Stvořitel Existuje

Stvořitel Existuje

Anotace: Proč byl stvořen Vesmír a ostatní krása.

Kdyby nebyl vesmír a místo toho bylo něco jiného, jistě by lidé mohli žít dále.Samo sebou by však museli platit pro náš Svět dále fyzikální zákony, voda, kyslík atd.Kdo by však byl ochuzen o nádherná nebesa s hvězdami, zvěř?, no, ta jistě asi ne.
Svět, Vesmír byl Stvořen především pro nás lidi a pak pro to ostatní.Kdo by jinak obdivoval Vesmír, čuníci?, jeleni?§ blechy?.
Člověk byl Stvořen k obrazu Božímu, s abstraktním myšlením, talentem, láskou, ale i zlobou.
Jednoduše řečeno, tady na tomto Světě, je zřejmě nutné, aby bylo i to zlé, jelikož bez černé barvy nemůžeme vnímat bílou barvu.
Jsou ale místa(u nás se tomu říká onen Svět), kde to takto být nemusí.Pevně věřím, že člověk po odchodu z této pozemské dimenze, odchází, proletí tunelem, do Světa kde není ani bolest a ani nic negativního.

Pro Stvořitele není nic nemožného.Ostatně ani na planetě Zemi nemusí platit a někde nepletí fyzikální zákony, a i přesto vše tam je život.Důkazem toho jsou hluboké a temné Oceány.
Ale i v těchto zcela nehostinných oblastech, kde neplatí fyzikální zákony, je rozmanitý život.
Na dně hlubokých Oceánů kam nepronikne ani ždibek světla, kde je tlak vody tak vysoký, že by rozdrtil i slona, žijí přesto vše, křehcí světélkující a i jiná stvoření.

Ano, byli jsme na Měsíci, ale zdaleka ještě neznáme naší krásnou planetu.
A právě toto jsou pro mě další důkazy, že život není náhodný, ale cílený, vytvořený Stvořitelem.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 07.01.2018
Přečteno 572x
Tipy 6
Poslední tipující: Frr, ewon, Anděl
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

věčný pramen vždy čerstvého okouzlení****:-D**ST*

07.01.2018 17:58:54 | Frr

:-) je to tak.

08.01.2018 14:48:10 | Jeněcovevzduchukrásného

a ještě co zvířata? jdou do nebe, do pekla a podle čeho se to určuje? Uvidím svoje oblíbené kočky? A králíky, co jsem sněd?
Při neděli mám zas nějakou filozofickou. :)

07.01.2018 17:43:59 | ewon

Dr.Moody při své celoživotní studii lidí, kteří měli zážitky v klinické smrti, žádná setkání se zvířaty neuvádí.Možná je to pro to, že zvířata nebyla stvořena k Božímu obrazu.Já silně věřím, že to co Dr.Moody tvrdí se zakládá na pravdě.Ze smrti strach nemám, jelikož nevěřím v nicotu, a jsem přesvědčen že život smrtí nekončí, ba naopak.

08.01.2018 15:04:19 | Jeněcovevzduchukrásného

Mě přijde, že více méně trápim autory.
A v tom nebi: kolik je člověku let? Má tělo? Stárne? Nebo existuje je jako duše?
Může duše hrát na kytaru? Může duše psát? Zapomíná?

09.01.2018 08:11:48 | ewon

:-)No, nechme se překvapit.Myslím ale, že není důležité vědět všechno přesně,jak to tam bude.Může to být třeba tak(to mě teď zrovna napadlo), že to bude jako s naším pozemským narozením.Člověk si cirka pamatuje věci od čtyř, pěti let, a dál neví o svém pozemském budoucnu také nic.Tam na onom světě to může být taky tak.Dnes ale víme o posmrtném životě celkem dost nato, abychom se nebáli smrti a měli naději, že naše Já nezanikne.Ostatně stačí přečíst Život po Životě od Dr.Moodyho a promluvit si osobně,(pokud máte to štěstí) s lidmi, kteří měli zážitek v kl.smrti.Já jsem osobně přesvědčen, že Dr.Moody napsal pravdu a to na základě letitého výzkumu.Ta kniha je fantastická a jistě i pravdivá.

09.01.2018 13:59:59 | Jeněcovevzduchukrásného

necháme se překvapit. Bohužel, o Moodym nemám valný mínění. Viz např:

http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1301101163

a je to populární pán, napsal bestseller...

10.01.2018 08:47:52 | ewon

Jééééé, sisyfos:-))),bludný butry:-))).Nezlob se, ale tihle skeptici nesahají Moodymu ani po kotníky.Pro mě je však nejdůležitější, že jsem já osobně mluvil s několika lidmi, kteří měli zážitky z kl.smrti a věřim jim.Jo, a to nejsem zas až takový bohém, uvažuji naprosto racionálně.:-)

10.01.2018 17:22:19 | Jeněcovevzduchukrásného

Kolik lidí tak zhruba je vsoučasnosti v pekle a kolik v nebi?
A ví Bůh kdo se dostane tam a kdo tam?
Pokud to ví, má člověk vůbec svobodnou vůli?
Pokud to Bůh neví, je to pro něj překvapení, koho v nebi potká?

07.01.2018 17:42:24 | ewon

Vnimavy prosviceny vnitrnim zrakem

mam den ode dne hlubsi zalibeni v Tvych dilech

Souznejici Tvorilka

07.01.2018 14:35:57 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Děkuji:-)

07.01.2018 14:38:53 | Jeněcovevzduchukrásného

:)

07.01.2018 14:45:48 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí