Návštěvníci 10

Návštěvníci 10

Anotace: Divoký sex na pláži...

Sbírka: Návštěvníci

Už v cestovním modulu se Sára celá třásla vzrušením a nedočkavostí z toho, co přijde a musela se silou vší vůle držet, aby Johnyho neznásilnila dřív, než budou na místě. I Johny měl co dělat, aby zůstal v klidu. Milování v přítomnosti dalšího páru lidí ho prudce rozdráždilo a Sára si s tímto výletem vzpomněla ve chvíli, kdy se jeho semeno chystalo vyplnit její lůno. Vyhověl jí v domnění, že si ho udrží v dalším páru svých varlat, který mu Saturňané voperovali, avšak teď zřetelně cítil, že všechna čtyři pracují na plný výkon a pomalu, ale jistě se i s celým šourkem zvětšují. Neklidně se na sedadle zavrtěl, aby svému vybavení poskytl více prostoru, což samozřejmě neuniklo Sáře, která po jeho rozkroku mlsně pošilhávala.

„Něco se děje, takhle se mi ještě nikdy nezvětšily,“ pronesl.

„Jestli to nebude mnou,“ usmála se Sára a jemně ho tam dole pohladila. Johnymu zasvítily oči.

„Ty myslíš, že přišla…“

„Ano, má ovulace, cítila jsem to už tam nahoře, ale chci si to užít jinde, než v jejich laboratoři,“ potvrdila Sára a její ruka mu zabloudila pod spodní prádlo. Když ucítila jeho varlata, zvětšená skoro na dvojnásobek, překvapením zalapala po dechu.

„Nebolí to?“

„Zatím ne, jen v nich cítím ten tlak, jak se plní, snad budeme brzy dole,“ zadoufal Johny a rovněž Sáru pohladil po zvlhlém pohlaví.

„Hned, tam budeme, tak ti od toho pomůžu,“ zašeptala Sára a přitiskla se k němu.

Když svůj bungalov na ostrově našli ve stejném stavu, v jakém ho opouštěli, Johny hned zamířil k ovládacímu panelu s hudbou. Sára však byla v mžiku nahá a roztouženě si prsty přejela po rozkroku. Johny při tom pohledu celý zkoprněl a okamžitě zapomněl, co chtěl udělat. Sářino štíhlé tělo s vyvinutými ňadry ho k sobě přitahovalo jako magnet. Penis mu během pár sekund ztvrdnul, a když ho Johny osvobodil z kalhot, trčel proti Sáře jako kopí. Pomalu se k sobě přibližovali. Vychutnávali si ty okamžiky napětí, kdy navzájem mohli jen očima hltat krásu svých těl, bez jediného doteku. I v této nejžhavější chvíli si udrželi zbytky zdravého rozumu a jejich ústa se setkala ve velmi pozvolném polibku, který se však během chvilky proměnil v ohnivý oceán vášně.

„Chci tě v sobě,“ zavrněla Sára a sevřela Johnymu penis do dlaní.

„Musíme ale ven, jinak nebudeme mít, kde spát,“ zachraptěl Johny. Vzal Sáru do náruče a bez dalších okolků ji odnesl ven, kde ji položil na pláž s hladkými oblázky. Sára ho okamžitě chytila za ruce a stáhla ho na sebe, na což Johny reagoval tichým vyheknutím. Sára se šťastně zachichotala, a když mezi jejich těly nahmatala jeho penis, vymačkala z něj první kapky jeho bílé nadílky přímo na svá nejintimnější místa. Johny už na nic nečekal a pomalu do ní vniknul. Téměř okamžitě ucítil, jak se jeho sperma dere ven, hluboko do Sářina břicha. Sářin první orgasmus byl jako lavina. Hlasitě se rozkřičela a zaryla Johnymu nehty do zad. Johny cítil silné stahy jejích svalů, čímž ho doslova donutila vyvrcholit také. Konečně tlak v jeho varlatech trochu polevil, ale vzápětí si uvědomil, že Sářiny pánevní svaly ho nepřestávají masírovat a proti jeho snahám mu nedovolily ani o kousek jeho penis povytáhnout. Jakoby ho neustále vtahovaly hluboko do Sářina lůna. Zmateně jí pohlédl do tváře, ale Sára teď nejevila známky vědomí o tom, kde jsou, nebo co dělají. Dívala se skrze něj kamsi do dáli, zrychleně oddychovala a třásla se, což ukazovalo na to, že její orgasmus stále trvá. Teprve až Johnyho polibek ji vrátil do reality.

„C-co se stalo?“ zmateně vykoktala.

„Já nevím, asi změnili i tebe, nemůžu se v tobě ani hnout,“ zalapal po dechu Johny, protože se ho právě zmocňoval druhý orgasmus. Sáře se do tváře vrátil čertovský úsměv a v očích jí zasvítilo.

„Ale líbí se mi to,“ pronesla a vděčně v sobě uvítala další dávku jeho semene. Druhý orgasmus byl tak silný, že se Johnymu podlomily ruce a povedlo se mu Sáru celou zalehnout.

„Můžeš dýchat?“ zasténal, když mu Sára chytila paže a roztáhla mu je do stran, aby se nemohl zdvihnout a zůstal přitisknutý na ni.

„Zůstaň tak, prosím,“ zaškemrala Sára. „Já ti včas dám vědět,“ dodala, nohama objala jeho zadek a ještě více ho na sebe přitiskla. Johny začal znovu přirážet pánví do jejího klína. Hormony, které její tělo vylučovalo, ho takřka zbavily soudnosti a probudily v něm ty nejstarší živočišné pudy.

Aktivita Sářiných poševních svalů na chvilku polevila, takže se v ní mohl o pár centimetrů pohybovat. Netrvalo však dlouho a jeho mutace se začala projevovat. Penis mu v ní začal natékat a boule u jeho kořene dráždila Sáře to nejcitlivější místo v jejím lůně. Jakmile to Sára ucítila, ještě pevněji ho nohama objala, aby si to náhodou nerozmyslel, jako když to zjistili poprvé. Nad to se znovu probudila její pánev a začala ho nemilosrdně vtahovat do sebe. Už nebylo cesty zpět, jejich pohlaví v sobě byla pevně zaklesnuta a každou chvilku je ochromil dech beroucí orgasmus. Po několika minutách už ale Sára přeci jen pocítila silnější potřebu zhluboka se nadýchnout. Johny ji svým svalnatým tělem doslova přišpendlil k zemi a ta trocha vzduchu, která se jí mohla dostat do plic ani zdaleka nemohla naplnit potřeby jejího drobného těla. Nepomohla jí v tom ani hluboká brázda, kterou v oblázcích pod sebou vytvořili a která jí nedovolovala pohnout se na jakoukoliv stranu. S Johnyho obrovským penisem v lůně a jeho tělem na svém si Sára připadala, jako kdyby jí snad oplodňoval kůň a ona neměla nejmenší šanci se alespoň o kousek osvobodit. Johny však stále nereagoval. Tvrdě svou pánví přirážel proti té její, a co chvíli do ní pumpoval další dávky své bílé šťávy. Oba páry jeho varlat teď nejspíš pracovaly na sto procent a produkovaly stále nové a nové semeno, které končilo hluboko v Sářině břiše. Sáře nakonec nezbylo, než trpělivě čekat, až Johny dostane své zvířecí pudy opět pod kontrolu a pak ho jemně poplácala po zádech.

„Ehm, broučku? Mohl bys jen o kousek…“ zaprosila a rukama mu naznačila, kam by se teď měl pohnout.

Johny se bleskurychle vzepřel o lokty a divokost v jeho tváři vystřídalo zděšení. Její slabý hlásek rozehnal temno v jeho mysli a on si s hrůzou uvědomil, že pod ním jeho Sára leží doslova rozplácnutá a napasovaná do jámy, kterou svým divokým milováním v pláži vyhloubili.

„Sárinko, jsi v pořádku? Odpusť, takhle jsem to nechtěl,“ vyrazil ze sebe Johny, když viděl, jak lapá po dechu. Ale jakmile se Sára vzpamatovala, do obličeje se jí vrátil zářivý úsměv. Vzala Johnyho hlavu do dlaní a radostně ho zlíbala na rtech a tvářích.

„Ale já to tak chtěla a užila jsem si to, buď v klidu, lásko. Je to v pořádku, neboj,“ usmála se. Ale Johny měl do klidu daleko.

„Není to v pořádku, vždyť jsem tě mohl…“ začal, ale jeho další slova Sára nekompromisně umlčela hlubokým polibkem.

„…udusit,“ šeptl do jejích rtů, když ho konečně pustila.

„Tedy, ty jsi ale zvíře,“ zavrněla Sára, jakoby to neslyšela a znovu ho na sebe přitiskla, což Johnyho na jednu stranu potěšilo, ale o to větší měl výčitky, že se přestal ovládat.

„Slíbilas, že mi včas řekneš,“ pronesl vyčítavě.

„Však jsem taky řekla, ale chtěla jsem si tu bezmoc užít až do konce. Bylo to…“ Sára se zasnila, „to nejúžasnější, co jsem dosud cítila. Teď se otoč,“ pobídla ho. Bylo to složitější, než se zdálo. Za normálních okolností by na Johnyho znovu nasedla, ale teď, když se od sebe nemohli odpojit, se museli obracet jen velmi opatrně, aby Johnyho penis nepřišel k úrazu. Jakmile Sára byla na Johnym pevně usazená, začala se na něm smyslně vrtět. Johny jí chvilku masíroval prsa a pak mu ruce sjely na její bříško.

„Cítíš to?“ zeptal se a navedl i její ruce. Oba v jejím podbřišku nahmatali tvrdou bouli z Johnyho penisu.

„Musí to být obrovské,“ vzdychla Sára a zavrtěla pánví ještě intenzivněji. Další orgasmus na sebe nenechal dlouho čekat a tak se mu poddala. Celá pochva se jí ještě více křečovitě stáhla a do celého těla jí vysílala vlny slasti, jednu za druhou. Její křik byl tak silný, až Johny zadoufal, že jsou v těchto končinách opravdu sami. Jen pobaveně sledoval, jak se z jejich blízkého okolí zvedla hejna vyplašených racků, zakroužila nad pláží a zmizeli kdesi ve vnitrozemí. Sám už si dával dobrý pozor, aby si znovu nenechal temnou vášní zastřít mysl. Sářinu poznámku o jeho zvířecích pudech přešel bez komentáře, Sára mu tím chtěla pravděpodobně zalichotit, ale pro něj to v hloubi duše znamenalo temné varování, že svou lásku už nikdy nesmí takhle bezmyšlenkovitě zalehnout. Jakmile se Sára vzpamatovala, opřel se o lokty a zadíval se na ni. Pak si sednul, objal ji a nechal, aby se vydýchala v jeho náruči. Náhle se vylekaně rozhlédla.

„Neboj, lásko, jsme tu pořád sami,“ konejšil ji Johny. „Ale jsi taky pěkná dračice, abys věděla, až mi z toho zvonilo v uších“ laškovně dodal.

„Já…já jsem asi omdlela,“ vykoktala a také ho pevně objala, jakoby se bála, že se to stane znovu. Stále ve svém cítila, jak množství Johnyho semene roste a tlačí jí bouli jeho pyje na to nejcitlivější místo její pochvy.

„Ale neomdlela, jen jsi byla tam, kde já byl před chvilkou, když jsem tě skoro zalehnul,“ vysvětlil jí Johny. Sára ho umlčela prstem na jeho rtech a naléhavě mu pohlédla do očí.

„Slib mi, že to nebylo naposledy, prosím! Byl to absolutně nejkrásnější okamžik, co jsem kdy prožila,“ zašeptala a prst ze rtů mu zase sundala. Johny bolestně vzdychnul.

„Bojím se, Sárinko. Bojím se, že se probudím příliš pozdě a ty už se nenadechneš. Ty ses neviděla mýma očima. Všechno, co jsem vnímal, byl jen ten nejsilnější orgasmus, rudo před očima a tvůj hlas někde v dálce, jak mě prosíš o kousek místa nad sebou. A pak už jen ty, jak lapáš po vzduchu. Skoro jsem z toho měl infarkt, když jsem si uvědomil, co jsem ti málem provedl,“ zašeptal jí do ucha v neustálém objetí.

„Tak mi zkus trochu věřit. Zas tak křehká nejsem a ta špetka vzduchu mě nerozhází. Zase ti včas řeknu, jako jsem to udělala i předtím, ano?“

„Tak dobře, Sárinko. Jen chci, abys věděla, že tohle všechno,“ vzal jí Johny za ruce a položil je na své svalnaté paže, “tohle všechno patří jen tobě a ty jediná tím můžeš vládnout.“

Sára mu chvilku hladila ruce a pak sjela níž na jeho břicho. Mazlila se s celým jeho tělem, líbala ho, kam až dosáhla a doslova hltala vůni jeho kůže, nasáklé feromony. Ačkoliv spolu byli stále spojeni svými genitáliemi, seděli v klidu a vychutnávali si svou blízkost, když teď byli doslova jedno tělo, jedna duše. Během několika posledních hodin oba poznali, že jejich těla jim mohou poskytnout více druhů rozkoše. Do teď znali jen divoký orgasmus, při kterém Johny naplnil Sáře bříško semenem za společného hlasitého sténání, což trvalo kolem půl minuty a pak následovala chvilka útlumu, kdy jeho erekce sice neztratila nic ze své mohutnosti, ale na dalším vyvrcholení museli oba znovu pracovat. Teď poznali, že orgasmus, který je před chvilkou zbavil smyslů, se jen lehce zmírnil, ale o to byl trvalejší. Johnyho penis teď do Sáry nestříkal jednu dávku semene za druhou, ale mezi jednotlivými dávkami měl asi minutovou prodlevu a každý jeho výstřik oba zřetelně cítili. Sára na chvilku sáhla dolů mezi Johnyho nohy a chvilku zespoda hladila kousek jeho pyje, který pevně spojoval jejich těla. Pak sjela ještě o kousek níž, na jeho šourek a něžně mu hnětla všechna čtyři varlata.

„Už jsou o dost menší,“ usmála se.

„Ale pořád pracují,“ odpověděl jí Johny. Jakmile se Sára jeho mužského vybavení dotkla, ucítil v nich další nával semene, toužícího navštívit Sářino lůno. Trvalo to jen okamžik, kdy hlasitě zavzdychal a napumpoval do ní několik dávek najednou. Když se trochu vzpamatoval, nahmatal prsty Sářin klitoris.

„Jsi na řadě, lásko,“ zachraptěl.

Ani nečekal na její odpověď a začal jí ho pomalu dráždit. Chvilkami zabrousil i na její do široka roztažené stydké pysky a zlehka je hnětl. Sářiny vzdechy za chvilku opět přešly do výkřiků a nesly se večerním vzduchem po celé pláži. Orgasmus, který jí Johny přivodil, jí prostupoval až do konečků prstů. Pevně ho objala, tvář mu přitiskla na hruď a vydýchávala se z právě prožité slasti. Její tělo však ještě neřeklo poslední slovo a žádalo si své. Místo očekávaného uvolnění Sára pocítila ještě silnější touhu. Popadla ho za ruce a zašeptala mu do ucha:

„Chci, abys mě zase zalehnul.“

Johny jí věnoval vážný pohled.

„Přej si cokoliv jiného, jen ne tohle, prosím, lásko,“ zaprosil.

„Neříkals náhodou, že tímhle vším,“ pohladila ho po svalech na rukou a na hrudi, „mohu vládnout jenom já?“

„To ano, ale…“

„A neříkala jsem ti, že to byl ten nejkrásnější okamžik, co jsem kdy prožila?“

„To říkala, ale…“

„Tak mě nech vládnout,“ nenechala ho domluvit Sára, položila se na zem a za ruce ho stáhla na sebe. Stejně jako předtím mu je roztáhla do stran, aby se o ně nemohl vzepřít.

„A teď chci vidět to zvíře, vypusť ho,“ pobídla ho a objala jeho zadek nohama.

Johny ještě chvilku vzdoroval temné straně své mysli, ale vábení samičky pod sebou prostě nemohl odolat. Nosem přitisknutým k její šíji nasál feromony a to stačilo, aby přinutil své tělo produkovat dvojnásob sperma než doposud.

Sára se pod ním potěšeně zatetelila touhou a z úst jí vyšel tichý sten, předzvěst toho, co se neodvratitelně blížilo.

„Ano…“ vzdychla a zaryla Johnymu nehty do zad. Toho jakoby ta bolest ještě více rozvášnila. Pánví přirážel vstříc Sářině a boule jeho pyje do ní zajížděla stále hlouběji. S každým přírazem ji naplňoval mocnými dávkami semene a orgasmy, které je provázely, mu opět zcela zatemnily vědomí. Vnímal jen velice vzdálené „ano...ano, ještě…ách, ano…,“ ale jestli tak sténá jeho vlastní mysl, nebo kdosi zvenčí, to nebyl schopen rozpoznat.

Sára teprve teď poznala, proč to předtím bylo tak intenzivní. Jak do ní Johny přirážel jen pánví, hrudí ji nemilosrdně vytlačoval vzduch z plic a jeho nedostatek v hlavě způsoboval, že slast, proudící z jejího rozkroku je mnohem silnější. Částečně to připisovala i skutečnosti, že je pod ním absolutně bezbranná, nebo si to alespoň tak představovala. Stále však neměla dost. Boule na Johnyho penisu ji neustále dráždila G-bod a její orgasmus se po několik dlouhých minut držel na té nejvyšší příčce. Johny byl stále mimo realitu a jeho chování pořád ovládaly ty nejprostší živočišné pudy. Teprve až když Sára opravdu nevystačila s dechem, stejně jako prve ho jemně poplácala po zádech. Tentokrát však byly její pokusy marné. Johny byl v příliš hlubokém transu na to, aby reagoval na takovéhle lechtání. Sářin orgasmus pomalu ustupoval. Její tělo zoufale volalo po větší dávce vzduchu, ale Johny ji nevědomky připravoval i o ten jediný hluboký nádech. Nakonec jí nezbylo, než ho z posledních sil důrazně plácnout přes zadek.

„Ach, bože, Sáro, miláčku…“ vydechl Johny a rychle se opřel o lokty. „Už jsem to zase udělal.“

„A byl jsi úžasný,“ usmála se Sára, když se několikrát zhluboka nadýchla. „Děkuju, lásko, přesně tohle jsem chtěla,“ dodala a pohladila se po bříšku, na kterém teď byla zřetelně vidět boule, jak ji naplňovalo Johnyho semeno.

„Jů, no tohle…“ vyvalila oči, když to uviděla. Vypadalo to, jako kdyby byla těhotná několik měsíců.

„To je všechno ode mne?“ zašeptal Johny a rovněž ji pohladil v oněch naplněných místech. Dokud ji jeho penis utěsňoval, ven se nedostala ani kapka, ale pak jeho erekce začala uvadat a s ní se zmenšovala i jeho boule, až nakonec ze Sáry vyklouznul. Za ním se vyvalil gejzír jeho semene, zkropil Johnyho rozkrok, což vyvolalo Sářin upřímný smích, a ztrácel se mezi kamínky pod nimi.

„No to mě podrž,“ hlesnul Johny a nevěřícně sledoval, jak Sářino se bříško vyprazdňuje a zmenšuje.

„Tak tohle tedy byla jízda,“ zavrněla Sára a obtočila Johnymu ruce kolem krku. Johny reagoval jen pouhým zamručením. Několikahodinová soulož se skoro permanentním orgasmem mu vzala většinu energie. I Sára byla na pokraji svých sil. Ani neměla chuť se zvedat, jen se Johnymu posadila na klín a stulila se mu do náruče.

„Jsi prostě dokonalý,“ zašeptala už v polospánku a v dalším okamžiku už byla v limbu. Skoro ji nevzbudilo, ani když ji Johny ji opatrně zvedl do náruče a vešel s ní do sluncem dosud ohřátého moře. Nechtěl, aby šli do postele upocení a ulepení od svých milostných šťáv, ale po předchozích zkušenostech s mořskou faunou došel jen tak daleko, aby měl vodu jen lehce nad kolena. Pak se zase posadil a v rychlosti omyl své i Sářino tělo, kam jen dosáhl.

„Už ne, lásko, zase zítra,“ zachvěla se Sára, když se dostal až na její intimní místa.

„Blázníš? Já jsem totálně prázdnej alespoň na dva dni,“ vyděsil se Johny. V tu chvíli si Sára všimla, že jsou ve vodě a jeho doteky mají jiný účel, než ji znovu vzrušit.

„Aha, já se lekla, že chceš ještě,“ usmála se a začala ve vodě mnout jeho penis. Opláchli se, jak jen to šlo, a pak Johny zamířil zpět do bungalovu se znovu klimbající Sárou v náručí. V posteli Sára spokojeně položila hlavu na jeho hruď a vůně moře a jeho těla ji nadobro uspala.

 

© Březen 2016

 

pavriha@centrum.cz

Autor Pavriha, 08.09.2023
Přečteno 172x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí