Krásná matka

Krásná matka

Anotace: Nemohl jsme si přát lepší mámu byla bezchybná prostě skvělá zrzka

Táta mě a mojí sestru pozval na výlet do Národního muzea, prý to bude jedinečná příležitost poznat se s jeho novou přítelkyní. Rodinné výlety mě moc nebraly a ještě k tomu do muzea, v duchu jsem si říkal, to zas bude otrava a ještě se tam budu muset přetvařovat před nějakou ženskou. Docela jsem byl zvědavý na sestru, co zase provede, byla expert na tato setkání, rozhodně si s přetvářkou hlavu nikdy nedělala.
Dojeli jsem do Prahy a metrem se dostali až k muzeu, kde už na nás čekal otec a jeho nová přítelkyně. Když jsme k nim přišli, tak na sestře bylo hned vidět, že tátova nová známost jí není po chuti. Já měl asi geny po tátovi, takže já byl víc než spokojený. Stála tam nádherná osmnáctiletá zrzka, se zelenýma velkýma očima a nádhernou výstavní postavou. S tátou jsem měl dost podobný vkus, takže se mi vesměs líbily i ty předchozí přítelkyně.
Přišli jsme k nim a pozdravili je. Táta nás představil a řekl, že to je Míša jeho nová přítelkyně, která si nás moc přeje poznat. V tom sestra dost ironicky povídá: „Moc mě těší, ale doufám, že vám nebudu muset říkat maminko.“
Míša: „Ne to samozřejmě ne, budu moc ráda, když si budeme aspoň tykat a budeme spolu dobře vycházet.“.
Já: „V to také doufám. Ahoj já jsem Honza.“
Pak už pokračovala jen ona trapná chvilka s představováním. Když jsme si odbyly všechny formality, tak jsme šli do muzea. Míša šla pro lístky a samozřejmě, že to vzala i s průvodcem, takže jsme tam čekali v mezipatře na průvodce než si pro nás přijde a začne prohlídka. Jak jsme tam tak stáli, tak Míše najednou upadly lístky na zem. Ohnula se pro ně a já měl výborný výhled na její nádhernou prdelku obléknutou do tenkých černých legín. Jak se ohnula, tak se její legíny našponovaly a staly se průhlednými. Krásně a zřetelně jsem viděl, že pod nimi má žlutá tanga. Moc se mi to líbilo a celou dobu, co jsem byl v muzeu jak se ohnula, nebo si sedla na bobek, tak jsem sledoval její prosvítající kalhotky. Bylo to poprvé co jsem alespoň částečně viděl na ženě tanga. Dost jsem tátovy záviděl a vůbec jsem nechápal, jak mohl sbalit takovou kočku.
Jak jsem se kochal pohledem na její prdelku, ucítil jsem, jak mi tvrdne v kalhotách penis. Dost mě tlačil, džíny ho nechtěli pustit nahoru a já jsem si před všemi nemohl sáhnout do kalhot a přendat ho. Snažil jsem se to nějak zvládnout, ale bylo to čím dál tím těžší a těžší. Najednou mi v něm začalo cukat, v ten okamžik jsem cítil, že je zle. V duchu jsem si říkal, to se nesmí stát, tři dny jsem si ho nehonil, to určitě prosákne přes kalhoty.
Zastavil jsem se tedy u vitríny s minerály a snažil se uklidnit. Snažil jsem se tvářit, že mě to zajímá a čtu si popisky, ale asi se mi to moc nedařilo. Přišla ke mně Míša a ptala se mě, jestli jsem v pořádku, že vypadám nějak vyděšeně. Odpověděl jsem jí, že jo, úplně v pořádku. V tom se mě zeptala, jestli mi fakt tak moc vadí, že chodí s mým otcem, že fakt vypadám dost rozčíleně. Jen jsem jí řekl, že jsem moc rád, že jsou spolu, aspoň táta není sám.
Otočila mě, a objala mě kolem krku. To ale neměla dělat, jak se na mě namáčkla, tak už jsem s tím nic nedokázal udělat a začal jsem si stříkat do slipů. No super vystříkal jsem se v náruči tátovy přítelkyně, před skupinkou cizích lidí v Národním muzeu a moje setra a otec tomu přihlíželi. Aspoň, že mě přestaly tlačit kalhoty. Zbytek prohlídky už byl v pohodě. Na kalhotách jsem měl jen malý mokrý flíček, takže to bylo taky v pohodě.
Když jsme dorazili domů, tak samozřejmě máma vyzvídala, jaký to bylo na výletě od sestry, ta líčila co tam viděla a asi byla spokojená. V tom se jí matka zeptala a co ta nová. Sestra jen suše odpověděla já nevím, ale zeptej se Honzy, vsadila bych na to i litr, že si tam nastříkal do kalhot, když ho objímala, takže asi dobrá.
Jo s tím můžu jen souhlasit byla hodně dobrá.
Když bylo po Vánocích táta nás pozval k sobě, že si uděláme druhou nadílku, rozhodně jsem nebyl proti, proč nepřijímat, když někdo něco dává zadarmo. Sestra odmítla a řekla, že si nechce kazit svátky a nejde tam. Šel jsem tam jenom sám.
Když jsem k tátovi dorazil, přišla mi otevřít Míša, na sobě měla obleček rádoby paní Santy Clausové, ale rozhodně to nebyla verze pro děti. Nějak si nepamatuji žádný dětský film, kde by paní Clausová nosila minisukni, červený top, který nepřekryl ani celá prsa, červené silonky zakončené v půli stehen krajkovým lemem a k tomu červené lesklé kozačky až ke kolenům. Řekl bych, že její kostým nebyl zakoupen v prodejně kostýmů, ale v sex shopu.
Po večeři jsme se přesunuly do obýváku ke stromku, sedli jsme si na gauč a Míša začala chodit pro dárky ke stromečku a rozdávat nám je. To byl ten moment, na který jsem tak čekal. Doufal jsem, že uvidím Míši prdelku jen v tangách, celý večer jsem si to představoval. Když šla pro první dárek, nespustil jsem ani na vteřinu zrak z jejího zadečku. Už to bylo tady, začala se ohýbat a její prdelka byla natočená přímo na mě. Jak se ohýbala začaly se mi ukazovat její krásné tenké červené kalhotky. Nebyla to tanga, ale pohled to byl krásný. Měla krásnou hladkou, světlou a pevnou pokožku a na ní byly její červené kalhotky. Kalhotky byly tak tenounké, že jsem úplně zřetelně viděl obrys její prcinky. Nebyl jsem zvědavý jen já, ale i můj kamarád schovaný ve slipech se najednou probudil a začal se drát nahoru a chtěl ven.
Ten večer pro mě nejlepším dárkem bylo vidět Míšu a její zadeček, i když večer ještě nebyl u konce. Když byly dárky rozdané, tak jsme se rozloučili a šli jsme spát. Dokonce jsem měl u nich i pokoj, ten večer jsem v něm spal poprvé. Nevím jak je to možné, ale krásně a zřetelně jsem slyšel o čem se baví v ložnici.
Najednou se přestali bavit a slyšel jsem jak táta začal strašně vzdychat a funět, bylo mi to jasný už na to vlítly. Míša ten večer vypadala hodně sexy, kdybych měl příležitost tak bych do toho šel taky. Po chvíli už jsem slyšel i Míšu, jak slastně vzdychá. Když v tom najednou slyším: „Néé, ještě ne prcej mě.“ V tom táta zafuněl a vše ztichlo.
Chvíli bylo ticho, pak jsem uslyšel klapání podpatků v chodbě. Míša šla do koupelny. Nedalo mi to a šel jsem tam taky, jako že se mi chce čůrat. Nezamkla se. Otevřel jsem dveře a vešel, seděla na vaně jen v těch červených kalhotkách a kozačkách. Zeptala se mě co se děje. Odpověděl jsem, že se mi chce čůrat. Jen suše odpověděla, tak si posluž. Stoupl jsem si k míse vyndal si ho a snažil se čůrat, ale vůbec mi to nešlo. Zeptala se mě tak co bude. Odpověděl jsem jí, že mi to před ní nejde. V tom ke mně přišla a řekla, já mám pocit, že jsi mě chtěl jenom očumovat, nemysli si, že jsem nepoznala, že jsi se tenkrát udělal, proč myslíš, že jsem k tobě přišla a objímala tě, ta představa jak si stříkáš do kalhot mě dost vzrušovala.
Uchopila můj penis a začala mi ho honit. Během chvilky jsem se vystříkal do mísy. Jen řekla, tak vidíš, už jsi prázdný a můžeš jít spát.
Ráno, když táta odjel do práce, přišla do mého pokoje, opět na sobě měla kostým paní Santové, sedla si ke mně na postel a povídá, přinesla jsem ti poslední a ten nejlepší dárek. Jen jsem se zeptal co to je. Odpověděla sebe a doufám, že mě ojedeš lépe, než tvůj otec včera.
Její slova pro mě zněla jako rajská píseň, hned jsem si jí začal rozbalovat. Pomaličku jsem jí stáhl topík, pak sukni. Naskytl se mi opravdu krásný pohled, stála tam přede mnou v nádherných červených tangách, bílých punčochách a červených kozačkách.
Hned jsem jí začal lízat její mušličku přes kalhotky, které byly okamžitě mokré. Dal jsem je stranou a začal jsem jí jazykem dráždit poštěváček a také jsem s ním zajížděl dovnitř. Po chvíli jsem přidal i prsty. Najednou mi povídá, už té předehry bylo dost, vraž ho do mě.
Lehla si na záda roztáhla nohy a dala si je až k hlavě. Lehl jsem si nad ní pomalu jí ho tam začal zasouvat, až moje koule ležely na ní. Užíval jsem si ten slastný pocit, který evokovala její kundička na mém zasunutém penisu. V tom mi povídá, tak co bude, budeš šukat, nebo jsi tam usnul?
Začal jsem přirážet, jak jen nejrychleji jsem mohl. Chtěl jsem ze sebe vydat úplně všechno, takovou kočku jsem nikdy neměl, moc jsem chtěl uspět. Byl jsem z toho i dost nervózní, ovšem nervozita ze mě spadala, když jsem uslyšel její slastné vzdychání a po chvíli i začala křičet: „Jó to je ono, nepřestávej prcej, prcej.“ . Ještě se mi podařilo zrychlit, když v tom jsem najednou ucítil její ruce na svém zadku, chytla mě pevně a tiskla k sobě. Já se nemohl ani hnout, trvalo to docela dlouho, měla zavřené oči, zrychleně dýchala a její kundička pulsovala okolo mého penisu. Po chvíli jen povídá, konečně jsem se dočkala, já už neměla orgáč při sexu aspoň půl roku. Pak jen povídá, tak pojď, lehni si na záda a uděláme taky tebe. Ještě se mě zeptala, kam se jí chci vystříkat. Já osobně preferuji kundičku odpověděl jsem. Nic mi na to neřekla, nasedla si na mě a začala mě mrdat. Seděla ke mně zády, takže jsem celou dobu sledoval její nádhernou prdelku v těch červených tangáčích. Moc mě to vzrušovalo, netrvalo dlouho a už jsem to do ní pouštěl.
Vstala, políbila mě a řekla, že to bude naše malé tajemství a pokud ještě někdy chci její kundičku, tak se to nesmí nikdo dozvědět. To byla silná motivace se s tím nikde nechlubit i když bych docela rád. Míša je nejlepší náhradní matka co jsem kdy měl, vůbec nechápu, proč se s ní sestra nechce bavit.
Autor Šukám hodně, 18.11.2022
Přečteno 1314x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé ráda si přečtu pokračování.

12.05.2023 08:28:58 | Kávička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí