Silný?!

Silný?!

Anotace: V umění zcela se oddát druhému, je ta největší síla.

Říká se, že silný je ten kdo se směje, přestože proplakal noc. Ten kdo všem pomahá s problémy, ale nikoho nezatěžuje vlastními. Nemohu souhlasit, naopak si myslím, že svěřit se s vnitřními problémy a s těmi nejniternějšimi obavami dokáže jen opravdu silná osoba. Tím totiž vystavuje na odiv svou nedokalost a tím pádem je zranitelný.
Nejsem silná osoba, já to totiž nedokážu...

Autor Klára Němcová, 18.07.2016
Přečteno 514x
Tipy 4
Poslední tipující: Jin&Jang, Xalau, zdenka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Většina těchto mlhavých slov ukazuje především, jak je náš jazyk (tedy náš model světa) ještě nedovyvinutý, nepřesný... Slabí a silní se poznají jenom tehdy, když spolu v něčem zápasí - a v tom jednom zápasu, v jednom tématu (existuje-li v propojenosti všeho jedno téma jinak, než násilným či hloupým zapomenutím návazností) se ukáže jeden jako mocnější.

A vydržet svou zranitelnost... Co když ten, kdo ji vydrží, právě až tak zranitelný není? Co když ten, kdo ji nevydrží, je psychicky snadno rozložitelný? Může snad za to, s jakou nervovou soustavou se narodil? Vedle se ozývají dvojčata, stejně stará - a přitom je každé z nich jiné, v něčem silné, v něčem slabé, ale už od začátku...

Čti třeba Keseyho... Ten se tím hodně zabývá.

16.12.2016 19:25:13 | Xalau

Zajímavá myšlenka, děkuji

21.12.2016 10:21:07 | Klára Němcová

cesta je plná paradoxů...úsměv.z.

19.07.2016 09:04:11 | zdenka

Pravda :)

19.07.2016 20:33:08 | Klára Němcová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí