Roura (III.)

Roura (III.)

Anotace: /Prolog/

Od invaze ze světa Khar již uplynulo několik tisíc let. Za tu dobu se prakticky nic nezměnilo, alespoň na Zemi ne, která byla nyní celá neobydlená, protože její nejinteligentnější obyvatelé padli pod zákeřnou rukou dobyvatelů z jiného světa. Vesmír si dál žil svým vlastním životem. Lidská rasa jej ani v nejmenším nezajímala. Byla tu ještě jedna věc, o které samotný Vesmír nevěděl, ale Khařané to tušili, totiž že existuje mnoho paralelních Vesmírů. Že to není žádná novinka? Ale jděte! Proč myslíte, že tu jsou ony Roury? Pro srandu králíkům, nebo co?

Svět se točil dál okolo žlutého Slunce. Khařané však udělali jednu chybu. Podcenili lidskou rasu! Ačkoliv vyhubili všechny obyvatele Země, zapomněli jaksi na to, že lidé dokázali osídlit také jiné světy! Zase další pohádka? Samozřejmě, šlo o lidi z jiného Vesmíru, kde vládli technologií tak mocnou, že se před ní třásl i samotný Vesmír, ve kterém ono lidstvo žilo. A co se stalo? Jako naschvál také našli Rouru. Tentokrát byla zakopána na Marsu.

Možná nebyli samotní Khařané jedinou rasou, která vládla technologií Roury! Namítáte, kdo je tedy vyrobil? Lidé to nebyli! Khařané tuto techniku jen využili, ale pravý výrobce Roury byl kdosi jiný! Nadále byl skrytý a neúnavně vyráběl jednu Rouru za druhou! Snad byli tito tvorové na úrovni Bohů, nebo se prostě jen zbláznili! Či snad zešíleli? Nakonec to vyšlo nastejno. A pokud se ptáte na jméno výrobce na rouře, pak tam bylo napsáno jen toto: "Vyrobeno v..."! Stačí to? Díky!
Autor otesánek, 07.03.2020
Přečteno 374x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí