Ortodoxní opozdilci.

Ortodoxní opozdilci.

Anotace: -

Ortodoxní opozdilci.
Nestíhám. Dojdu později něco mi do toho vlezlo. To slyší ti lidé v telefonu nebo prostřednictvím sms zpráv když čekají na schůzce a už je dávno po daném termínu od lidí na které čekají. A to ještě v těch lepších případech kdy se ozvou. Čím to je dané, kde se to od jiných lidí bere a proč to tak vlastně je? Čím to že někdo prostě stíhá a druhý vlastně ne. A ty různé nesmyslné výmluvy, které pak používají je jich takové nepřeberné množství, že je zde, ani zmiňovat nechci. Vždyť není to tak těžké si zorganizovat čas. Spíš bych to viděl tak že ti lidi vědí, že dojdou pozdě, spíš nechtějí čekat na toho druhého a chtějí, aby ti druzí čekali na ně. Prostě se jedná o sebestřednost a aroganci kdy nejsou schopní dané slovo slib příchodu na čas dodržet a přijdou vždycky pozdě. Snad se cítí lépe. Snad se jim víc zdvihá ego tímto nedochvilným chováním a myslí si, že jsou o to žádanější. Ale přitom to z nich dělá jen nespolehlivé a mentálně ublížené osoby. Přičemž se jejich psychika projevuje pozdními příchody a řečmi že u nich je to normální. Prostě že už jsme na to u nich přeci zvyklí. Tak jsem zvědav jak se budou tvářit když stejného se jim na oplátku dostane.
Tento článek se týká spíše ortodoxních nestíhačů kteří ačkoliv nemají žádné vedlejší povinnosti.
Autor Delven, 16.07.2013
Přečteno 394x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já třeba neumím nebo spíš nechci organizovat. Je to trochu problém...
V zásadě jsou teda dvě možnosti: lidi nechtěj nebo neuměj.
Vlastnost by se dala nazvat pomalost, lenost, možná rozvážnost. Pokud tihle lidi začnou dělat víc věcí nestíhaj. Pak vlastně nemusej bejt líný: berou si prostě víc, než stihnou...
S velice filozoficky zvednutým obočím mě to táhne k otázce:
kdy nám společnost určuje že máme něco udělat
a
kdy my sami cítíme, že máme něco udělat (vnitřní hodiny :)

16.07.2013 10:17:34 | ewon

Já jsem nemyslel takové ty občas se stane ale takové ty ortodoxní kteří vždy když se s nimi domluvím tak dojdou vždy alespoň o dvacet minut později. deset minut sem deset minut tam ale když to má člověk z domu pětset metru a zeptám se vždy na důvod proč jde pozdě a on vždy odpoví že to prostě nestíhá a přitom sám navrhl stanovený čas tak je to úsměvné :-D

18.07.2013 08:45:35 | Delven

Takže ... drahý Delvene, tys tady vlastně urazil určitou lidskou povahu. Ne každý v životě hraje na to, aby byl všude na minutu přesně. (Příklad já). Souhlas musím dát v tom, že jo, některým na určité schůzce třeba tolik nezáleží. Ale ... co když jim záleží až moc? Co když se třeba hodně chystají? Nemůžeš takhle odsoudit lidi za to, že chodí pozdě jen proto, že ty sám jsi dochvilný, což mimochodem častokrát nebyls ;) XD
Někdo tím žádanější určitě být chce, ale myslím, že to rozhodně není tak žhavé, jak tady píšeš. Takže mám-li polemizovat s tvou úvahou, tak říkám, že ten sebestředný jsi dle mého názoru ty, protože hážeš všechny opozdilce do jednoho pytle. Zkus být objektivnější. Ale je to jen můj názor na věc. Na druhou stranu chápu to, že perfekcionisté potřebují všechno tip ťop. Jenže si pak takoví lidé musí ale uvědomit, že ani oni nezapadají tak úplně do běžného systému života. :-)

16.07.2013 09:43:10 | Aaliyan

Drahá Alli nechtěl jsem tě tím nijak urazit ;_) týká se to lidí kteří chodí víc jak o patnáct minut později a přitom třeba sami domluvili schůzku a nemají to dál jak pětset metrů ;-) Neberu tady akademickou čtvrthodinku. Tak se hned kvůli tomu nevzrušuj, je to hezké že jsi mi řekla svůj názor.

18.07.2013 08:49:46 | Delven

Ty mě to neurazilo jako osobu, ale jakože já stojím právě v řadě těch lidí, o kterých jsi v podstatě psal a jen jsem tím chtěla naznačit, že je chápu a že prostě musíš být tolerantní, protže jiní zase musí být tolerantní vůči tobě. Pochopíš - li rozmanitost lidských povah a budeš je respektovat, budeš šťastní Rostik ;)

18.07.2013 08:52:01 | Aaliyan

Dík :-) je hezké že máš o mne takovou starost ještě to řeknu jinak když to někdo dělá naschval spíš tak... ;-)

18.07.2013 08:58:39 | Delven

Ty nemám o tebe starost :D prostě jsem jen řekla názor...stli zní jako starostlivý tak to je chyba, páč v podstatě s tvou úvahou z 99% nesouhlasím :D

18.07.2013 09:06:39 | Aaliyan

Aháá :-D okay nesouhlasit klidně můžeš ;-)

18.07.2013 09:08:31 | Delven

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí