboké! Znechuceně otočil svou velitelskou loď a vrátil se do Roury a s ním také celá jeho invazní armáda.

Po lidech nezbylo ani stopy. Roura však zůstala. Byrokracie vládne všude. Nikoho z vysokých úředníků či důstojníku světa Khar nenapadlo Rouru zapečetit! A Země? Jelikož bylo celé lidstvo vybito, začalo po několika letech chátrat vše, co lidé kdy postavili. Sem tam někde vybuchla atomová elektrárna! Protrhla se nějaká ta přehrada a spadlo několik mrakodrapů po velkých zemětřeseních. Khařané zapomněli vybít také zbývající obyvatele Země, rostliny a zvířata.

To byla veliká chyba! Za několik tisíc let, až zmizí všechny výdobytky lidské civilizace, možná Zemi znovu osídlí nějaký nový myslící druh! Roura zůstane, přestože bude zasypána sutí ze zničeného Města, ale určitě Ji někdo nakonec objeví! A pak? Pak ji zase nějaký idiot otevře a takřka nesmrtelný národ Khar se zase hrozně naštve! Ale to bude náš Admirál možná už dávno v důchodu! Nakonec, je to chyba Obludek! Neměly ty protivné Roury rozhazovat po Vesmíru jako smetí!
Autor otesánek, 06.03.2020
Přečteno 375x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí