Sobotní masáž

Sobotní masáž

Anotace: Prosím o zpětnou vazbu, co vy na to? :)

Sobotní masáž

ČÁST 1. - Nějáký nápad?

Bylo nebylo a jednoho dne byly 3 slečny doma osamělé a unavené po práci, rozhodly se nalít si bílého vína a najednou dostaly nápad, že by si ten dnešní večer mohly opravdu užít. První nápad tedy byl co si takhle udělat masáž navzájem? Jako nápad asi fajn, ale kdyby to dělali nějaký chlapci tak jen přeci by to bylo o kousek lepší.

Co se takhle tedy podívat na net a zkouknout co je k mání. Budeme vybírat podle rychlosti doručení a na ceně dnes rozhodně nezáleží. Budeme chtít totiž ůplně všechno včetně happy endu ! :)

No a kdo z nás nemá rád štastné konce, že? :)
Všechny 3 si sedly k počítači a začaly hledat až se z nich začalo kouřit, myslím z těch dívek, ne z počítačů. :D
Nalezly stránku plnou sexy chlapů a už se začalo vybírat.
O pár okamžiků později nalezly zlatý grál.

Mezi vyvolenými dnes bude elegantní architekt Patrik, nabušený Anton a sportovec Slávek.

ČÁST 2. Zdravím a těší mě.
Zazvonil zvonec a dámy vyběhly ven otevřít, s otevřenou náručí vítají mladé hochy, nabízejí drink a začínají je svlékat z bund a ukazují místo kde se vše bude odehrávat.

Ptají se pánů, jestli nevadí, že se bude masírovat v jedné místnosti.

Pánové se na sebe podívali, usmáli se a řekli jasně že nevadí., O to bude větší sranda.Dáme si prosecco :-)

Děvčata ukázala pánům koupelnu, a pánové šli do sprchy , šli se upravit a připravit na masáž.
Děvčata již mají sprchy za sebou, ještě před příchodem pánů.
Pánové vycházejí ze sprchy a děvčata už jsou ve spodním prádle a ukazují pánům připravené místo k masáži.

Dámy si vybraly svého maséra , a konečně může toto dobrodružství začít.

ČÁST 3. Šaty dolů, jdeme na to.

Pánové poprosili děvčata zapálit svíčky, které donesli, pustit relaxační hudbu a lehnout si na bříško na předem připravený ručník a sundat si vrchní část spodního prádla. Pánové vzali do rukou masážní teplý olej, který si připravili v koupelně, pomalinku a jemně začali ho vmasírovávat do jejich hebkých a zářivých zad ve světle svíček.

Po pečlivém masírování zad se vrhneme na ramena, jelikož tam je vždy největší tíže a my chceme děvčatům ulevit od bolesti a našimi doteky se ponořovat hloubeji a hloubeji do jejich těla a působit pocit lehkosti a volnosti.
Svíčky hoří a v pokoji začíná být čím dál tím větší teplo, a každý z účastníků to začíná pociťovat. Je slyšet jak maséři hladí a masírují těla a děvčata si užívají tento blažený pocit a přitom krásně dýchají.
Děvčata se při této masáži začíná pohybovat dle směru, který masér určuje, začíná být opravdu velmi vzrušující atmosféra a všichni už ví, že se něco začíná dít.



ČÁST 4. Pokračuj....
Záda jsou již namasírovaná a můžeme poprosit slečny aby se otočili na záda a přes prsa jim dáme ručník, a začneme masírovat nohy. Začínáme pěkně od konečků prstů , teplý olej vmasirováváme do jejich krásných dlouhých nohou a staráme se o jejich nohy jako kdyby to bylo to nejkrásnější co vlastně můžeme v tuto chvíli mít v ruce. Pečlivě masírujeme a sem tam dáme nenápadný polibek na jejich nohy.
Začínáme se dostávat postupně výše a pomalinku krouživými pohyby se dostáváme až ke stehnům v masáži pokračujeme a jdeme i kousek výše až narazíme na kalhotky, které nenápadně a jakoby nic začneme jemmě a ladem sundavat. Jakmile kalhotky sundáme , tak slečny jako by to byla součást masažé roznoží o kousek více a tím nám dávají jasný signál k pokračování a toto je znamení, že jdeme správným směrem.
ČÁST 5. ANO ! Pojď dál.

Začínáme se lehce dotýkat a pomalinku kroužit kolem svatyně, brána byla otevřena a můžeme dělat svou práci, krouživými pohyby začínáme vnikat dovnitř , cítíme teplo a dech a každý jemný pohyb, který je vykonávám jejich tělem.
Dámy nás pomalinku začínají hladit po těle a tato masáž se začíná vyvíjet oboustranně.
Začíná to být velmi příjemné, teplo sílí, atmosféra už je velmi uvolněná to vše za poslechu relaxační hudby a svíček.Dámy se začínají aktivně zapojovat do masáže a začínají hladit maséry po těle a maséři jim tento dotyk opětují. Lehké doteky sílí a celá atmosféra.je tak uvolněná...

ČÁST 6. FULL SERVIS
Každý si hledí svého a uživá si tento okamžik s dívkou se kterou zrovna je, najednou se k sobě 2 páry nenápadně sblíži a začínájí s pozorováním a dotyky jeden druhého. V tom to uvidí i ten třetí pár a i on se najednou přidá. Je cítit vzrušení i obrovské teplo, všichni se na sebe usmívají a červenají. Hladí se a polibky lítají sem a tam.

V jednom z párů si slečna lehá na zem a masér se ponořuje obličejem mezi její stehna.
V dalším páru si slečna kleká na zem a začíná hladit a olizovat penis maséra.
Další pár se přidává k prvnímu párů, a slečna začíná hladit a bere do ruky penis maséra, který uspokojuje slečnu svým jazykem. A maser zase začíná líbat slečnu , která leží na zádech.
První z párů si začíná oblékat kondom a jde se do akce..
Jaké to bude mít další pokračování záleží už jen na nás. :-)
Autor onlysource96, 06.12.2021
Přečteno 639x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí