Pidiúvaha o plísni

Pidiúvaha o plísni

Anotace: ---

Křesťansko-muslimské vztahy jsou čím dál víc plesnivější. Jestli se nezjistí, že plíseň je ušlechtilá a nedá se z ní vyrobit ani penicilin, tak Pán Bůh s Alláhem s námi. A přitom by stačilo tak málo, aby jim Ten Nahoře důrazně připomněl: "Chlapci, nedělejte to, ...to věčné vraždění nevypadá moc hezky..."

_____________________________________________________

Omlouvám se, pro mne je dost důležité napsat ještě DOSLOV:

Poslední moderní války probíhaly ve jménu "vlivu, vývoje zbraní, hromadění peněz a přístupu k ropě". Ale od 11.9.2001 jde ve Svaté válce o něco jiného. Tzv. "civilizovaný" západní křesťanský svět se při mučení muslimských zajatců dozvídá věci, při kterých FBI a CIA vstávají na hlavě vlasy hrůzou. Muslimská utajená armáda, tvořena z nejtalentovanějších mozků co má, studuje na všech významnějších univerzitách světa. Studují západní ekonomiku, počítačovou technologii, dostávají se jako studenti i vystudovaní do špičkových laboratoří, podílejí se na tajném výzkumu a vývoji chemických, biologických i nukleárních zbraní, ovládají nanotechnologii. Jejich víra a vůdci jim velí zatočit s křesťany a bezvěrci s konečnou platností s nasazením vlastního života.

A já - bezvěrec - na to koukám jen s otevřenou hubou... "nevěřícně" kroutím hlavou. Do Afghanistánu posíláme čím dál víc českých kluků. Kdo mi řekne - je to tak správně či ne? Kdo to zastaví? Bůh, Alláh, Člověk?
Autor Aťan, 11.10.2008
Přečteno 516x
Tipy 26
Poslední tipující: Iv, Kyška, Chikitka - Banánek, Blázen? =), Alex Foster, WhiteSkull, Jiparo, Špáďa, Eclipse, Simísek, ...
ikonkaKomentáře (27)
ikonkaKomentujících (14)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ale je těžké posoudit čí je to vina,západ se už taky pěkně dlouho roztahuje.Asi ani jedno ani druhé,nejvíce se vždycky vraždilo ve jnénu víry.Odstěhuju se do Tibetu,ale tam zas řáděj čínˇani,tak nevim,asi na Mars.

23.05.2010 18:06:00 | Iv

Před lety mne uklidnˇovalo,že tyto země nemají kuše a katapulty na rakety dlouhého doletu.Stačilo jim však pár letadel,aby vyděsily celou planetu.Nyní mají další tajnou zbranˇ - množí se asi tak 5* rychleji než my.A migrují jako kobylky.Zatím je relativně klid, ale co bude za 20 let ? POMODLI SE PO RÁNU
A PŘEČTI SI V KORÁNU:
JEN TVOJE JE SVOBODA,
JDI ZAPÍCHNOUT SOUSEDA

23.05.2010 17:57:00 | Iv

Mám rád srandu i spuštěné kalhoty (teda nééé strachy), ...ale zárověň zvědavě sleduju, jak daleko je brod. Sledoval jsem Fórum 2000, proto jsem toho byl plný a na Literu to ze mne vyhřezlo.

17.10.2008 08:10:00 | Aťan

Aťane, nesundavej kalhoty, když je brod ještě daleko... ;-)

Už jsem se vyjádřila v diskusním fóru... Tak tady jen - jsem pro tu srandu... slz jsem pro celosvětový mír upustila z duše hodně už jako dítě... Teď si je šetřím pro předmenstruační syndrom :-DDD

17.10.2008 07:44:00 | Levandule

...není řešení ...to říká CML ...

14.10.2008 00:55:00 | WhiteSkull

...a bylo by po Svaté válce.. :-)

13.10.2008 09:53:00 | Aťan

..navrhuji sundat kalhoty a ... !!! :D

13.10.2008 09:47:00 | Jiparo

To Jiparo - Představoval bych si u pánů sutany až na zem, a tím pádem musíme šetřit materiálem u žen... tam bych to viděl hodně úsporně, zbytečně neplýtvat látkou... :-)

My, české obyvatelstvo, se většinou bráníme tak, že si z toho děláme srandu. Budu se denně modlit, aby to samé dělaly všechny národy světa. Jenže nevím, jestli se mám modlit k Bohu, nebo si sundat boty a otočit k Mekce.

13.10.2008 09:02:00 | Aťan

..ach jo, největší zvěrstva na světě se vždycky děly ve jménu víry ...jedno jaké ...bohužel, historie se stále opakuje, jen technika se vyvíjí ..a dokud bude největším nepřítelem lidstva lidstvo samo, nic se na tom nezmění :(

..Aťane, jaké budou ty uniformy? :)

13.10.2008 08:17:00 | Jiparo

Myslím, že se nám vrací zasívání "zlých semínek". Nekonečná hrabivost a chamtivost "vyspělých civilizací" zplodila zlo a zaktivovala - pud sebezáchovy o přežití. Nemám "fézáky" ráda, ale oni se prostě začali bránit. Po svém. Nerozlišují katolík - evangelík, Američan, Angličan, Bulhar, dospělý, dítě, politik atd. Vidí jenom rakovinový nádor, který začal ohrožovat jejich existenci.
Kdo je věřící, nechť si řekne "Bůh s námi" a trošku se mu uleví, já, jako ateista, musím doufat, že mě jejich "pomsta" nezasáhne.

13.10.2008 08:06:00 | vandule

...doprčic, teď si zase hraju na Lennona, ...mám slabší den... Admine, proč nejdou mazat svoje vlastní blbý komentáře?????? Halóóóó...

12.10.2008 19:41:00 | Aťan

Dodatek: Omlouvám se, neměl bych se zbytečně rouhat, ale Svatá válka mne nervově rozhodila. Kdysi dávno si John Lennon hrál z legrace na Boha a málem mu vzali americké občanství.

12.10.2008 19:22:00 | Aťan

Áááááámen... :-)))) Aťan s tebou, synu.

12.10.2008 19:09:00 | Aťan

To jo, jako jedinýho boha uznávám Aťana a s ním spojený literácký božstvo. :-)

12.10.2008 18:21:00 | Eclipse

To Eclipse - ...jenže když si pokecáš s Bin Láďou, tak on nás prý morduje kvůli tomu, že se mu v jeho rajónu my bezvěrci a křesťani roztahujeme na jeho vkus až moc a dlouho. Proto už od mateřské muslimské školky se děti učí, jak nás co nejlépe zabít. Nevím kdo dal tenkrát v té hospodě první facku, ale mažeme se už dost dlouho. Papež Urban II. říkal, že nám muslimové ukradli Svatou zemi, tak tam v r. 1095 poslal křižáky, ...dodneška se mažeme, jak je vidět.
Byly a jsou tu pokusy sblížit taoismus, budhismus, křesťanství, katolicismus, islám, konfucionismus a já nevím co ještě... a jak je vidět, víra a slepé spoléhání se na církevní vůdce plodí dost trpké plody. Co se takhle napříště spoléhat na mozek a morálku? Jdu vymyslet na toto téma novou modlitbu a uniformu. Doufám že ke mně budeš chodit na Aťanoslužby - obdoba bohoslužeb... :-)

12.10.2008 14:59:00 | Aťan

A já bych to udělal jednoduše. Nepouštět muslimy do Evropy. Taky se jim neserem do jejich víry a nesnažíme se člověka překatolizovat. Už teď si to šmejdi stěžují, že se v moderních evropských městech nemají kde modlit. A tak se jim tam postaví mešity!!! No řekněte mi - je to normální?! Za pár let vyhlédnu z okna a místo kostela tam budou stát mešity a místo maminek s kočárky vousatí sebevrazi s náloží na pupku. Super.

12.10.2008 10:42:00 | Eclipse

Sio, jestli máš pravdu, tak ti ze samé radosti koupím třeba horské kolo, nebo novou nafukovací pannu... :-)

12.10.2008 09:48:00 | Aťan

Jenže člověk to zmastil, tak by to měl zase napravit. Bohužel tomu taky nevěřím, ...prostě to neumíme a jsme nepoučitelní.
A že se to v nebi srovná? My "bezvěrci" na tyhle berličky moc nevěříme. S Bíšou už máme domluvený mariášek v pekle... :-)

11.10.2008 19:00:00 | Aťan

:) Jeden moudrý člověk řekl: "Musí existovat posmrtný život. Přece není možné, aby někdo žil krátce, někdo dlouho, někdo byl šťastný a někdo celý život trpěl..."
Věřím, nebo se snažím věřit v to, že tam nahoře se všichni vyrovnáme.
/Každopádně odpověď na Tvou poslední otázku: člověk zcela jistě ne/

11.10.2008 18:38:00 | Simísek

Souhlas!

11.10.2008 15:34:00 | Bíša

Oprava: v její prospěch.

11.10.2008 13:06:00 | Aťan

Spare, já souhlasím s Dotou Slunskou - když nejsme Tomu Nahoře přesně naslouchat, jak říkáš, tak k čemu nám je? Abych nikoho nezabíjel, na to nepotřebuju Boha nebo Alláha, na to mi postačí selskej rozum. Pomodit se, vzít si kolem sebe pás s výbušninou a povraždit všechny, kteří nevyznávají moji víru, ...HNUS! Začínám spíš věřit ve škodlivost víry než v jeho prospěch.

11.10.2008 13:05:00 | Aťan

Potíž je, Aťane, že on jim to jaksi říká, naznačuje, vzkazuje - už dobrých pár let, ale voni ti kluci člověčí neslyší.
(holky taky ne, abych byla politicky korektní)

11.10.2008 12:36:00 | spare

Nepomlouvám Islám ani neomlouvám křesťanství. Pouze se stydím za některé jejich vyznavače...
Když obé vyznává jednoho Boha, proč se kvůli tomu zabíjíme? Já s tím asi bohužel nic nenadělám, můžu se jen pomodlit ;-)

11.10.2008 12:09:00 | Chancer

Bože, zapni svetlo ...
na okraj jednej kresby napisal môj syn.
Aj tá sa stratila.

11.10.2008 10:57:00 | Tekla

já furt tvrdím že je to o lidech... překroutit se dá cokoli jakkoli (Bible, Korán...) - dyž po někom pošleš vzkaz a on ho zkomolí... dyž někomu půjčíš vzácnou knihu a on z ní vytrhá stránky aby se mu líp četla... je to smutný co lidi dokážou...

11.10.2008 10:06:00 | hanele m.

No právě, ten Nahoře, aby jim našeptával všechno...když na to nejsou schopni přijít sami.

11.10.2008 09:47:00 | Dota Slunská

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí