Církev

Církev

Anotace: Však uvidíte

Církev. Kladu si opět otázky. Dělá něco církev pro své ovečky? Nikde ji teď neslyším. Jen dozvuk ozvěn hlasů žádajících restituce. Proč teď nejsou v prvním sledu alespoň v útěše lidí. Bylo by to záhodno. Dát jim prostor ve veřejných médiích. Já totiž čekám na slova povzbuzení a naděje. Tak se snad někdo z nich pochlapí. (Prosím, jen ať to není Herman, ten co stihl projebat půl miliardy za odkup prasečáku, pro stavbu pomníku, co tam stál už opodál. A stojí tam pořád)
Autor umělec2, 23.03.2020
Přečteno 315x
Tipy 3
Poslední tipující: Lighter, piťura
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...církev se usilovně modlí, nic jinýho ani neumí...;-)

23.03.2020 17:47:31 | Marten

:-)) Nestraš církví, co měla smysl tak ve středověku, kdy stabilizovala kázáním o morálce společenské poměry. To bylo tenkrát přínosné. Dnes je odtržená od reálného života a vyhořená. Mentálně stále ve středověku. Ještě tak poslouchat fráze typu "víra tvá tě uzdraví" a "pán nás zkouší a očistí", na nic normálního, co by lidi psychicky podpořilo se nezmůžou. Ještě tak "hněv a trest boží na vás, hříšníci"...:-))

23.03.2020 16:01:15 | Lighter

Moje úvaha směřovala k tomu, že církev si pochybně nabyté majetky říci dokázala, leč o své objekty se nestará a nebo špatně, lesy v jejich vlastnictví na tom nejsou o nic lépe. A nyní, když by měli pomáhat, o nich není vidu ani slechu. Asi už není k mání žádný prasečák.

23.03.2020 17:01:23 | umělec2

Teď se "odděluje zrno od plev", jak se říká...

24.03.2020 11:13:44 | Lighter

...oni mají
sami se sebou
dost práce

věřit v Boha
a znásilňovat u toho malé chlapečky
je dost vyčerpávající...

23.03.2020 12:16:48 | piťura

"Dát jim prostor ve veřejných médiích." Tam je ten oříšek... Není společenská objednávka. Ani po III. neobolševické revoluci se společenské klima nezměnilo.
Ukažte mi alespoň jednoho úspěsného poctivého podnikatele ve vysoké politice.
Kdo chce a církev potřebuje, cestu si najde. Pokud se podíváte do matrik, kronik, urbářů, byla to právě a jen církev, která hájila a držela ve společnostech morálku. Po celé Evropě.
Jsou na fóru určitě chytřejší a vzdělanější, kteří by byli oprávněni tohoto tématu se chopit. Básničky jsou sice pěkné, nicméně podle mne v současné literatuře už stojí jen na pokraji.
Není čas na snění, smrtka nám drtí palce... K.Kryl

23.03.2020 11:45:03 | Lesan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí