Křesťanství vs logika

Křesťanství vs logika

Anotace: feat. Tvořilka

Jak tu vidím tu křesťanskou propagandu, musím k tomu říct svý. Ježíš a.k.a Bůh si tu vysloužil už nějakou tu chvíli na výsluní a teď bych tu s vaším velkomožným dovolením předved nějakej ten kvalitní hejt.

 

Bůh je fakt kabrňák, lásku seje, nesnáší lesby a taky gaye


Fundamentalistycký křesťani po celým světě (hlavně američtí venkovští balící a.k.a rednecks) zbrojí proti homosexuálním sňatkům, v horším případě i proti obyčejným projevům lásky. Poukazují na jejich "nepřirozenost". Ale jak to panebože může být nepřirozené, jestliže se se svojí orientací tito lidé narodí a je to tedy součást jejich přirozenosti? Bůh by přece lehce mohl vytvořit svět, ve kterém homosexualita neexistuje. A opírat se o dva verše v knížce Leviticus mi přijde, lehce řečeno, nešťastné.

Jako další si na paškál vezmu sebevrahy a.k.a už mě to tu sere. Představte si situaci, jste bůh a vytvoříte člověka, který jako malý přijde o matku při autonehodě, otec to psychicky nezvládne, začne chlastat, pár let vás bije a strýc vás sexuálně zneužívá, otec se potom předávkuje práškama. Trvá to pár let, ale až se zbavíte drogový závislosti, najdete si ženu, která vám porodí syna. Jenže zemře při porodu a chlapec se narodí postiženej. Řeknete si, tak na to seru, jdu za naším pánem bohem, který mi ty léta dával sílu. Ha! nachytal ses blbečku, bůh totiž nesnáší sebevrahy. Vítej v pekle :)

 

Co tam máme dál? No jasně! Potraty! bůh totiž taky nesnáší ženský, co chodí na potrat. Ono je jedno, že to děcko který čeká obdařil downovým syndromem, nebo vytvořil holku, která v 15 otěhotní.


Další skvělý téma. Honiči, onanisté, masturbátoři a leštiči klobás. Honíš? Končíš! Bůh totiž fakt nesnáší, když se dotýkáš svých genitálií. Víte jeho nezajímaj nějaký chudáci v africe, kteří nemají co do huby a umíraj na hlad a vrozenej AIDS, nebo snad hovada, co znásilňujou malý holky a kluky. To co našeho pána fakt zajímá je, jestli si náhodou nešulíš honíka, panečku.  

 

Četl jsi někdy darwinovy zákony evoluce? Všechno špatně mladej, podívej se do Bible, tam je to správně. Bůh totiž stvořil všechna zvířata v jeden den, tos nevěděl co? Drž krok!

 

A co třeba, kdyby jsi se narodil jako malej číňánek nebo nedej bože syřan? To by jsi byl teď nejspíš Muslim, či Hinduista a měl bys to spočítaný. Ten správnej je totiž Ježíš, blbý co? 

 

Perlička na závěr - jednou jsem se bavil se svým kamarádem, křesťanem. Vedli jsme dlouhou náruživou debatu. Připomínám, že můj přitel je vysokoškolsky vzdělaný člověk a stále ho považuji za velmi inteligentního. Pak jsem položil následující otázku. 

 

"Hele, když Adam a Eva měli dva syny Kaina a Ábela a byli to jediní lidi na zemi, kde se teda vzaly ty jejich manželky?" 


"No to máš tak" odvětil, "Dejme tomu, že bible připouští incest"

Tak tady to máte dámy a páni! 

Autor Freak, 26.02.2016
Přečteno 888x
Tipy 8
Poslední tipující: zelená víla, boneslash, Frr, bogen, tall&curly
ikonkaKomentáře (20)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jde jen o věc výkladu...

17.03.2016 21:28:10 | Dis-Con-Nect-Ted

výstižné!! tleskám... měla bych k tomu ještě něco, ale pomlčím :-)

27.02.2016 01:31:29 | zelená víla

Díkes :) Jestli k tomu něco máš, tak si to určitě nenechávej pro sebe :)

27.02.2016 01:39:04 | Freak

vyjádřila jsem to pod Frr komentář... četla jsem diskuze s ní nebo o ní... měla jsem tu čest s ní debatovat, ale to nelze... v životě jsem poznala pár věřících, odlišnosti si uvědomuji, ale tohle je extrém, sice mám jednoho kolegu lékaře věřícího a je to had... ale měla jsem ho za ojedinělost... a nedá se to s tímto srovnat... ale jedno mají na jednu stranu společné, mají pocit, že bůh jim vše odpustí... kážou vodu a pijí víno... nesnáším tohle nikde... ale jedno je společný, jsme lidé a určité formáty komunikace máme společný... nebo je to minimálně slušný ať už kdykoli vystřelíme cokoli, to se děje a stává... a dnes střílím třeba já :-)

27.02.2016 01:46:14 | zelená víla

incest = ST :)

26.02.2016 20:29:37 | boneslash

Díky :) vyřídím, že se líbilo ;)

26.02.2016 22:33:09 | Freak

jenže tvořilka není fundamentalistka..je jen klopýtavě hledající..chce
rozdávat Lásku a zbytněle ji hledá v Kristu, jímž se zaštiťuje jako pavézou-po otevřenější debatě uznává, že jest třeba stejně milovat jinověrce..více k tomu nepovím..jen ji poprosím, aby přestala přelévat
Liter neustálými tcunami svého emotivního,ne příliš srozumitelného-tudíž
těžko přijatelného katechizmu svého osobního folkloru...:-D

26.02.2016 20:15:03 | Frr

Ano, Boha nejde servírovat jako kachnu.Jes!!, je jediná a vyjímečná.
Já osobně ji miluji, ale někdo je třeba i vegetarián.:-)

17.03.2016 20:56:08 | Jeněcovevzduchukrásného

já fráčku moc tomu, že chce rozdávat lásku nevěřím... tvrdí, jak miluje samozřejmě v uvozovkách každého, ale nepřijímá jiný postoj a jiný náhled... po pár dnech umí zablokovat ty, co nekáží co ona... ať je to jak chce, ale také je tu forma lidství jako takového a to neovládá... nebo nechce... kdo ví... jsem schopna pochopit netoleranci v oblasti víry, tak to bývá.. ale to ať o lásce kdykoli a kamkoli poté pomlčí... netřeba hlásat to, co nejsem schopna dodržet...

27.02.2016 01:41:03 | zelená víla

Souhlasím, ovšem podobní lidé bývali v minulosti velmi nebezpeční, zvlášť pak jedinci s mocenskými konexemi :)

26.02.2016 20:35:30 | Freak

Víla to vystihla, děkuji za ni;)

27.02.2016 07:02:54 | Lilien

...dobrá legrace. :-)...manželky? nebude nakonec něco na tom, že člověk je příbuzný s opicí? :-))

26.02.2016 14:40:24 | bogen

Sááákra, tady se to posouvá na další, nechutnější, úroveň :D

26.02.2016 15:42:44 | Freak

...drsnější ale pravdivější? :-D

27.02.2016 23:35:47 | bogen

Jako snažil ses Freaku, ale čekala jsem teda větší hejt a taky i jiná témata, než ta donekonečna omletá, o kterých se bude polemizovat furt, tady s tím tvým obsahem a názory souhlasím, ještě mě k tomu napadá, že Bibli by šlo taky považovat za báseň, každej si ji stejně vykládá po svém...

26.02.2016 13:03:05 | Papagena

Papagena: tak já si vás jen otrkávám, nevím jaký kvatna hejtu je zdejší osazenstvo schopný pojmout, jestli tu bude pokračovat kázání božího trusu, můžeš očekávat něco propracovanějšího :)

26.02.2016 13:06:58 | Freak

honiči taky ne? no do háje... :-)

26.02.2016 12:56:15 | hledač

A taky jsem slyšel, že tě přitom pozoruje a pláče :(

26.02.2016 13:05:32 | Freak

kvůli mě určitě slzu neuroní, musí být za ta léta zvyklý :-) ale že šmíruje je docela lidské, ne?

26.02.2016 13:14:40 | hledač

Bůh nás prý stvořil k obrazu svému, takže předpokládám, že je to člověk, tedy i úchyl a necita! :D
Však on ti to spočítá :)

26.02.2016 13:24:19 | Freak

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí