Tak to chceš? III.

Tak to chceš? III.

Otáčíš mě čelem k vaně. Říkáš, abych se ohnula a opřela o ní rukama .. vyšpulila jsem tak na tebe svůj zadek. Pozoruji tě v tom ohromném zrcadle .. každý tvůj pohyb trvá neskutečně dlouho, nebo mně to tak alespoň připadá, tak moc toužím po tvém doteku!

Bereš z poličky olejíček..chceš mě promasírovat, lásko moje? V zrcadle sleduji, jak si ho naléváš do dlaně..chvěji se rozkoší z toho, co mě čeká .. trochu se předkloníš a opřeš se o má záda ... chvíli poté přikládáš své ruce na má prsa .. začínáš jej krouživými pohyby lehce masírovat ... hlavou mi prolétne: jen se neboj, chytni za ně víc a pořádně mi je podrť!

Myšlenky se mi znovu vrací k jedné jediné věci, protože: promiň brouku, je to fajn, ale já dokážu vnímat jen tvůj penis, který stále zezadu doráží na mou vystrčenou lasturku.
Zavrtím zadkem tak, aby sis toho jisto jistě všiml..snad pochopíš, že bych to potřebovala trošku urychlit, jinak se z toho zblázním.

Zničehož nic mi za kozy chytneš víc, než před chvílí.. a mně z úst mi vyjde krátký sten. Teď už víš, že mi to takhle dělá dobře? Jako bys četl mé myšlenky, mneš mi prsa mnohem silněji...ach, zlato, jsi úžasný .. lehce pohybuji pánví a nemyslím na nic jiného, než na tvůj klacek, který trčí mezi mými stehny.

Hladíš má záda a pomalou cestičkou po páteři sjíždíš až na můj zadek. Nedočkavostí přešlapuji z nohy na nohu .. jak moc tě chci, ani netušíš! Masíruješ a tiskneš pevně mé dvě půlky a já mám pocit, že se rozkoší snad rozplynu. Prstem přejíždíš přes můj análek, skoro nedýchám a čekám, zda si k němu dovolíš víc? Ale tys' ho jen lehce poškádlil. Teď nevím, zda jsem zklamaná, že jsi to nezkusil a nebo šťastná, že tvé dlouhé prstíky pokračují dál na místo, kde jsi taaak dlouho očekávaný...

Sjíždíš níž, až na mou vlhkou lasturku, přes kterou přejíždíš celou rukou .. od toho olejíčku tak božsky klouže .. zbožňuji tvoje laskání. Nastavuji se ti tak, abys měl možnost udělat to, co chceš a také pro tvůj dobrý výhled na to, co mi provádíš ..

Už jsem ti někdy řekla, jak moc mě rozpaluje vidět tě přitom, co mi děláš? Ten tvůj zaujatý a odhodlaný výraz v obličeji, mě naprosto fascinuje. Mohla bych se na tebe dívat do nekonečna, jsi tak sexy!
„Ááá, ach!“ vykřiknu, když mi z nenadání zastrčíš několik prstů do mého otvůrku a v nevídaném tempu začneš přirážet .. „No to snad…“, chci jen něco namítnout.

„Copak, zlatíčko?“, zahryzáváš se mi přitom do ucha „Nelíbí se ti to snad? Tak to máš přeci ráda, ne? A chceš to! Tak dělej, dělej, udělej se! Hned teď!“

Tvůj pobavený, rozparáděný a zároveň rozkazovačný tón hlasu, mě neskutečně rozpaluje! Nenechám se nijak vyvést z míry a ihned začínám s vervou přiřážet! Uvidíme, kdo z koho, miláčku! Počítám s tím, že tě za chvíli začne bolet ruka a ty už nebudeš mít jinou možnost, než do mě konečně zaplout s tím svým pořádným klackem. „Uff, ách, ááá…….“, nohy se mi roztřásly tak, jako kdybych slezla z horské dráhy, s výkřikem se sesouvám na bobek.

„Že by už?“, klesnul si na do podřepu se mnou, s prsty schovanými stále v mé kundičce. Kývu hlavou ze strany na stranu, jakože ne a snažím se prodýchavat právě prožité vyvrcholení.
„Tak vstávej“ , povídáš s klidem a druhou rukou mi naznačuješ směr vzhůru.
„Co, prosím?“ dotazuji se a snažím se získat čas, přeci jen ty nohy potvory, jsou proti mně a ač si to nepřeji, třesou se jak osiky, toho by si mohl všimnout.. Ne, budu hrát dál, vždyť se mu to u mě nepovedlo, jsem v pohodě, vydržím víc a pak ho tak zničím, že na to bude vzpomínat po zbytek života.
„Řek jsem vstávej!!“ prstíky, které ti ze mě málem vyjely, zabodáváš hlouběji do mé jeskyňky a tahem vzhůru mě nutíš vstát. Juj, ještě chvíli na mě mluv tímhle tónem a udělám se i bez tvého laskání...

-3-
Autor Evka, 18.03.2019
Přečteno 1095x
Tipy 4
Poslední tipující: mkinka, LenkaT, Nevratný obal
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí